1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe...en als er nou geen zangleider aanwezig is?:cool:

Kan dus ook geen tifo-actie verwachten morgen vreesch ik.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wordt het eigenlijk live uitgezonden ?

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, samenvatting op Talpa :r

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    t zal is niet zo zijn :mad:

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zit/sta er zondag ook weer eens._O_

6. mars15

mars15 Guest

vanmiddag nog ff kaart voor fey-ajax bij gekocht voor een psv vriend van me :)

7. mars15

mars15 Guest

idd !

dit wordt me 4e ajax uit, volgens mij al meer dan hij in totaal naar ajax is geweest :D

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Elk jaar opeenvolgend?

Ajax-Feyenoord 1-2
    Ajax-Feyenoord 1-1
    Ajax-Feyenoord 2-0

Het wordt dus per seizoen leuker voor je.:{

Bovendien je avatar.... moet je niet meer iets van dit hebben?:

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Man ik stik hier bijna:)_O_

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mjah kijk Tao, ik ben echt wel een fan van Ajax. Het liefst ga ik ook naar wedstrijden van ze, maar ik zit sinds kort op kamers en heb voorlopig gewoon het geld er niet voor, het kaartje en trein is niet niks zoals Mtthz wel weet :p

Ik ga proberen om volgend seizoen iig een hoop wedstrijden wel bij te wonen, als de rekening het toelaat :D So dont be hatin` :cool:

Dope plaatje trouwens :cool:

11. mars15

mars15 Guest

op eenvolgend ja

morgen dus met meer dan 1 goal winst;)

35.000 kaarten verkocht voor morgen

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wanneer is het nou slimmer qua geld om voor een seizoenskaart te gaan ipv losse kaartjes? Want ik weet nu al dat ik niet naar alle thuiswedstrijden kan gaan, welke voordelen heb je dan allemaal met zo'n seizoenskaart naast het feit dat je telkens dezelfde plek heb?

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm zit nog erg te twijfelen of ik volgend seizoen een SCC neem of gewoon weer een Sup. CC. Alle 17 thuiswedstrijden bijwonen gaat me niet lukken. Hooguit 10 ofzo, maar ik weet dan niet of een SCC dan wel zoveel zin heeft, en ik dan niet gewoon elke keer een mooi goedkoop plekkie op 428 ofzo kan nemen.

@sostic: Volgens mij is het 17 wedstrijden voor de prijs van 13. Bovendien kan je dan een uitkaart krijgen en krijg je voorrang op cupwedstrijden. Toch Tao?

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'Ajax voor het blok als Groningen AZ klopt'

Ajax moet op weg naar een plek in de voorronde van de Champions League niet alleen zelf eerst Feyenoord uitschakelen maar ook nog eens hopen dat FC Groningen niet stunt tegen AZ.
    Want als de Amsterdammers op de Noorderlingen stuiten in de finale van de play-offs, dreigt burgemeester Job Cohen roet in het eten te gooien, zo meldt Het Parool.

Cohen heeft al een jaar geleden aangegeven dat Ajax geen thuiswedstrijden kan spelen tussen 28 april en 6 mei omdat de politie dan niet genoeg mankracht beschikbaar heeft om het duel te begeleiden. 'Dat heeft te maken met Koninginnedag, bevrijdingsdag en dodenherdenking', legde een woordvoerder van de gemeente uit. 'De oplossing is er al: de wedstrijden omdraaien.'

In dat geval zou Ajax op 26 april in De Arena tegen Groningen spelen en op 3 mei uit in De Euroborg. Maar die optie ziet Ajax juist niet zitten. De club wil het recht om het laatste duel thuis te spelen - een recht dat het tegen AZ niet zou hebben - niet uit handen geven. 'Er zijn meer data', meent Ajax.

De KNVB biedt de mogelijkheid om uit- en thuiswedstrijden om te wisselen. Houden Ajax en Cohen voet bij stuk en kan de laatste finalewedstrijd niet plaatsvinden, dan volgt een reglementaire nederlaag voor Ajax en mag Groningen naar de voorronde van de Champions League.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @tao. Ik ben vaak genoeg geweest ;).. Alleen is het financieel en vervoers wise echt niet te doen momenteel (+ een doordeweekse dag :) ). En mjah dan baal ik wel van die talpa ;)

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onze Grote vrienden uit Aken zijn dit weekend gepromoveerd_O_
    Dus volgend jaar naar Allemania - Schalke 04, Allemania - Bayern Munchen, en HSv en Werder Bremen*)

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las het net ook.. Ajax zal het niet zo ver laten komen gok ik.. Maja, wel lekker strakke actie van Cohen :x

Edit:// over die tekst van Bram dus ;)

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha zit net arsenal - villareal te kijken, en der liep een eekhoorn over het veld:+

Oja, doelpunt van henry afgekeurd!

19. mars15

mars15 Guest

wat een terrechte goal was

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    idd.. de eekhoorn heeft eindelijk de uitgang van het veld gevonden8)

Haha was echt lache om te zien.
    Goal van henry was geen buitenspel dat was duidelijk te zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina