1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

hoppa

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Liverpool lijkt me mooi voor hem (als die interesse zouden hebben). Arsenal vind ik op een of andere manier ook wel bij hem passen. Feyenoord ook.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Terwijl hij had aangegeven nog maar een jaartje te zullen blijven...

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het nu meer naar zijn zin dan aan het begin van dit voetbal jaar.
    Heb ik het idee.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind je het gek. In de zomer was F'noord nog naar de kloten, nu zijn ze titelkandidaat:eek:

6. mars15

mars15 Guest

Zou geweldig zijn als die blijft,
    Cruz komt niet omdat die zn contract heeft opengebroken

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin. Dat vechten tegen andere supportesgroepen moeten ze zelf weten, ik vind het ook maar stom, maar het zijn wel echte supporters. Niet van die XBW-supporters die sinds '95 voor Ajax zijn maar niet weten hoe de Arena er van binnen uit ziet. :{ Ze reizen hun club altijd achterna, de club is heel belangrijk voor hen, ze steunen = supporten hun club dus wel.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denken ze. Met deze acties steun je je club niet. Ookal rij je mee naar wedstrijden.

9. mars15

mars15 Guest

Ik ga er vandoor,
    Nac- Feyenoord

ff luisteren onderweg voor de wedstrijd naar ado-ajax

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Knap vooroordeel drone:{ petje af.

Anyway ik ga mee met wat elgee zegt..

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

alsof je een stadion moet zien om een supporter te zijn, dus jij noemt de mogelijk 1000 fantieke fans die niet naar het stadion toe kunnen omdat ze bijvoorbeeld een handicap hebben geen fans?? dat slaat dus werkelijk nergens op. Supporter ben je voor je club en voor het voetbal van je club en steunen kan ook zonder dat je je club achterna gaat.

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een onzin zeg:{. Die mensen gaan echt niet voor hun club naar het voetballen kijken.

Die gaan niet voor het voetbal naar een stadion maar om een beetje zeik te bouwen. En in mijn ogen zijn dat geen supporters, maar een stelletje idioten.

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die mensen gaan echt wel naar het stadion om voor het voetbal te kijken. En ze houden ook van vechten. Ik vind dat maar erg stom en kinderachtig, maar ze moeten het zelf weten. Het zijn wél supporters, ze staan achter hun club.

Met deze acties steunen ze hun club niet nee, niet in de letterlijke zin van het woord. Maar ze reizen wel altijd mee met hun club en staan voor de volle 100% erachter.
    Welk vooroordeel? Misschien moet jezelf eens argumenten geven in plaats van alleen maar op anderen hun posts zitten te zeiken, jij bent hier diegene met nutteloze domme posts die echt totaal niks toevoegen. :{
    Je hebt altijd uitzonderingen. Ik heb zelf ook geen seizoenskaart van Feyenoord omdat ik er geen geld voor heb en geen vervoer heb, ik ben dus geen 'echte' supporter. Zo is het nou eenmaal. Maar ik sta wel voor de volle 100% achter Feyenoord en ik 'steun' ze ook wel, maar dan ben je geen supporter.

Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, die komen echt niet voor het voetbal. Ze willen gewoon rotzooi maken, meer niet.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je het zo "lief" vraagt.

Op dat doel ik dus. Je kent vermoedelijk niemand hier persoonlijk. Dus waar haal je dan het recht vandaan dit te zeggen ?. Een vooroordeel dus.

Verder hoefde ik niks toe te voegen omdat ik er het zelfde over denk als Elgee. Iets wat ook in m`n post staat. Of moet ik Elgee na papagaaien?

edit:typo

16. mars15

mars15 Guest

valt nog wel een dode tussen beide groepen

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf heb zoiets van, nodig allemaal die idioten uit en geef ze allemaal een mes, bouw een hek om ze heen, en laat ze elkaar maar afmaken! Dan ben je van alle zeik af:)

18. mars15

mars15 Guest

hehe dan wint ado man ;)

19. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Was het nog leuk in Breda ;)

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    wat was waren dat mooie doelpunten, jenner dolde die stinkerds alle hoeken van dat veld man, en wat een prutser is die castelen, echt terecht dat gelijkspel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina