1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    eindelijk :D
    kan een ander ook eens kampioen worden 8)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    officieel:

Hiddink maakt afscheid bekend, meer niet

24/3/2006 12:33

Guus Hiddink bevestigde vrijdagmiddag dat hij aan het einde van het seizoen PSV gaat verlaten. Maar hij hield nog voor zich wat zijn toekomstplannen zijn. De 59-jarige coach zegt nog nergens te hebben getekend, maar bekende dat hij in principe als bondscoach wil blijven werken.

'Ik stop aan het einde van het seizoen als trainer van PSV. Het is een mooie periode van vier jaar geweest, waarin we met deze crew veel successen hebben gehaald, en waar we er dit seizoen nog één of twee aan willen toevoegen. Maar er komt een einde aan', luidde Hiddinks uitleg. 'Verder ga ik nergens op in, omdat er niets concreet is. Ik ontken niet dat er links en rechts wat speelt, maar dat is nog aan het broeden. Daar laat ik jullie nog even over speculeren.'

Voorzitter Rob Westerhof zij het 'buitengewoon te betreuren dat Hiddink vertrekt'. 'Guus is niet alleen de meest succesvolle trainer van PSV, maar van het hele Nederlandse voetbal. Het was niet alleen voor de club het beste geweest als hij zijn contract had uitgediend, maar ook als hij zijn contract had verlengd en was gebleven zoals Ferguson en Wenger in Engeland al jaren bij Manchester United en Arsenal zitten.'

'We hebben met Guus besproken om te kijken of we hem aan deze club verbonden kunnen houden.' De voorzitter voegde eraan toe dat er al contact is geweest met een eventuele nieuwe werkgever, maar dat er nog niet is onderhandeld. Voor een afkoopsom van 500.000 euro mag Hiddink vertrekken bij de Eindhovense club.

Hiddink, die tot en met het WK 2006 ook nog bondscoach van Australië is, staat onder meer in de belangstelling van de Russische, Zuid-Afrikaanse en Engelse voetbalbonden, die hem alle op het oog zouden hebben als toekomstig bondscoach. Hij werkt al elf jaar voor PSV, waarvan acht seizoenen als hoofdcoach. Hij pakte vijf kampioenschappen en een Europa Cup I met de roodwitten

:D

3. mars15

mars15 Guest

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
  5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  6. mars15

mars15 Guest

zal zo ff interview van hem plaatsen..

7. mars15

mars15 Guest

Bosschaart een keer gezegt heeft dat Huntelaar niet met iemand op de foto wilde, omdat hij uit Rotterdam kwam.

8. mars15

mars15 Guest

daarom haat....
    andersom toch ook. jullie haten dirk...

dat gasten van dit forum er niks van afweten

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En dat is dus een reden om hem de tyfus in te schoppen!:{

Zielig zielig mannetje..

10. mars15

mars15 Guest

ja man helemaal kapot die huntelaar...

11. mars15

mars15 Guest

trouwens mtthz, kreeg vandaag voor de 3e keer een gratis weekend ns kaartje pff.. staat er nog bij de ov chipkaart krijg je binnenkort..

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk trapt Hofs em de tering, ik vind dat echt niet kunnen man! :{

8)

GO HUNTELAAR! :D :p

13. Jaloezie :)

Prachtig die kop trouwens :D

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan het me moeilijk voorstellen. Er zijn genoeg mensen die zo iets kunnen verzinnen, alleen om hem in een kwaad daglicht te zetten. Hij is gewoon supergoed, mag je heus respect voor tonen, ookal is het geen 'Feyenoorder'. Jaloers.

Dat er Ajacieden zijn die Kuyt haatten, kan best. Maar die gaan heus niet zeggen van;; oh oh, een vriend van me, pietje jan lul, kon niet met Dirk Kuyt op de foto, omdat Dirk van dat ie een rare broek aan had...
    _0/

Slaat toch allemaal nergens op man. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat soort onzin allemaal gelooft. :confused:

Klaas-Jan komt uit een 'boerendorp'. Ik kan je 1 ding zeggen; die mensen daar zijn allesbehalve arrogant. Hij is fanatiek ja, maar buiten het voetbal zal hij gewoon de 'boerenjongen' blijven.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doe die Kut kop weg, kan die ff niet meer zien:mad:

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mijn moeder vind dat die gast een poephoofd heeft. Ik ben het er wel mee eens.:+ Het is dat hij kan voetballen.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is inderdaad niet de knapste, maar ach, je kan niet alles hebben hè.
    Als ik er zo uitzag als Huntelaar, en zo kon voetballen... Who cares?

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er goed ziek van hè :cool:

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    "k heb gewoon het gevoel dat we weer goed bezeikt zijn

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.