Jij bent juist de enige die niet mag klagen over zulke teksten:{ @Elgee; Als die elleboog echt is vind ik toh zeker dat het in de samenvatting hoort. Maar dat het er niet in zit omdat de Mol voor Ajax is gaat me wat te ver.
Jingle bells, jingle bells feyenoord naar de hel feyenoord kan niet voetballen en PSV lekker wel haha dat zong ik in groep 2 altijd, ik ben jaren niet meer in een stadion geweest...maar dat zingen ze toch niet meer? of wel
hahaha nee man dat is allemaal ouwe shit. Ik bedoel hennie meyer van Twente dat is toch zolang geleden of niet???
Die Vitesse-speler sprong al rennend naar de bol toe, en dat doe je meestal met één been naar voren. Vandaar die schoen daar.
Godsamme... van mij mag Blind nu echt oprotten. Wat een waardeloos niveau gisteren weer. Alleen nog even de play-offs verkloten en dan een nieuwe trainer. Waardeloos Hmmm hoe waren ze dan op Benfica gekomen dan?
dude dat is de onderkant van een schoen kijk voor de grap is naar de hoek van die schoen tov de verdere positie van het lichaam. Het feit dat je de knie van dat been niet "voorbij" het lichaam van huntelaar ziet. Maakt deze actie anatomisch gezien A erg erg pijnlijk B onmogelijk..
Hoorde het ik nou goed op Radio 1? Heeft Martin van Geel een stadionverbod van 5 jaar gekregen voor het stadion van AZ, omdat hij niet eerlijk was met het kopen van spelers van AZ?
ja persoonlijk ondertekent door die rat van een scheringa, in het zakenleven een rat c.q. kneus en in het echt dus ook
ik ga ook wel naar az, na ajax komt bij mij az......maar dit is gewoon triest van scheringa, zijn wil is wet en als je iets doet wat hem niet zint maakt hij je kapot of doet hij dingen als dit
Ik ga niet naar AZ, maar wat heeft die kerel nu nog te zoeken in Alkmaar. Bovendien stelt zo'n papiertje hoogstwaarschijnlijk niets voor, en is het gewoon wettelijk nietig. Maar dat Scheringa een vreemd mannetje is ben ik wel met je eens.
Kom op zeg dit is voetbal, zeer onsportief van Scheringa. Pff, ook hopen dat Dembelé dit jaar nog naar AZ komt. Ik heb het idee van niet.
Het is vrij normaal dat een td naar andere wedstrijden gaat om te lobbyen, spelers en tegenstanders te bekijken. Trieste actie van Scheringa:{ edit//
Mjah komt rechtstreeks van www.f-side.nl Net mijn kaart opgehaald voor de bekerfinale. Eerst nog steeds uitleggen dat de bekerfinale in Rotterdam wordt gespeeld. - Ja ik wil graag een kaartje voor de bekerfinale Ajax-PSV * En waar wordt hij gespeeld dan? - In de Kuip (Wordt vol ongeloof aangekeken) * Maar Ajax is toch Amsterdam? - Ja, maar dit is de bekerfinale (Ze kijkt in de computer) * Hmm ik zie alleen maar dat Feyenoord zijn wedstrijden er speelt. Moedeloos wordt je ervan, gelukkig kwam iemand anders haar nog helpen. Maar goed ik heb mn kaart dus.
AZ+Scheringa Zielepoten zijn het, daar in Alkmaar. Sjeezus. Even een korte conclusie van Ajaxshowtime: