1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Morgen iedergeval geen supporters van ajax bij het duel

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja shit happens weet je. Lullig voor die jonge jochies en een beetje jammer dat het zo'n oneerlijke strijd was.

Maar eerlijk gezegd boeit het me geen ene flikker of die gasten van de harde kern elkaar de tering inslaan. Zolang de "normale" supporters maar niets overkomt.

3. mars15

mars15 Guest

indirect nu wel
    mogen 5 jaar lang geen ajax supporters naar den haag

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach den Haag speelt toch zo weer toto divisie joh.:+

5. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. een dag van te voren naar het supportershome vind ik laf en het heeft niks met voetbal te maken... Zorg dan dat je gewoon zondag je club support zodat ze ze inmaken. Blind ontslaan? wat kan blind hieraan doen? Ontsla hem aan het eind van het seizoen en haal een GOEDE nieuwe (bijv. Cruyf) en begin helemaal opnieuw.

5 jaar, dat hoop ik niet.

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg niet dat Blind hier wat aan kan doen. Dat zeg ik bij het stukje over het interview met Molenaar.
    En Cruijff wordt echt niet de trainer meer van Ajax.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Cruijff wordt nooit meer trainer. Dat is wel duidelijk.

8. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0

Zucht... ben je nu werkelijk zo dom , als iemand een brood jat bij de supermarkt kijk je toch ook niet de rest er op aan?

Dit zijn trouwens geen echte supporters vindt het echt een laffe daad , dit is trouwens een vergelding op de brand in het supportershome van vorig jaar , ik keur dit gedrag echt af!!!

9. mars15

mars15 Guest

trouwens net 2-1 gewonnen heb mee gedaan met het 8e :)

16 jarige jongen
    neergestoken gister

LAF
    zo als wel meer he

remember de toekomst

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2006
  10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Net op msn praat een psv supporter tegen mij die in Eindhoven woont, en die kende die Nicky :eek:.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo? :{

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze alleen ruzie zoeken en niet geinterreseerd zijn in het voetbal?

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

en dat noem jij fans?? gasten die alleen maar gaan voor de "hype" ?
    oee een groep van 25 feyenoord fans waren amsterdam

boeiend..........als het echte fans waren gingen deden ze gewoon normaal en schreeuwden ze niet zo als speenvarkens over wat ze allemaal daar wel niet deden.......die zogenaamde fans die gister betrokken waren bij dat ado incident zijn geen supporters.....die komen niet voor het voetbal.....die komen voor de haatverhouding met de tegenstander. Scheer niet iedereen over 1 kam en ga niet zeggen dat het zo als wel meer laf is......
    He vriend je vind het zo leuk om naar het verleden te kijken he? mooi dan gaan we ff terug naar 23 maart 1997......ook van die rellen tussen zogenaamde 'supporters'. Het gevolg? 1 dode met de naam Carlo Picornie.....die werd vermoord door een feyenoorder.......dus wie is er nou laf?
    Ja Picornie was de leider van die ajax aanhang.......dus hij was triest maar is dat een reden om hem te vermoorden?? Dat is niet laf dat is gewoon te triest voor woorden. Ik durf te wedden dat als jij op dat moment net zo was als nu je dr middenin had gelopen........dus ga niet beginnen over wie er laf is ja......want iedere supporter die wilt rellen mag zich geen supporter noemen.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Opzich zijn ze wel geinterreseerd in het voetbal, maar doen deze randzaken er nog bij.

Toch blijft het laf.

15. mars15

mars15 Guest

Gister zaten er ongeveer 10 ado FANS in hun supportershome gewoon rustig te kaarten. Opeens om 11 uur komen er 70 ajax hooligans dat home proberen te vernielen ( in brand steken lukt niet ) en dan gooien ze een rookbom naar binnen + paar fakkels, die ado fans komen naar buiten en dan worden er een paar neegestoken. Deze gasten hebben er echt niet voor gekozen om te gaan rellen die avond. Die gasten van AFCA wel..

Over dat van Picornie. Dat waren duidelijk 2 grote groepen hooligans die samen hebben afgesproken. Ze wisten dus de gevolgen die hier van zouden kunnen komen, er had ook zomaar een Feyenoord Hooligan dood kunnen gaan. Die Picornie kwam daar niet om te kaarten, maar duidelijk om te vechten met die Feyenoorders. Dan is dit toch wel even wat anders wat er gister is gebeurd

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die ajax hooligans komen niet voor het voetbal......je kan elke ajax supporter nu wel laf noemen maar 99,9 % van de supporters van ajax keurt dit af :{

17. mars15

mars15 Guest

ja en terrecht natuurlijk

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Nou komt door het feit dat het psychopaten zijn die een draadje los hebben in de bovenkamer en hun haat tegen bepaalde clubs zo groot is dat ze geweld willen gebruiken , wat ik dus echt afkeur en zo zijn hun dus in mijn ogen en ik denk ook in de ogen van vele anderen geen ECHTE supporters , de echte supporters gaan niet vechten cq geweld gebruiken , dit is te triest voor woorden wat deze achterlijke imbicielen gedaan hebben.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kansloze lui die dat gedaan hebben, waarschijnlijk ook nog van die niks nutten die dag in dag uit van hun uitkering genieten.

Niet dat ik enorm op de hoogte ben van het Nederlands voetbal en het supporters geweld, maar hier in eindhoven (lopen ook van dat soort lui tussen) is het toch allemaal wat relaxer dan boven de rivieren.

En net als met dat moslim gebeuren, ze verpesten het voor de rest...

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De reactie van het bestuur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina