1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleeeh.. God's gamer.. Doe die foto weg! Mijn vader en ik waren beiden half aan 't trippen toen hij die goal maakte..

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    is nie mijn foto :+

heb hem wel hoor.. (A)

Zien?

Hier :cool:

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, :+ en die foto is btw van Elgee.

@Elgee zet die foto alsjeblieft in een spoiler. En anders vraag ik het aan Goiz. :+
    Die is voor Feyenoord.:p

edit:[​IMG]

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik was alleen verbaast, ik had Blind in mijn hoofd al ontslagen, maar gelukkig kwam het allemaal weer goed. Maar het is wel duidelijk dat Ajax een persoon nodig heeft die het team kan inspiren, of dat nou de trainer is of een speler (zoiets als Davids o.i.d.)

Btw Mars: ik haat kuijt echt niet hoor als Ajacied, dus das één grote onzin. Kuijt is juist een hele goede speler met een topmentaliteit, zo hoort een voetballer te zijn.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze Huntelaar nu toch voor?
    Of bedoel je echt een ervaren speler?
    Tja dan hebben ze wel een middenvelder nodig lijkt mij. Dan is Davids of Seedorf de beste optie.

BTW:

6. mars15

mars15 Guest

morgen persconferentie jorien vd herik

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach 15.000 Ajacieden in de kuip moet pijn doen ;) _O_

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zdenek Grygera is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. De Telegraaf meldt dat de onderhandelingen over een nieuw contract gisteren zijn afgebroken. Zijn huidige contract loopt tot medio 2007, maar de Tsjechisch international kan zich niet vinden in de nieuwe aanbieding.

Martin van Geel reageert op de stukgelopen onderhandelingen: "We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst."

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaar doet het inderdaad goed als inspirator en iemand die er altijd voor zal gaan. Maar er mist de bikkel op het middenveld. Iemand die iedere wedstrijd het team kan leiden in verdedigend en aanvallend opzicht. Middenvelder bedoel ik dan.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een middenvelder zoals ik al zei en nog een member.
    Maar wie zie jij dan als die 'bikkel'? Wie zou je graag willen zien in de arena?

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Theo Jansen vind ik een goede speler, maar of hij geschikt is?

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik dus echt geen idee van. Ben ook zeer benieuwd of die überhaupt nog komt.
    Ajax heeft nu een hele tijd zonder Sneijder gespeeld, misschien dat als hij weer meedoet je veel verschil ziet op het middenveld, nu het voorin ook beter loopt. Volgend jaar komt achterin (buiten Stam) hopelijk nog wat versterking, aangezien dat nu het zwakste punt is imo.

Davids zou welkom zijn, maar lijkt me niet mogelijk om nu te halen. Verder zou ikzelf niet 1-2-3 een speler kunnen bedenken. Spelers die nu een basisplaats hebben zijn al gauw onhaalbaar, of zouden een aflopend contract moeten hebben. Dat laatste komt helaas alleen bij Ajax voor...

Theo Jansen vind ik wel een goede, maar is wat sloom. Linker middenvelder is het toch hè?

http://www.footygoal.net/details.php?image_id=566

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of we zo iemand écht nog nodig hebben, hoor. Wat er nu staat is echt niet te vergelijken met waar Ajax het volgend seizoen mee gaat starten natuurlijk. Met Stam, Perez, Sneijder, Maduro op z'n vertrouwde plek krijg je toch een heel ander elftal. Jansen is denk ik niet goed genoeg voor een echte topploeg. Davids... Wil 'ie weg uit Engeland dan? Opzich wel een aardige optie, maar het moet allemaal wel binnen de formatie passen natuurlijk... Ik ben benieuwd :)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Theo past wat meer bij Feyenoord. Maar Perez die kan er ook wat van af en toe natuurlijk. Hij kan een wedstrijd veranderen en kan op het middenveld en voorin spelen. Maar zo'n bikkel moet ook verdedigende kwaliteiten hebben natuurlijk. Maar als middenvelder gewoon vind ik in Nederland Simon Cziommer goed spelen en Boutahar van NEC. Ajax heeft nog Galásek en Lindenbergh natuurlijk.

Hier had Derksen het toen over bij VI insite.
    Die gast heeft het echt moeilijk (en gehad)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vergeet niet dat Emanuelson ook prima in de verdediging kan spelen, ik dacht linksback (correct me if im wrong).
    Davids zou super zijn, ik betwijfel alleen of die weg wilt. Mischien dat Stam hem kan overhalen? Sneijder zal binnenkort hopelijk ook weer spelen, ook wel een speler die vaak een goede pass kon geven, met Emanuelson die dan naar voren doorschuift heb je een leuke middenveld :)

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft nog ja. Galásek gaat toch weg?
    En Lindenbergh, ach leuke speler, maar ik ben er niet bepaald kapot van.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind Lindenbergh niet echt een meerwaarde geven aan het team, hij heeft wel wat ervaring wat handig is. Ik prefereer dan toch echt Sneijder.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar past Davids binnen het elftal? Dat idee heb ik niet... En hij is al behoorlijk op leeftijd en er zal wat voor moeten gedokt worden. Ik vind Boutahar toch een goede optie om als aanvallende middenvelder aan te nemen. En Landzaat wordt het neem ik aan. :confused:

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Boutahar als aanvallende middenvelder? Heb ik toch liever Sneijder hoor...

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor die positie ja. Maar Boutahar is een beetje hetzelfde type speler en nog iets creatiever misschien en heeft meer durf. Ze zullen wellicht goed kunnen samen werken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina