1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, ik hoef maar de helft te betalen, anders had ik het niet gedaan. tevens zit er nog een 2e actie bij dat wanneer nederland de finale wint je het aankoopbedrag nogmaals mag besteden;)
    Dus als ze winnen krijg ik het thuisshirt ookO-)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij boft dude ;). Wel een mooie actie, even aan me ouders laten zien O-)
     
  3. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Welnee joh mars, PSV moet lekker doorgaan en een loodzwaar CL-avontuur tegemoet gaan waardoor PSV uiteindelijk niks heeft en Feyenorod kampioen wordt }:] .
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop gewoon dat zowel PSV en Ajax allebij doorkomen, goed voor het Nederlandse voetbal!
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    zegt een limburger..

    Leverbaar vanaf 1 April, maar nu al te bestellen bij Aktiesport. Het nieuwe Nederlands elftal shirt!!

    Dit shirt is van 100% polyester. Dit zorgt ervoor dat het shirt licht is, kleurvast is, niet krimpt en goed ademt.

    Als je nú bestelt, krijg je ook nog een gratis bal van Umbro, een gratis vlag en de mogelijkheid om gratis je shirt te laten bedrukken met je naam en nummer op de achterkant. Als je dit graag wilt, mail dan de naam en het nummer die achterop moeten, samen met je eigen naam en je ordernummer naar e-shopvragen@aktiesport.com

    Speciale aktie:

    Wint Nederland de kwartfinale? Dan mag jij 25% van het aankoopbedrag van het shirt, nogmaals bij ons besteden!! *

    Wint Nederland de halve finale? Dan mag jij 50% van het aankoopbedrag, van het shirt, nogmaals bij ons besteden!! *

    Wint Nederland de finale? Dan mag jij 100% van het aankoopbedrag van het shirt, nogmaals bij ons besteden!! *

    * Het bedrag dat je mag besteden als Nederland één van de finales wint, is te besteden in 1 van onze normale winkels, op vertoon van je kassabon.
    Voor het dichtstbijzijnde filiaal, kijk op www.aktiesport.com.

    top actie
    ik doe weer mee
     
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en:confused: , In Rotterdam wonen nou ook niet zo heel erg veel nederlanders he_0/
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Genoeg hoor. :D
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    hehe gewoon lol joh.. heb wel respect voor je, maar je moet is naar uit wed gaan
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben eens een keer naar feyenoord geweest, maar toen verloren we met 3-0:{, maar de beide amstel cup finale's die ik daar was hebben we wel gewonnen:cool:, dus ik koester toch wel goede gevoelens voor de kuip;), en ik hoop dat we dit seizoen weer mogen afreizen naar de Rotterdam, als we PSV of AZ gaan tegen komen in de finaleO-)
     
  10. mars15

    mars15 Guest

  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  12. mars15

    mars15 Guest

    sporza staat op

    arsenal - real
    heen wed
    real-arsenal 0-1

     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Schakel net pas de televisie in maar waarom heeft de scheidsrechter een headset ?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  14. mars15

    mars15 Guest

    om te praten met zn assistenten
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    is een test :) goed initiatief als je het mij vraagt
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten ze der wel gebruik van maken :{ (denkt terug aan ajax-inter, die scheids was een partij ruk ook met dat ding op)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    @ Mars: whaha, die kop erbij.

    Ik ben benieuwd of PSV erg aangeslagen is zaterdag.
     
  18. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
  19. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2006
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerste trein zat je toch?

    Dan sta ik daar niet tussen. Kwam aan bij de Arena. Meteen hoorde ik een helikopter aankomen. Tweede trein kwam toen aan.

    PSV trein vertrekt om 16.00. Dus rond 18.00 is hij wel in Amsterdam aangekomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina