1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, als Emanuelson terugkomt gaat moet ie naar mijn idee gewoon weer linksback komen. Ik denk dat Lindenbergh best wel belangrijk is eigenlijk, zo iemand die je pas op waarde kunt schatten als ie niet mee voetbalt. Hij is natuurlijk wel een heel andere speler dan Sneijder, sostic, die kunnen makkelijk in 1 team spelen. Boutahar ook nog op dat middenveld... Ik weet het niet.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

he ster, arveladze scoorde tegen feyenoord hoor, laatste keer dat ik keek zit er ongeveer 20 cm verschil tussen koevermans en arveladze:+

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind dat er in elk elftal plek moet zijn voor een type Davids _O_

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    _O_

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand wil bij Ajax, die het middenveld écht kan verbeteren, moet je zoeken naar een speler met veel aanzien, zoals Davids dus idd.. Maar ik ben niet echt kapot van zijn spel, al jaren niet.. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Net als Seedorf btw, vooral in Oranje speelt die als een krant..

Sneijder, Perez, Maduro is in principe al voldoende hè. Ze kunnen volgend jaar écht 4-3-3 spelen.. Maarja, daar moet wel wat back-up voor zijn.. Lindenbergh, en dan nog veredelde middenvelders (of ik vergeet nu iemand O-) )

Maarja, het aankoop beleid gaat wel een stuk beter, dus afwachten wordt het

6. mars15

mars15 Guest

Excelsior kampioen :)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Goiz is voor feyenoord.:+ Jij bekeek de zin anders.:p
    Maar omdat iedereen hier foto's van Huntelaar gaat posten kan ik niet achterblijven.O-) En ik vind Koevermans een goede speler.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    O-) nog niet hoor.

Davids heeft ook niet het niveau wat hij vroger had, maar Ajax heeft wel zo'n soort speler nodig. Maar met Perez/Lindebergh op het middenveld is er al meer ervaring, het gaat de goede kant op :)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kamp Grygera ergert zich aan Van Geel

24/3/2006 20:29

De opmerkingen van Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, over de moeizaam lopende onderhandelingen met Zdenek Grygera over een nieuw contract, zijn in het kamp van de Tsjechische international in het verkeerde keelgat geschoten.

Van Geel lichtte de onderhandelingen toe in De Telegraaf. 'We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst.'

Mino Raiola, zaakwaarnemer van Grygera, heeft er met verbazing en ergernis kennis van genomen. 'Zo lang de onderhandelingen nog gaande zijn en er niet besloten is tot een gezamenlijke verklaring, is het zeer ongebruikelijk om details van besprekingen naar buiten te brengen', laat Raiola aan VI.nl weten. 'Bij Ajax gebeurde dat ook nooit in het verleden, maar blijkbaar is er iemand die op dat punt een nieuw beleid voert. Zo zie je maar dat niet elke verandering een goede hoeft te zijn.'

Hoewel Martin van Geel openlijk stelt dat de club zich gaat beraden over de toekomst van Grygera, weigert Raiola mee te doen aan dat spel. 'Wij communiceren niet via de media over onderhandelingen. Het enige dat op dit moment telt is dat Zdenek Grygera een contract tot 2007 heeft bij Ajax.'

En weer een goede speler, die mot krijgt met de leiding.. die zie ik vertrekken.. Jammer.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Best wel opmerkelijk...

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, okj. Het boeit ook vrij weinig.
    PSV zat ooit naast Pavel Nedved. Feyenoord wees ene Cafu af, omdat hij en te hoog salaris wou.

Vind het altijd wel grappig, grote namen die misschien eens in onze competitie gespeelde konden hebben, zo bedoelde ik het eigenlijk.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het ook altijd wel leuk zo iets.

Milan Baros kon toch ook een paar jaar geleden naar Nederland en Messi was vorige zomer ook bijna bij PSV terecht gekomen. Maarja met Ronaldo en Romario hebben "we" het toch niet slecht gedaan ;)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    robinho was ook bijna naar psv gegaan toch?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PSV had wel interesse maar Robinho was gewoon te duur.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat?! :cool:

hehe

Zometeen weer lekker voetballen. Jammer alleen dat het zo vroeg is..

16. mars15

mars15 Guest

totaal geen zin zometeen

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2006
  17. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal als met Tevez die toen naar Brazilie ging ipv PSV.
    Op die 2 hadden ze veel geld op tafel gelegt.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Drie clubs uit 010 in de Eredivisie straks? Naja moet Sparta er natuurlijk niet uitvliegen hè:cool:

Gaat dan lekker worden. 6 Derby's in een seizoen.

19. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Even een mooi filmpje tussendoor. :cool:

Klik

20. mars15

mars15 Guest

ik hoor donderdag of ik naar heracles-sparta kan

en kan als ik wil ook nog hele rij eerste divisie bezoeken :)

( haarlem, fortuna, Cambuur )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina