1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat ze moeten winnen of minimaal 3-3 gelijk spelen?
    Winnen; 4 punten Ajax, 1 punt Inter Milaan.
    3-3 Gelijk; 2 punten Ajax, 8 doelpunten voor, 7 tegen (+1). 2 punten Inter Milaan, 7 doelpunten voor, 8 tegen (-1).

Klopt dat zo?

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vrees dat de realiteit toch anders zal zijn. 1 goal verschil in de laatste paar minuten. Ik hoop trouwens dat ik ongelijk krijg, en dat we idd eindelijk is zo`n italiaanse ploeg naar huis kunnen sturen.. hoe het ook zal zijn: Ik zit weer voor de buis gekluisterd en hopelijk op het randje van mijn stoel.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Elgee, Ja, volgens mij wel idd.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik vind het maar verwarrend, dat irritante systeem van de uefa: uitdoelpunten tellen dubbel bij gelijkspel over 2 wedstrijden (zo was ie toch?)... :confused:

wat is dat nou weer voor onzin, zorg nou maar gewoon dat je wint, en staat het na 2 wedstrijden nog gelijk, dan speel je toch lekker verlenging?

vind ik veel eerlijker

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    daar ben ik het helemaal mee eens. ik ben ook erg gespannen voor de wedstrijd van morgen, het ergste lijkt mij echt als het 1-1 of 0-0 wordt

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja maar uit scoren is lastiger is hun redenatie, wat overigens wel terecht is als je het mij vraagt..........ajax moet gewoon winnen, klaar want 3-3 is bijna niet te doen..........alhoewel, scoor 3 doelpunten en je zit gebakken :cool:

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het systeem is debiel als ze gaan verlengen. Dan ben je dus over twee wedstrijden precies gelijkwaardig en dan heeft de ene ploeg voordeel omdat ze de tweede wedstrijd uitspelen. Dat vind ik echt nergens op slaan.

Dus stel dat Ajax daar 2-2 speelt en ze gaan verlengen, dan zijn ze in het voordeel. Als ze dan in de verlenging 1 keer scoren, moet Inter er nog 2 maken. Dat vind ik echt debiel, maar ja...

Ik heb wel echt zin in morgen trouwens, het is zo belangrijk... Ik ga echt fanatiek zitten kijken zal ik maar zeggen :) Ik hoop dat ze voor een verrasinkje kunnen zorgen.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en dan wordt het in de 94ste min 4-3:{ je zit pas gebakken als het laatste fluitsignaal klinkt ;)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ook niet, maar heb wel gewoon studiefinanciering en een OV :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je op het hbo zit krijg je idd eerder stufi+ov ;)

11. mars15

mars15 Guest

lekker druk nu hiero

morgen 2-0 of 1-0;)

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Vóór???

Maar dat bericht van dat Blind weggaat aan het einde van het seizoen? Beetje maf... Het gaat nu eindelijk een beetje.

13. mars15

mars15 Guest

is gelul joh

1-0 2-0 voor inter

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als die Materazzi speelt bij inter dan hou ik mijn hart vast.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dude, Inter speelt thuis dus dan lijkt me het wel duidelijk :)

@Gryphon; idd, volgens mij schopt hij altijd wel iemand de wedstrijd uit. Gattuso is trouwens ook zo iemand :{

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Precies.. heb echt een gruwelijke hekel aan die 2 spelers! Altijd zo veel agressie bij het voetbal.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tss ik geloof best dat Frenkie naar Ajax komt hoor. Zal me echt niet verbazen. Hij houd van Ajax. Is zijn cluppie. En wat moet hij bij Barca doen als hij straks aan het eind van dit seizoen de landstitel plus de EC 1 wint???!!!

Dan kan het natuurlijk alleen nog maar minder gaan he. En met Ajax kan hij nu beginnen aan een nieuw hoofdstuk. Geschiedenis schrijven. Weg met de lampies en de kakkies. Woij gaan de komende jaren weer DOMINEREN.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hij komt... ooit. Maar volgend jaar nog niet naar mijn mening.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als het er niet bij staat kun je het beter maar vragen. Misschien bedoelde hij anders wel ajax. Maar aangezien Mars een feyenoorder is.:'-(

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ik kan daar dus echt wel van genieten hoor. Hou wel van een beetje gebikkel. Kom op het is geen sport voor wijven. Van mij mag er best af entoe wel een tikkie uitgedeeld worden. Oke matterazi gaat soms ietsjes te ver.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina