Je hebt je twijfels bij Maduro omdat ie op nonchalante wijze terugspeelballen geeft? Kom op, zeg. Als spelverdeler aardig, ik ken maar weinig gasten van zijn leeftijd die zo goed zijn in het overzicht houden. Hij hoeft geen moment naar de bal te kijken en kan uitstekend verdelen. En wat bedoel je met die dikgedrukte zin dan? Hij speelt daar nu even omdat Ajax 88 geblesseerden heeft ja...
Had er laatst ook al naar zitten kijken, en het varieert per vak. Het goedkoopst zijn de vakken achter het doel, en dit kost rond de 160 euro. Hoe verder je daarna naar het midden toegaat het duurder het wordt.
GVD, ik heb vandaag pas de eerste TV beelden van Ajax - Roda gezien, en we zijn dus weer bezeikt! die 2-2 was een zuiver doelpunt! Kut Maffia wat het is
volgens mij zat de commentator nog de hele tijd te verkondigen dat het 'terecht afgekeurd' was... (of was ik dat )
Wat de commentator zegt boeit me geen fluit, daar heb ik helemaal niet naar geluisterd. Het is gewoon een zuiver doelpunt!
Ja want volgens mij werd de laatste pass wel naar voren gespeeld en niet naar achter. Als je die afgekeurde doelpunt bedoelde.