1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt zo'n zielige club dat AZ. Ze draaien drie seizoenen leuk mee en krijgen het nu al hoog in de bol. Misschien moet die Scheringa zich maar even beseffen dat Feyenoord, Ajax en PSV ook wel nog altijd 10x grotere clubs zijn dan AZ.

2. mars15

mars15 Guest

komt van een boerenforum
    de aanhang zong ook wel erg goed :)

ben benieuwd tegen ajax of we weer de arena er uit zingen ;)

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik er verdomme wat aan doen dat de voorzitter zo'n jerk is.
    Nee, die van Herik is lekker clean.

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schiet maar lekker in de verdediging. :'-(

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Alle respect voor Galasek! Ik hoop echt dat hij een leuke club vindt na alles wat hij voor ons heeft gedaan.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is dan op een woensdag toch? Hmmm dan gaat het gruwelijk lastig worden. Kaartverkoop voor mijn Card een dag van tevoren. Bovendien heb ik geen geld meer.

Echt fuck:{ Ik denk dat ik het aan mij voorbij moet laten gaan. Tenzij we eerst tegen AZ spelen;)

Wat zijn dat nou weer voor grappen? Toen werden wij kampioen. Feyenoord het jaar daarna

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    @Tao_Tek: Ik neem aan dat jij al in bezit ben van je kaartje voor Ajax-PSV? Trein of bus?

8. mars15

mars15 Guest

het is donderdag dan 20:15

9. mars15

mars15 Guest

http://home.versatel.nl/feyenoordhvh/scum01.MPG
    http://home.versatel.nl/feyenoordhvh/scum02.MPG
    http://home.versatel.nl/feyenoordhvh/scum03.MPG

http://home.versatel.nl/fey_hvh/feyhvh_jodenuit.MPG

Ben ff de dvd aan het kijken van ajax-feyenoord

ajax 1e 15 minuten gelijk in de aanval :+

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ook goed, maar het is gewoon een kutdatum. Ik moet dus ook nog vanuit Assen komen, ik heb geen geld en ik moet de dag daarna verplicht naar school (anders wordt ik ook nog eens geschorst)

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Adidas heeft gisteren de nieuwe kleuren van het Ajax uitshirt voor 2006-2007 getoond. De kleuren zijn gebaseerd op de Amsterdamse vlag, met laag op de rug de drie witte kruizen.

Opvallend is dat de rode baan en de witte bies doorlopen van het shirt naar de broek. Aanstaande zondag zal Ajax spelen in het nieuwe tenue als het in Waalwijk RKC treft.
    @fok.nl
    _O_ moooooi!

12. mars15

mars15 Guest

dat is jammer had je graag weer willen zien onder aan het station ;) mooi om die dvd weer ff te kijken heen en weer gezang. Veel veranderd sinds augustus, ghaly bij feyenoord, vonk op doel enz

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    oh... stond natuurlijk al lang ergens...
    ohja, ik zie 't... maar toch een mooi shirt

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Volgend jaar weer.

15. mars15

mars15 Guest

hehe maar wanneer haal je nou kaartje voor de playoffs je moest vandaag goed zoeken toch naar een winkel ofzo;)

16. mars15

mars15 Guest

tja ik kon vorige week al een kaart halen voor de playoffs, ben er dus zeker bij de thuiswedstrijd

maar voor ons is het al wat langer bekend dat we play-offs zeker spelen _0/ :+

vanavond 0.15 de laatste aflevering van de docu hooligans op sbs. gaat over de wedstrijd in rome. Best hevige beelden, jammer van dat nazi gezeik van lazio :mad: en nog stuk over boca juniors

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja vanmorgen stond er ook nog een Groninger voor mij om zijn play-off kaarten te halen. Nog een beetje over voetbal gelult met hem.

Vorige week ging die serie op SBS over Cardiff City. Best indrukwekkend eigenlijk. Alleen al een keer gezien. Die Lazio Ultras zijn gore klootzakken. Volgens mij zie je ook dat ze hun eigen spelers aanvallen op het trainingsveld en ze uit protest niet gingen juichen bij een doelpunt van Lazio (dat is opzich niet een ramp, maar elke andere supporter die wèl juichde werd in elkaar gemept.

Dat van Boca Juniors was ook erg hevig. Die rellen met River Plate waar elke keer wel weer een paar doden bij vallen enzo.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb ik een hele tijd geleden ook gezien. van hoe laat tot hoelaat komt de serie eigenlijk?

19. mars15

mars15 Guest

vanaf 0.15 tot 1.15 geloof ik

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Heb je hem al binnen of niet Tao Tek?? Ziet de achterkant er een beetje mooi uit?? Met die kruisjes in de nek??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina