De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vraag me sowieso af hoe lang het zou duren voordat alle lcd schermen gesloopt zijn

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, ja, of gejat :)

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er bij Porto gebeurd??? hoorde net dat de supporters het veld op zijn gekomen, en de spelers hebben uitgekleed|:-

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze actie hadden ze echt allebei geel moeten krijgen. Gewoon zó onsportief! Niet te geloven.
    Laat die spelers bij Roda maar eens professionals worden

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ze zijn kampioen geworden en de supporters kwamen nog voor het laatste fluitsignaal het veld op rennen. Wedstrijd heeft een kwartier stil gelegen, is daarna weer hervat. Kennelijk kleedde ze door hun voetballers uit als ze het goed doen :confused:

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is de "naakte" waarheid ruttyx :+

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, als dat zo is dan had Huntelaar al 20 keer een gele kaart moeten hebben, voor allemaal die keren dat die zich liet vallen. Dit was gewoon een begrijpenlijke reactie van de Roda spelers.

NAC verkiest routiniers boven coach Lok

Cees Lok is op non-actief gesteld. Het bestuur van NAC Breda meent dat de coach niet meer door één deur kan met een aantal routiniers en heeft met de strijd om lijfsbehoud in volle gang gekozen voor de spelers. Loks assistent John Karelse neemt het voorlopig over.
    'Ik ben gebotst met een gedeelte van de spelersgroep en dat is uiteindelijk de reden dat ik weg moet', legt Lok uit aan het ANP. 'Ik ben er van overtuigd dat we op mijn manier in de eredivisie zouden zijn gebleven, maar het bestuur denkt daar anders over. Deze actie kwam voor mij als een verrassing. Ik had het niet aan zien aankomen.'

Lok was pas vier maanden bezig in Breda. Hij nam het op 2 januari over toen NAC Ton Lokhoff had ontslagen. Lok was zelf twee weken daarvoor opgestapt bij NEC. 'Een bizarre situatie en een bijzonder seizoen', vertelde Lok met gevoel voor understatement.

NAC kwam ook onder Lok niet op stoom. Op de laatste speeldag werden de Brabanders veroordeeld tot het spelen van play-offs tegen degradatie. NAC startte met een 0-0 uit tegen TOP Oss. Lok kondigde vervolgens aan de bezem door de ploeg te halen, en dat veel ervaren krachten zouden sneuvelen.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verdomme. Nu kan ik weer niet gaan.:{

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens Henk Spaan (Cafe de Sport) krijgt Boukhari toch een nieuw contract aangeboden

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die geruchten gaan ja, maar zou wel een naaistreek zijn

eerst "nee je mist de kwaliteiten voor ons"
    gaat ie zich bewijzen...."oh nou nu heb je wel de kwaliteiten"

|:-

11. mars15

mars15 Guest

cafe de sport triest programma met nieuws wat al een dag bekend is

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

Volgens mij heeft je bron de tijdsvolgorde niet echt goed in zn hoofd. Of het een goede zet is van Mommers en de zijnen zullen we morgen weten.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm van mij mag hij best komen. Hij kan best lekker spelen hoor. (3 Goals in 3 wedstrijden?)

14. mars15

mars15 Guest

hehe gaat goed met nac ;)

15. mars15

mars15 Guest

PSV heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Javier Saviola. Dat melden bronnen rondom de Eindhovense club. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
    Saviola begon zijn profcarrière bij River Plate, waarna hij drie seizoenen uitkwam voor FC Barcelona. Vervolgens speelde hij één jaar bij AS Monaco en momenteel is de 24-jarige in dienst van het Spaanse Sevilla.
    Mede op basis van de komst van Saviola naar Eindhoven zou Philip Cocu overwegen nog een jaar langer voor PSV uit te komen. Het tweetal speelde namelijk eerder al samen bij Barcelona.

Bron: Sportvriend.nl

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Saviola? Wat zijn dat nou weer voor grappen?

17. mars15

mars15 Guest

ja idd

ze staan dik in de min

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, zou mooi zijn voor PSV, maar hoezo kunnen ze die dude betalen? En het staat alleen op die site volgens mij, is het niet gewoon een lulverhaal?

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel een lulverhaal zijn.. Saviola is volgens mij voor heel veel geld naar Monaco gegaan afgelopen zomer (weet niet zeker), dus die laten ze echt niet zomaar naar PSV gaan..

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    aan de andere kant speelt Juanfran ook gewoon bij Ajax.. dus het kan wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina