1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

hoop dat dit waar is

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is denk ik wel ene goede. Heracles kon hem toch ook krijgen in de winterstop dacht ik?Prognose voor volgend seizoen

Aan het begin van het seizoen... de prognose
    Ik moet waarzegger worden. Ik had voorzien dat RBC eruit zal vliegen! Dat fleurt de rest van deze belabberde prognose een beetje op:+

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  3. mars15

mars15 Guest

haha mooi zo

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Whahaha....mooie actie van Ronaldinho bij de vrije trap _O_

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Naja Heerenveen staat ook nog op de juiste plaats:+

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmmm, Barça had echt moeten winnen, was zwaar verdiend. Vooral de eerste helft zoveel uber kansen, maar ze wilden er maar niet in. Die keeper lijkt wel een beetje een soort nieuwe Bartez ofzo, van die leipe acties, maar toch goede reddingen, Bah. Nu thuis dan maar echt afmaken. En nee, ik vond het geen penaltie, en van Hanegem was t met me eens. Je kunt moeilijk met je armen als een robot langs je lijf gaan lopen.

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    RBC had je helemaal goed en de plaats van Feyenoord en AZ ook goed ingeschat. Ajax zit je er toch een beetje naast :+.

Leuke wedstrijd gisteren :)

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat zijn dit nou weer voor grappen?

Ook nog een lam spandoek gemaakt voor Ajax:cool:

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In de tweede helft overheerstte Benfica toch wel hoor. Ze speelden goed, en Barca had misschien iets meer verdiend maar niet veel meer.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, in de 2de helft waren ze aan elkaar gewaagd, ze overheersden niet. Maar dat was mede dankzij het feit dat niemand op het maximale van zn kunnen speelde, en er een aantal spelers niet bij konden zijn. Maar afmaken in Nou Camp is te doen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb jij een andere wedstrijd gezien:confused:

Barca was in de 2de helftidd niet meer zo goed maar waren nog steeds beter dan Benfica.

Probeert Ajax trouwens nog Quaresma te halen of is dat al weer voorbij?

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Nou neen, dezelfde als het goed is. Ik vond die Griekse aanvaller karakaus ofzo die Koeman later in de ploeg had gebracht zeer aardig spelen BTW. Maar Barcelona had het in de eerste helft af moeten maken met kansen van Van Bommel, Ronaldinho, Eto'o maar Benfica had op basis van de tweede helft zeker geen onverdiend resultaat behaald.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is volgens mij echt iets dat uit de lucht gegrepen was.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Karagounis bedoel je zeker?;)

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens, ik zie Sneijder echt nog niet naar AC Milan gaan. Hij is in mijn ogen nog een getalenteerde jongen, niet een speler die zoveel ervaring heeft als de rest die bij Milan speelt, wat echte mannen zijn zeg maar.

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wat 'jong talent' in het team:p.. Zijn niet echt de jongsten meer daar bij Milan.

/edit: vanavond Olympique - Milan.. wat denken jullie?

Olympique kan goed voetballen.. maar de Italianen zullen met hun anti-voetbal wel weer het nodige op slot gooien gok ik.. Ik zeg: brilstand, jammer maar helaas:p

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    2-2 denk ik, en dan maakt Milan het thuis af.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik gok eerder op een 0-0 of een 1-0 overwinning voor Lyon.

En dan maakt Milaan het idd thuis af :cool:

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'Barcelona heeft Thierry Henry al binnen'

29/3/2006 20:19

Barcelona lijkt komend seizoen nog eens een aanvaller van wereldklasse aan de al indrukwekkende voorste linie te kunnen toevoegen. Volgens de NOS is de overgang van Thierry van Arsenal naar Barça rond.
    Dat de Catalanen de Franse spits er graag bij hebben, is een publiek geheim. Voorzitter Joan Laporta ontkent dat niet en ook Frank Rijkaard heeft meer dan eens aangegeven dat spelers van het kaliber Henry altijd welkom zijn.

Arsenal deed zijn aanvoerder een uiterst lucratieve aanbieding om hem langer voor The Gunners te behouden. Henry kan in Londen zo'n negen miljoen euro per jaar gaan verdienen als hij zijn in 2007 aflopende contract voortijdig verlengt.

De sportieve uitdaging én het meedoen om de grote prijzen, zou Henry doen twijfelen over een langer verblijf bij Arsenal. Hij zou in Barcelona een grotere kans op eremetaal maken.

20. mars15

mars15 Guest

hoop dat zo he fifa 2007 standaard met barcelona :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina