1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oke jij bent dus of voor NAC of je bent 110 % anti feyenoord :p

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ben voor ajax en utreg, en hoe kan iemand nou voor stinknoord zijn, het is toch gewoon een walgelijke club:confused:

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jenner._O_ Mooie actie + lekker goal.
    Diba is natuurlijk lekker bezig de laatste wedstrijden. Verdient was het aan de ene kant wel, NAC was niet aant luieren, aan de andere kant had het voor Feyenoord net zo goed 1-6 kunnen zijn.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor Ajax èn Utreg?

Hmmm vind ik een beetje bizar eigenlijk, aangezien de grote haat tussen beide supportersgroepen.

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik ben altijd voor ajax geweest en langzaam aan ben ik utrecht ook erg gaan waarderen. ik kan heel veel clubs waarderen behalve feyenoord en dat komt door die aanhang

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet 100% zeker dat ze wel voor het voetbal komen._0/ Zo veel wordt er namelijk niet gevochten.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gek, Utrecht heeft ook een schijthekel aan Ajax, en qua publiek zijn Feyenoord en Utrecht wel vergelijkbaar, beide volkclubs enzo. :+

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet waar, ik zit best vaak bij utrecht in het stadion, en ze zijn lang niet hetzelfde als die stinkerds hoor

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    redrum, kap ff met je uitlokkende en irritante gedrag.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nu we het toch over fans hebben.

Hoe ben jij fan geworden van je club?

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geboren in Rotterdam en heel mijn familie is ook voor Feyenoord, dus dan is het niet zo moeilijk.

Ben benieuwd hoeveel Ajacieden er hier 1995 antwoorden. :9 Dit was dus een grapje.

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ajax is aangeboren, utrecht is in de jaren opgebouwd.

13. mars15

mars15 Guest

who the fuck do you support
    utrecht HAAT ajax

utrecht-ajax is rellen en dan ben jij voor beide _0/

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja waarom zou ik het allemaal moeten haten, voetbal is een sport en dat er aantal hersenloze mensen bij rondlopen kan ik ook niks aan doen. hoe denk je dat dat is bij american football? dat is tenminste een blijere familie, hier zit iedereen elkaar maar neer te steken. echt ik kan voor elke club zijn, zelfs ik ben voor feyenoord als ze tegen een buitenlandse club moeten:p

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je geen 'echte' supporter, ook niet volgens de term die anderen hier hanteren (als je niet naar het stadion gaat). Da's hetzelfde als voor Ajax en Feyenoord tegelijk zijn.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Utrecht is de regio club, Ajax de nationale. Ben trouwens nu 100% voor Ajax, sinds mijn vader de overstap maakte van Ajax supporter naar Utrect supporter :confused:. Dus elke zondag herrie hier :+

17. mars15

mars15 Guest

Rare mensen zitten hier op het forum, die de verhoudingen tussen beide clubs niet echt weten [​IMG]

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ben zelf opgegroeit in het klimaat waar Ajax de wereld veroverde. (Ja inderdaad Drone...1995:+), dus krijg je al snel mee dat Ajax de beste is etc. Maar opzich interesseerde ik mij niet echt in voetbal. Alleen Ajax, Feyenoord en PSV kende ik. Toen ik rond mij 10e ging interesseren voor voetbal, deed Ajax het nogal belabberd in de competitie, toch was ik wel een ''beetje'' voor Ajax, maar niet erg. Het is meer gekomen toen ik voor de eerste keer naar de Arena ging, ergens in 2000. Was het Amsterdam Tournament en Ajax speelde tegen Arsenal. Ajax won met 2-0, de F-Side was vaak aan het zingen en er was een geweldige sfeer. Je kan je voorstellen dat zoiets erg veel indruk maakte op een jongetje van 10/11. Zo ben ik eigenlijk bij Ajax terecht gekomen, en ben er sinds toen nooit meer vanaf gekomen.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag presentatie nieuwe shirt Oranje. Bij Studio Voetbal lieten ze de welbekende foto's zien. Straks om half 5 is de presentatie op VI.nl.

20. mars15

mars15 Guest

inderdaad en dan net of hugo die foto's voor het eerst had |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina