grygera blijft toch nog een jaartje? Heb wel wat over die courcuff gehoord, maar ken hem verder niet. In de telegraaf stond echter dat ajax hem al enkele jaren volgt en dat hij nu ook in de belangstelling staat van o.a. arsenal, chelsea, tottenham, juventus en AC milan
Wat is er mis met Ten Cate? Kijk gewoon eens voor de grap wat hij al heeft gepresteerd met Barça:{ Ik weet niet of je het weet, maar Ten Cate is meer halve hoofdtrainer samen met Rijkaard, dan dat hij echt assistent is. Ten Cate is de man die alle trainingen van het elftal verzorgt, Rijkaard is de man die in de picture staat bij de wedstrijden en het team samen met Ten Cate(op de achtergrond) naar de winst moet leiden. EDIT: Maar weg zie ik hem toch niet gaan
Sorry, ik had het maar voor de helft gelezen. Ik had gedachtd dat Wouters hoofdtrainer werd... Ten Cate is zeker geen slechte trainer, hij mag Blind zo komen opvolgen.
Vandamme heel dicht bij Roda Ondanks zijn contractverlenging ziet het er naar uit dat Gouden Stud Jamaique Vandamme op het einde van het seizoen Roeselare verlaat. Vandamme staat immers in de belangstelling van verschillende ploegen waaronder het Nederlandse Roda JC. Normaal ging men bij Roda gisteren de onderhandelingen heropstarten, maar die zijn nu uitgesteld tot woensdag. Naast Roda JC tonen ook tal van andere clubs interesse voor de technisch vaardige Vandamme, ook Feyenoord, Vitesse, Metz én Standard hengelen naar zijn diensten. Die zouden echter te laat komen want Vandamme zou persoonlijk al rond zijn met de Nederlanders, hij zou er een contract van vier jaar krijgen. Roda moet wel nog praten met Roeselare en voerde de afgelopen dagen de druk stevig op door te dreigen met de wet van '78. Bron : voetbalkrant
Wat dacht je dan verdedigers. Ik verwacht dat Grygera naar Italië gaat en Juanfran weer terug naar Besiktas. Daar mag Ajax ook nog wat centen in stoppen vind ik. Alleen Stam is een beetje weinig.
Hehe even een financieel meevallertje gekregen dus nu vrijdag kijken of er nog kaarten over zijn voor Ajax-PSV
Neutrale kaarten worden niet verkocht door het risico van de wedstrijd of je moet met een paar scheidsrechters mee.
Ik hoop het. In elk geval beter dan Blind denk ik. Niet echt betrouwbare bron, maar als het waar zou zijn Best leuke line-up. Ga wel weer ene kaartje kopen. Hopen dat het niveau dit jaar hoger is dan de laatste twee jaar.
Heb in 2003 nog 45 eurog voor een neutraal vak gekocht ( amstel cup finale ) haha zat samen met een maat van me boven in tussen de bobo's na de rode kaart van bosvelt, ( bossen is een kank*h lijer mee zingen en tegen die wand slaan, hun helemaal raar kijken hehe
Zou alleen maar dom zijn om blind te ontslaan na dit seizoen maar ja dat bestuur heeft ook een bord ter grootte van het glazen dak van de arena voor hun hoofd
Vandaag is het kort geding in Utrecht over de onterechte stadionverboden van de Roda supporters, ben eens benieuwd wat de uitspraak wordt. Transfernieuws: Jamaique Vandamme Dat Jamaique Vandamme aan het einde van het seizoen Roeselare verlaat lijkt duidelijk te zijn. Dat hierbij de wet van ’78 zou gebruikt worden werd in de pers als dreigement afgedaan. In Sport/Voetbalmagazine verklaart de technisch vaardige speler dat er nooit gedreigd geweest is met de wet van ’78. Die wet laat de speler toe z’n eigen contract af te kopen. Die wet werd eerder gebruikt door onder andere Andres Mendoza bij Club Brugge. Aldus Vandamme is alles volgens het boekje gelopen. “We vroegen en kregen de toestemming van SV Roeselare om met de mensen van Roda JC te onderhandelen.” Vooraf was er al een gesprek tussen vader Vandamme en Roda-trainer Huub Stevens. Vandamme zelf wil zich vooral kunnen verbeteren en Roda JC lijkt hem hierbij een uitstekend tussenstap om dan later eventueel een hoger club te ambiëren. Dat Vandamme in de winterstop z’n contract nog verlengde was een geste richting Roeselare om hen iets terug te geven. “Op deze manier kunnen zij iets recupereren van het kapitaal en de energie die ze in mij investeerden Mooi, die zal dus wel komen.
Ik vind dat Blind dit seizoen wel de kans heeft gehad om zich te bewijzen hoor! Hij heeft het niet goed gedaan, geen echt team opgebouwd. Dat kwam mede doordat elke wedstrijd weer andere spelers in de basis stonden. Met de aankopen die Ajax doet hoop ik dat een andere trainer en niet Blind daar een team van gaat maken!
^^ gelukkig heeft Blind natuurlijk constant over alle spelers van de 1e selectie kunnen beschikken.:{ Ik ben al blij dat ze met deze spelers Europees voetbal hebben gehaald.