1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Damned, gemist... :mad:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat moet Cohan dan doen?Als je een jaar van te voren aangeeft dat er op die data niet genoeg politie is dan moet de KNVB en/of Ajax maar iets regelen

3. mars15

mars15 Guest

wat doen die duitse foto's hier

ff preview voor morgen

Voorbeschouwingen 2005-2006 :: ajax - Feyenoord 20 april 1e ronde Play-Offs heenwedstrijd
    De wedstrijd :: ajax - Feyenoord
    Datum ::donderdag 20 april, 20:15
    Scheidsrechter :: de heer Braamhaar

Aanstaande donderdag speelt Feyenoord de 1e wedstrijd van de nieuwe play-offs. Dit moet gebeuren tegen ajax. Ook al heb je aan het einde van de competitie 11 punten meer dan ajax, zij kunnen nog met de Champions League ticket er van door gaan. Jammer maar helaas. De wedstrijd in de 1e ronde gaat over 2 wedstrijden. Het begint allemaal donderdag avond in amsterdam om 20:15. Een laat tijdstip en door de weekse dag, het geeft niet het gevoel van een klassieker maar toch is het donderdag een echte klassieker, gevolgd door de return zondag al in De Kuip. Feyenoord heeft aan een gelijkspel misschien al een goed uitgangspunt donderdag. Maar het zou natuurlijk weer prachtig zijn als we weer winnen donderdag in de arena. Zoals eerder dit seizoen ( 28 augustus, ajax-Feyenoord 1-2 ). Gesteund door 1600 Feyenoorders moet dit een mooi spektakel worden !

ajax is de laatste weken weer wat beter gaan spelen met Huntelaar voorop. Dit is dan ook donderdag een groot gevaar, maar hopelijk kunnen Vlaar en Bahia hem er van weer houden om te scoren tegen Lodewijks die weer fit op de goal staat. In tegenstelling tot de versie van Augustus is er veel veranderd, vergeleken met de basis van die wedstrijd doen 3 spelers niet meer mee bij Feyenoord. ( Ostlund,Snoyl,Ghaly ) en 4 van de bank ( De Graaf,Leonardo,Derijck,Saidi ) en eigenlijk Aarts.

Feyenoord kan zondag niet beschikken over een aantal spelers, namelijk: Hofs, Owoeri, Vincken en Alfred Schreuder. Het gemis van Schreuder is jammer maar ook dat van Vincken is jammer omdat hij goed inviel tegen Sparta helaas was dat maar van korte duur. Schreurder zal een lange tijd afwezig blijven. Bij ajax zijn Vonk en De Jong er zeker niet bij. De scheidsrechter op deze geweldige dag was van Egmond. Wie er donderdag avond de leiding heeft is nog niet bekend.

UIT
    28/08/ 2005 ajax - Feyenoord 1-2 14/11/2004 ajax - Feyenoord 1-1
    30/11/2003 ajax - Feyenoord 2-0 9/2/2003 ajax - Feyenoord 1-1
    3/3/2002 ajax - Feyenoord 1-1 13/5/2001 ajax - Feyenoord 3-4

De verwachte opstelling van Fr-Fotopage
    Lodewijks; Greene, Bahia, Vlaar, Bosschaart, De Guzman, Paauwe, Hofs, Castelen, Kuyt en Kalou.

Prognose Fr-Fotopage ajax - Feyenoord 1-2

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon gaaf:D Volgend jaar een paar wedstrijden van hun bezoeken!

5. mars15

mars15 Guest

6. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0

IDD!
    :{

Die eekhoorn was echt briljant en dan die commentator "Nacht van de Eekhoorn"
    hoe droog_O_
    Echt een prachtwedsrijd van de eerste paar minuten zat de spanning er al in..
    Arsenal-Barcalona 17 mei dus...:cool:

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Totti is bijna hersteld _O_

beste nieuws van de dag

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Italië gaat wereldkampioen worden denk ik.

Ben momenteel bezig met mijn traditionele prognose.

Euro 2004 - Portugal zou kampioen worden
    WK 2002 - Engeland wereldkampioen

Toch niet uitgekomen. Ik hoop eigenlijk niet dat Italië wereldkampioen wordt.

De prognose gaat binnenkort hier verschijnen.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop idd niet dat Italie kampioen wordt. Mede dankzij spelers als Totti en die "goeie vriend" van Huntelaar en Rosenberg, gun ik het Italie echt niet.. Het zal wel weer Brazilie worden..

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    er moet eigenlijk een Poll voor gemaakt worden :)
    kunnen we aan het einde zien hoe slim alle XBW-ers wel niet zijn :D

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Jouw prognoses zijn nooit reëel :+.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    en dat durft zich dan nog een supporter te noemen.. al die "supporters" op een bootje de noordzee op.

14. mars15

mars15 Guest

yes

de dag is aangebroken was vanochtend in eindhoven haha
    maar zometeen om 4 uur opgehaald en dan naar de kuip en dan naar de arena

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat denk ik ook, niet normaal hoeveel kwaliteiten die in huis hebben. Hopen dat Nederland toch nog wel iig in de halve finale komt, vind ik zeker niet onrealistisch. Brazilië, Italië, Argentinië en Nederland vind ik de 4 beste landen clubs van de wereld. Frankrijk heeft uiteraard ook erg veel kwaliteiten in huis, maar dat zijn grotendeels alleen maar ego's die niet kunnen samenwerken, dat zag je wel in het laatste EK.

16. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    kakkerlakken gaan er aan!!!

17. mars15

mars15 Guest

joden gaan er aan

1-2

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien , ga je zelf naar de ArenA toe? ik zit vak 423 _O_

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen ff de kaart halen voor Roda - Heerenveen:cool:

Maar geld er nou bij deze play offs ook dat best off three systeem?? of is dat alleen bij de promotie/degradatie play offs

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de ene kant geef ik ze wel gelijk. Maar ach, je kunt je club ook gewoon steunen, komende 2 seizoenen zal het met de play-offs niet veel anders zijn... Wen er maar aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina