Het zou eerder toeval zijn als ie niet dronken is.. volgens mij is dat bij hem een chronische aandoening.. Maarja, ik pak ook elke gelegenheid aan om dronken te worden, dusja
Roda JC: in één klap héél vak leeg. . . ... want zo vol zit het niet, bij die koempels. Stadionverbod voor 130 Roda-supporters Ruim honderd supporters van voetbalclub Roda JC werden vanochtend onaangenaam verrast door een deurwaarder. Die kwam hen hoogstpersoonlijk een stadionverbod afleveren. Het verbod, in totaal opgelegd aan 130 Roda-supporters, is afkomstig van de KNVB en de politie. Allen werden afgelopen week opgepakt bij de bekerwedstrijd tussen Ajax en Roda JC in 'Neerlands grootste poel des verderfs'. De groep fans zocht, voor aanvang van de wedstrijd, de confrontatie met Ajax-supporters en de politie en gooide met rotzooi. Het stadionverbod geldt voor de duur van 9 maanden. De fans moeten ook de kosten van de deurwaarder betalen. Veel fans zijn woedend. Zij vinden dat ze moeten boeten voor het wangedrag van een klein aantal individuen. Roda JC zegt er niets aan te kunnen doen. De beslissing is genomen door de KNVB. De club wil wel supporters bijstaan in beroepsprocedures tegen de stadionverboden.
Die komt al naar Roda, lekker puh En dat van die stadionverboden, tja, wat moet ik daar nog op zeggen:{, Kut KNVB
Bij die 130 supporters zitten een paar idioten die de ME hebben uitgedaagt, het grootste gedeelte is onschuldig. Die van Ajax zijn ook wel hele stoute jongentjes he
Nee, zo bedoel ik het niet. (Al zal Stam dat hopelijk verbeteren) Maar gewoon de club PSV op zich. Beetje braaf, nooit wat fout doen. In dat opzicht bedoel ik. Ajax heeft het arrogante/blufferige (bestaat dat woord), Feyenoord het felle, PSV?
Daar heb ik nog nachtmerrie's van Kah is idd een goede verdediger, maar ajax moet ook wat ervaren spelers halen uit het buitenland. Of op zoek naar een soort 2de Trabelsi . Janssen naar Ajax? echt niet. Cziommer naar Ajax? ja!
Pfff. Sneijder is nog echt niet, zoals ie zelf wel beweerd, 'rijp' voor het buitenland. Die jongen is net 21. Hij móet blijven. Beetje slap om nu te vertrekken. Dit seizoen is niet goed, dan moet je volgend seizoen (en de seizoen daarop) wel kunnen laten zien dat je het wél kunt... :{
Ik denk wel dat hij rijp is voor het buitenland maar nog niet voor een club als AC Milaan. Ik denk dat het wel goed voor hem zou zijn om net als de Jong, v/d Vaart en Pienaar bij een redelijke club in een topland zou spelen.
VD Vaart zou daar eerder op zn plek zijn. Milaan past op de 1 of andere manier niet echt bij Sneijder IMO. Don't ask why, maar ik heb het idee dat hij daar niet op zn plekkie terecht komt. Maar als daarentegen ook Ruud erheen gaat, maar btw Mourinho wordt volgend jaar toch trainer van Milan?
Lijkt me echt stug dat ze Sneijder willen kopen, alsof er geen betere middenvelders te koop zijn voor hetzelfde bedrag? Reëel blijven mensen