Marcel Meeuwis van VVV-Venlo naar Roda JC Middenvelder Marcel Meeuwis verruilt VVV-Venlo aan het einde van dit seizoen voor Roda JC. De 25-jarige Meeuwis tekent een driejarig contract bij Roda JC. Ook RKC Waalwijk en NAC Breda hadden geprobeerd om Meeuwis vast te leggen. De Tilburger kwam vier jaar geleden van Willem II. Bij VVV was hij dit seizoen de motor van het elftal, dat lange tijd leek af te stevenen op het kampioenschap. Nadat Meeuwis door een operatie aan zijn schouder wekenlang uit de ploeg verdween, haalde de club uit Venlo nauwelijks nog punten. Ben eens benieuwd, heb die jongen nooit zo gevolgd, weet niet of het wat is. Maar we zien wel Wat een onzin!
Nou dan hoop ik voor Kuyt dat die ferguson eerst weg gaat. Anders wordt hij na een paar jaar schitterend te spelen ook aan de kant gezet. Ik vind het toch wel erg opvallend hoor. Cole, York, Stam, Beckham, Keane en nu weer RVN weg!!! Die ouwe schot verneukt die hele club daar. als ik ruud was zou ik gewoon naar Ac milan gaan. Kan Schevchenko naar chelsea toe.
Nope laatst berichten zijn dat ze Tevez willen kopen. Alleen zo'n investerings maatschapij heeft de rechten en die willen 90 miljoen zien. Oke Tevez is dodelijk goed maar 90 is toch ietsjes teveel.
• Heeft Roda JC een nieuw beleid dat ze een Nederlandse speler halen? Dennis van der Waal Hehe, hier moest ik, ook als Roda fan, om lachen.. Maar sinds dat Stevens er is komen er wel wat meer nederlandse spelers naar Roda wat imo wel goed is.
Ken die Meeuwis niet. Komt omdat ik eigenliik ook nooit toto divisie kijk. Maar ben benieuw. Beter dat ze weer een nederlander hebben.
Tja de spanning gaat er snel af als je van tevoren de uitslag al weet. 1-0. Italiaanse clubs zijn de enige die geen gokchinees nodig hebben. Daar weet je de uitslag al van tevoren. Jammer, maarja ik wist het al weken van tevoren.
Tuurlijk wel, maarja was wel weer even toe aan een nieuwe avatar. Ajax-logo ben ik nooit bang om te tonen... (Hoewel ik het misschien verstandig aan doe het te laten als ik door Rotterdam loop:{ Onder het motto: Ik ben niet bang om dood te gaan, maar ik hoef het nog niet zo nodig)