1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het was net andersom, nog 12 seconden te gaan :) 93:48, het spijt me ;) Je hebt een hoop verstand van brillen trouwens :+

@Jan Wolter, ik zou zeggen op 2/3 ofzo...

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De aanval mag dan doorgaan, maar bij Roda mochten de aanvallen doorgaan. Btw, die foto, Huntelaar had gewoon een penalty moeten krijgen, erg zielig van die Roda gozers.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch nog klein lichtpuntje. ;)

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De naam "jong" ajax is beetje raar ofniet dan. Zo jong zijn die spelers niet echt meer :cool:

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan klopt de informatie bij de Ajax aanhang toch niet helemaal;)

Nee oke, maar het was gewoon een optelsom, Huntelaar was de hele wedstrijd verschrikkenlijk irritant. Niemand mocht aan hem komen, want anders zou hij het aan z'n moeder gaan vertellen.

Ik heb vanavond met een vriend van mijn opa gepraat, en die komt uit Heerenveen, Maar woont hier in Kerkrade omdat zijn vrouw van hier is. Maar hij heeft een seizoenskaart zowel bij Roda als bij Heerenveen, en hij is ook een echte Heerenveen supporter. En hij zei me dat hij Huntelaar in zijn Heerenveen tijd een hele goeie voetballer vond, maar nu hij bij Ajax speeld vind hij hem maar een verwend ventje, Hij heeft echt de Ajax mentaliteit al aangenomen. (zegt dus een Heerenveen supporter:))

Maar ik ben het wel met hem eens.:p

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    'Blind mist bij Ajax onvoorwaardelijke steun'

3/4/2006 22:40

EXCLUSIEF - Zijn contract loopt nog een jaar door. Maar de positie van Danny Blind als trainer van Ajax is onderwerp van gesprek, zeker ook omdat de clubleiding weigert openlijk steun voor de coach uit te spreken.

Evenals voorzitter John Jaakke houdt Martin van Geel zich op de vlakte over de toekomst van Blind in Amsterdam. De technisch directeur wil niet zeggen of hij solidair met zijn trainer is. 'Daar ga ik niet op in', zegt Van Geel deze week in Voetbal International.

De positie van Blind leek geen onderwerp van discussie nadat de reeks van wedstrijden tegen de 'mindere goden' vijf overwinningen op rij opleverde. Maar na de slechte resultaten die daarop volgden - vier duels in de competitie zonder zege - laait de discussie weer op.

7. mars15

mars15 Guest

voetbal insite was wel leuk

8. Maarja, zoals bijna alle anti-ajax supporters kan jij alleen door jouw 'eigen' bril kijken want Huntelaar voegt wel degelijk iets toe en daar kan je moeilijk tegen :).

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kon gister bij Voetbal Insite duidelijk zien dat Luinge tegen Huntelaar was aan het fluiten in de 2e helft. Ik weet niet of je het gezien hebt, maar ze lieten een paar beelden zien van wat Luinge 'vertredingen' vond gemaakt door Huntelaar. Huntelaar hoefde maar te kijken richting Kah, en er werd al gefloten...

10. mars15

mars15 Guest

bij de 0-1 van huntelaar

provoceren met het roda publiek

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en sinds waneer vind jij dat een doodzonde :{.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je juichen voor een thuisvak al provoceren noemt...

13. mars15

mars15 Guest

wel iets meer... hand opsteken naar het vak enzo maar heeft niets met luinge te maken

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaar had natuurlijk in de gaten dat ie bij de Roda-supporters nou niet geliefd was, na zijn goal in de Gatorade Cup.
    Om dan meteen weer te scoren tegen Roda, en dan even een gebaar maken naar de supporters is niet zo gek. Zou iedere spits doen...
    Denk je niet?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou zeggen, laat ze maken...

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Mee die kerel! Vennegoor hebben we toch niet nodig

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, twijfelgevalletje. In die wedstrijden tegen Inter, en dan met name die laatste, was Huntelaar helemaal nergens, en tegen dat soort verdedigers moet je toch wel je mannetje kunnen staan. VoH is geen speler met een enorm scorend vermogen maar heeft laten zien dat hij soms wel eens op de juiste moment een goal kan maken, en natuurlijk gewoon erg kopsterk.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar heel Ajax was nergens in die wedstrijd. Misschien als je KJH even de kans geeft in een groep dat wel enige vorm van zelfvertrouwen heeft (oranje dus), dat het ook bij Oranje lekker kan gaan.

En laat hem eerst maar even derde spits zijn, misschien kan hij ook nog wat leren van Van Nistelrooy.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, heb je opzich wel gelijk in, het Nederlands elftal is gewoon een stuk sterker, wellicht dat hij op die manier zich verder kan ontwikkelen. Toch heeft VoH(die ik overigens eerlijk gezegt ook niet echt Ned elftal materiaal vind) bewezen dat hij af en toe het elftal net het laatste zetje kan geven. Maar het zou wel een goede wissel zijn voor van Nistelrooy, kan Kuyt ook lekker op rechts blijven spelen wanneer van Nistelrooy geblesseerd/geschorst is.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja als stormram, maar volgens mij kan KJH daar ook voor zorgen. Ik vind hem gewoon beter dan Jan met de lange achternaam. Misschien eerst gewoon inzetten als pinchhitter, en later De Nist opvolgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina