1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Jongen, iedere zondag nu weer hetzelfde geouwehoer. Kijk eens naar de stand haahah. Wat heeft Ajax gedaan hahah.

    Maar mijn eigenschuld. ik met m'n grote bek zei dat F-noord dit seizoen in het rechterrijtje zou eindigen. Mijn zusje is echt helemaal F-noord gek. Lid van die junior club enzo. Posters van die kakkies. En echt discussies met dat kind joh. En ze is dus 12...

    Maar het is allemaal de schuld van m'n stiefpa. Mij kon die niet brainwashen serieus hij heeft het geprobeerd. Maar ik heb me er tegen verzet. Ik was al gek op de mooiste club van nederland. Dus heeft hij dat arme kind maar besmet.

    hopen dat het nog goed komt met d'r. En hopen dat volgend seizoen een betere word zodat ik weer kan lachen op zondag.


    Edit: Shit dacht toch echt dat je het tegen mij had. Ben zo duf, niks te doen op m'n werk.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nooit voor ajax geweest. En als dat zo door gaat daar, dan zal dat ook nooit gebeuren. Misschien interpeteerde je mijn reactie zo, maar ik bedoelde het anders.
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa valt wel mee... af en toe frustraties wegwerken :p

    Ohja, en nog bedankt voor de tip van die Zweden vlag... hij is binnen _O_
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Haha mooi werk van je zusje _O_
     
  5. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo eindelij kweer eens gewonnen :) 0-3 bj ADO en al twee wedstrijden op rijd 'de nul gehouden :)'

    Het gat met de playoffs is nog maar negen punten en ik heb dus nog een heel klein beetje hoop :D. Maar als ze de intertoto halen, dan is dat ook al goed.

    Mars15, gisteren kwam Feyenoord er nog goed vanaf in de laatste minuut. Zondag verliezen ze gewoon :D

    Prognose Fr-Fotopage NAC - Feyenoord 0-2
    Nou ja dat denk ik niet. Ik houdt het 2-1 :D.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Jongen het gaat zelfs zo erg dat dat kind m'n wachtwoord van m'n pc kraakt, m'n achtergrond veranderd in een logo van F-noord. En m'n wachtwoord veranderd in een wachtwoord van F-noord!!!!
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Weinige geloofde dat Rosenberg wat zou worden na 5 wedstrijden, velen schreven hem af. Nu scoort hij de laaste wedstrijd goede goals, staat 6e in topscorerslijst. 10 goals, best goed voor een eerste seizoens 2/3e.
    Huntelaar komt er ook wel, heeft alleen wat tijd nodig; wennen aan groep, sfeer etc. Bij Heerenveen scoorde hij vorig seizoen ook niet altijd, nadat ie gewend was maakt ie er 17 in een seizoenshelft.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Rosenberg speelt idd goed de laatste tijd.. Hoop dat hij dat de komende wedstrijden blijft doen :).
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb altijd al gezegd (mss niet hier ;)) dat rosenberg een goeie zou zijn voor ajax, ik bedoel als arsenal zo een speler ook wilt hebben, moet het wel wat goeds zijn O-)

    waar kan ik trouwens de samenvatting van ajax bekijken? vond het gister wat te laat om op ajax te w8en??
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas. Ik denk niet dat je die nog ken zien.
    De goal misschien vandaag of morgen op Footygoal.net.

    Had ook altijd wel vertrouwen in Rosenberg, maar dan werd je op school gek aangekeken als je beweerde dat zo iemand tijd nodig had en dat ie na een tijd wel beter zou gaan spelen...
    Hij doet het lekker als Linksvoor, jammer dat Perez nu komt vanuit Rosenberg gekeken. Voor Huntelaar is het alleen maar fijn.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    8) _O_ vet! ik geef haar geen ongelijk.

    iemand nog senegal-nigeria aan het kijken voor 3e en 4e plaats afrika cup?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    eey :9, die site kende ik nog niet... heb ik de komende dagen wat te doen ;)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens, ik word misschien gevraagt om bij ajax te trainen en/of spelen!:D Er kwam een man van Ajax kijken en hij vond mij wel goed en een uitblinker etc. Hij komt misschien kijken bij mijn wedstrijd zaterdag. Ik hoop het iig wel. Lijkt me echt cool:)
     
  14. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet onze Spartaanse flying eagle Kaita nog mee in de basis?
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Feyenoord heeft met de Gemeente Groningen en de plaatselijke Fc nog geen overeenstemming kunnen bereiken over een vervoersregeling voor de Feyenoord-supporters die op zondag 26 februari aanstaande de wedstrijd tussen beide clubs in het splinternieuwe Euroborg willen bijwonen. Ook werd geen akkoord bereikt over het aantal kaarten dat Fc Groningen aan Feyenoord beschikbaar stelt.

    Op basis van een stadioncapaciteit van 20.500 dient Fc Groningen 1.200 kaarten aan Feyenoord beschikbaar te stellen. Het bezoekersvak telt echter maar 1.000 plaatsen. Fc Groningen is van mening dat het kan volstaan met 1.000 plaatsen en handelt hiermee dus in strijd met de gemaakte afspraken.

    Verder heeft de zogenaamde lokale driehoek van Groningen bepaald dat alle bezoekende supporters tijdens de eerste seizoenshelft per buscombi naar Groningen dienen te reizen. Voornaamste argument is dat de omgeving van het stadion een grote bouwput is, hetgeen de Feyenoord-delegatie met eigen ogen heeft kunnen aanschouwen. Feyenoord ziet echter voldoende mogelijkheden om haar aanhang via een zogenaamde vrij-vervoersregeling naar Groningen te laten afreizen. Een dergelijke regeling is al jarenlang van kracht, dit tot tevredenheid van alle betrokken partijen. Feyenoord zal de KNVB en de burgemeester van Groningen van haar standpunt op de hoogte brengen en trachten om alsnog tot een oplossing te komen.

    De voorverkoop voor de wedstrijd Fc Groningen - Feyenoord zal tot nader aankondiging worden uitgesteld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2006
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou een naaistreek zijn, je zou maar uit groningen komen en naar groningen - f'noord willen gaan. Moet je eerst helemaal naar rotterdam, echt buscombi regeling zuigt.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Nou dat niet,
    Meestal nog wel paar KM voor de stad een opstapplaats.

    Altijd wel in Utrecht, en dan nog 1 voor Groningen,

    Zondag iedergeval

    3 opstaplaatsen naar Breda

    BRE = NS Station Lage Zwaluwe (code 470)
    RD1 = Stadion Feijenoord Rotterdam (code 944)
    UT1 = de Meern / NS Station Jaarbeurs (code 444
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohw dan valt het wel mee. Zal mij benieuwen wat Ajax doet van het weekend.

    Edit:
    Ja maar dan blijft het naar mijn mening nog een klote regeling.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Is toch al jaren zo. Maar hoeveel Feyenoorders wonen er nou in Groningen? Het meerendeel komt toch echt uit Rotterdam en omstreken.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    wonen nog veel mensen hoor, ook dokkum enzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina