1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    "k hoop dat psv jullie helemaal inmaakt}:]

en ja, ajax heeft europees voetbal ja. Daarom was dit voor Roda al de finale, als we hadden gewonnen hadden we nu europees gehad!

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jij wel:cool:
    Nu voor de Champions League en hopelijk de lampies ook nog even verslaan. Een kleine pleister op een grote wond.

Heb eindelijk ook mijn kaarten voor Ajax-AZ. 36 euro pffff:{

3. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Is lekker voor de nummer 5.

Hup Groningen}:]
    Zijn ze in mijn klas ook weer voor een keertje blij:)

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus als ik het goed begrijp, kan roda dan nog voor een intertoto plaats gaan spelen, als ajax bij de eerste 5 eindigd

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmm...waarschijnlijk wel. Maarja moeten jullie dan volgend jaar geen Valencia ofzo meer treffen, anders heeft het dus weer geen zin he.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja wij hebben altijd pech, dat moet je nu toch wel weten:+

7. mars15

mars15 Guest

haha valencia zal CL spelen _O_

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens, over ander halve week moeten we weer tegen Ajax, MAAK JULLIE BORST MAAR NAT!:cool:

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :'-( :eek: :{

Maduro zal een strikje krijgen denk ik

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mooi postaantal sostic ;)

mwa over 1,5 week.....denk dat het dan gewoon winst voor ajax wordt

maar ja je weet het nooit

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je weet het inderdaad nooit, Roda gaat voor wraak en voor ajax is het alleen eentje voor de statistieken.

:D *)

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nog 1 en je hebt er 1000.. :cool:

:+

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :confused:

Maduro is gewoon geen centrale verdediger. Jammer dat je dan zo grove fout maakt, maar het is toch gelukkig weer goedgekomen, zand erover. Hem gebeurt een van de ergste dingen die je als verdediger kan overkomen.
    Voorgaande wedstrijden speelde hij goed, dus ik zie het probleem niet. Volgend jaar mag ie hopelijk meer op zijn plaats spelen, komt ie ook het beste tot zijn recht en zal ie zich ook het fijnste voelen. En vooral dat laatste, daar gaat het om, zeker na zo'n jammerlijke fout, anders hoef je al niet te beginnen aan een wedstrijd.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ok ik overdrijf een beetje, toch ben ik zwaar pissed op die fouten. Alleen door hem had Roda 2/3 grote kansen gehad. Mag die wel geen centrale verdediger zijn maar dan zijn die fouten nog erg, zoiets kan ook een middenvelder gebeuren als die een bal iets te kort terugspeelt. Mag ik ook teleurgesteld zijn in een speler? :+

15. mars15

mars15 Guest

buiten de wedstrijd gaat het de boeken in

16. Als ik naar Ajax ga dan sta ik natuurlijk wel bij 410/411. Heb ooit wel eens in 420 gezeten maar dat nooit meer, vind het echt een stuk minder sfeer daar. Plus als je bij 420 zit ofzo zingt er niemand mee

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'k heb gister ook pas na de 94e minut iets van de Ajax aanhang gehoord:{

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zit dus ook te denken om een seizoenskaart te halen voor volgend jaar, welk vak raden jullie aan? Ik wil wel in een vak waar sfeer zit natuurlijk. En wat zijn zo'n beetje de kosten voor zoiets?

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou international bent of aanvaller, verdediger of middenvelder.
    Zo'n fout mag gewoon niet gemaakt worden, maar fouten zijn toch menselijk?
    Nou zo 1 als deze niet. Je kiest ervoor om de bal terug te spelen naar de keeper en als je dat dan op zo'n nonchalante wijze doet dan vraag je er om. Daarom heb ik mijn twijfels bij deze Maduro. Als spelmaker is hij aardig, maar voor het Nederlands elftal lijkt het mij al beter als Demy de Zeeuw het spel verdeelt. Maduro is inderdaad geen verdediger, maar toch weet hij hoe het moet en speelt hij vaak genoeg achterin.

Joris Mathijssen had ook niet zo'n beste avond gister en maakte een soort van vergelijkbare fout met die van Maduro. Hoewel de keeper en hij niet echt gecommuniceerd hadden en elkaar behoorlijk dwars zaten had AZ dit nou ook niet verdiend. Dit is echt totaal niks voor Mathijssen. Ik weet niet wiens zn schuld het was maar Joris maakt niet zo snel een fout. Is hij wel klaar voor een verdere stap en voor het Nederlands elftal? Ik vind dat Andre Ooijer 1 van de betere verdedigers is in ons kikkerlandje. Waarom stelt van Basten hem niet op?

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het uitvak8) :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina