achja.. datum thuis uit tijd voorb vr 10/2 Sparta Rotterdam AZ 20.30 vb za 11/2 FC Twente Roda JC 20.00 vb za 11/2 SC Heerenveen Vitesse 19.30 vb za 11/2 PSV Heracles Almelo 19.30 vb za 11/2 RKC Waalwijk Willem II 20.00 vb zo 12/2 RBC Roosendaal FC Groningen 14.30 vb zo 12/2 FC Utrecht NEC 14.30 vb zo 12/2 ADO Den Haag Ajax 12.30 vb zo 12/2 NAC Breda Feyenoord 14.30 vb
Ajax gaat het heel lastig krijgen zondag bij ado. Normaal is het al lastig bij ado uit, maar zo als ze nu spelen helemaal! Na ado weer enigzins een wat rustigere periode voor ajax met wat mindere ploegen gelukkig!
.. en de trainer zit ook niet stevig meer in het zadel. Ze hebben wel een betere keeper nu, maar hun linksvoor is geblesseerd (Verhoek). Schande als Ajax niet weet te winnen.
Die shirts zijn echt dope. Ga er zeker een halen dan hoor!!! Maar die foto van nike, al die paspoppen met tenues, lijkt me toch behoorlijk echt of niet???
ja zeker ben ook erg benieuwd zo mooie actie als bij EK shirt halen bij aktie sport worden ze WK dan krijg je je geld terug
Wtf, serieus? Ik vind dat lettertype echt zelzaam lelijk. Doe dan Comic Sans MS als je toch playmobillettertypes neemt.
Zielig inderdaad. Heeft totaal niks met voetbal te maken. :{ Ik weet niet of Blind ontslaan zo veel zin heeft; Johan Cruijff heeft altijd al gezegd dit niet te willen doen.
Gelukkig zijn feyenoord suporters niet zo triest . Wat deden die harde kern dan laatst in amsterdam waar jij zo trots op was. Doe toch is niet zo fockin hypocriet.
Gaan we nou aub niet erover hebben of Feyenoord-sups dit ook zouden doen, het is al erg genoeg dat het gebeurd. Niet bij elke post van mars15 denken dat ie iemand probeert uit te lokken...
come on man. Alles wat ie post is negatief. Bij feyenoorders is het stoer blabla en bij ajax is het laf. Als ik aan iets een hekel heb is het hypocritie. Post dat dan lekker op een feyenoord forum ofzo en niet op een forum waar supporters van alle groepen zitten. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die er zo over denkt. Het nieuws boeit me niet zoveel tis gebeurd en het hoort niet. Maar de commenteraren er bij roepen grote irritatie bij mij op.