1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boukhari kan ik denk ik ook redelijk beoordelen omdat ik neutraal ben, en ik vind het geen bijzondere speler, integendeel zelfs. Hij is leuk voor NEC/NAC maar bij Ajax hoort hij naar mijn inziens niet thuis, en al zeker niet in de basis. Als hij tegenover andere topspelers staat maakt hij dermate veel en onnodige fouten dat hij een van de zwakke schakels is die je een wedstrijd kunnen doen verliezen. Zeker op Europees topniveau. En aangezien ze bij Ajax nu door hebben dat ze er met dit elftal niet komen en dus flink aan het inkopen zijn, zou ik hem lekker voor een klein bedragje naar een Nederlandse subtop club laten verkassen.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

_0/ _0/

3. mars15

mars15 Guest

koude oorlog is begonnen :9

4. mars15

mars15 Guest

trouwens toa tek haal je het om 18:45 /19:00 rond te arena te zijn ;)

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het nou precies met die play-offs? Ajax moet twee keer tegen Feyenoord.. En dan gelden die regels van over twee wedstrijden gelijk is uitdoelpunten dubbel of niet? En de winnaar moet nog twee keer tegen de winnaar van AZ-Groningen?

Wat verwachten jullie van vanavond trouwens? Ik denk 1-1, ik verwacht wel een leuke wedstrijd :)

6. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het begint vreselijk te kriebelen, ondanks ik donderdag toch niet kan.

Waarom wordt deze niet op zondag gespeeld:mad:

8. mars15

mars15 Guest

kut voor je man ;)

genoeg kaarten en toch niet gaan hehe :p

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft de site schijnbaar commentaar op gekregen, het is inmiddels veranderd in:
    Ajax leeft eendrachtig toe naar de derde Klassieker van het seizoen.
    :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een wereld assist van Ronaldinho _O_

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hele leuke wedstrijd ook.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    was idd een heerlijke pot voetbal, en liet de klasse van ronaldinho zien.....zit niet in de wedstrijd maar dan wel de assist geven :cool: prachtig

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Staat er nergens een mooi overzicht van de wedstrijden van de play-ofs? Dan bedoel ik dus eigenlijk de datums waarop de waarop de wedstrijden gespeeld worden. Zowel van de promotie/degradatie en van de play ofs met als inzet Europese of intertoto voetbal.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Supergaaf vond ik het... Niet eens omndat er zo geweldig gevoetbald werd, maar het ging wel waanzinnig snel en de sfeer was gewoon briljant. De assist was natuurlijk, maar er waren zoveel goeie kansen... Erg leuk om naar te kijken. Ik hoop dat Arsenal door gaat morgen... Maar wie niet :+

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Barça gewonnen _O_ Jammer genoeg niet met een iets grotere uitslag, maar dan nu maar weer afmaken in Camp Nou :)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, Barça gewonnen!

Ze waren volgens mij eerst nog vet gespannen of Ronaldinho zat in het begin niet in zijn vel. Maar die acties :eek:. Hij vond het niet leuk om Stam tegenover zich te hebben maar een keer werd hij belaagt door 3 man maar hij wist de bal nog met zijn hak in de lucht zijwaards te passen!

En wat was die Ruud Gullit toch gespannen zeg. Helemaal rode ogen toen ze scoorden en blij dat hij was! Daarvoor zat hij steeds in zijn handen te wrijven en op zijn nagels te bijten..

17. mars15

mars15 Guest

http://www.dapprestrijders.nl/:

--------------------------------------------------------------------------------

18 april: Fout!

Toen wij vanmiddag op de officiele site van Ajax keken, gingen we spontaan over onze nek. Boven een stukje over de voorbereiding van de spelers op de klassieker stond de titel "H... in h... richting de derde klassieker..." (zie hieronder).

De fout werd hersteld, maar dit mag je als officiele Ajax-site nooit laten gebeuren. Niet meer doen dus.

18. mars15

mars15 Guest

AJAX - FEYENOORD

--------------------------------------------------------------------------------
    Wedstrijddatum: donderdag 20 april 2006, 20.15 uur
    Stadion code: [98] Omwisselbiljet
    Vervoer: Treincombi
    Prijs: 31.55 euro

De wedstrijd is uitverkocht.

19. mars15

mars15 Guest

las net dat 410 gewoon uitverkocht is morgen

20. mars15

mars15 Guest

kort verhaal
    1600 man zingen jullie er morgen dus uit ?
    leuk voor de vele radio luisteraars hier :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina