1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik wil nog even terugkomen op de wedstrijd van Feyenoord-Ajax:

Ik vind de overwinning gezien de 2 wedstrijden gewoon verdiend dus daar valt ook niet meer over te discusseren.Daarnaast wil ik Boukhari even een groot compliment geven aangezien hij de laatste wedstrijden erg in vorm is en dat ik het dan ook erg zwak vind van de supporters van Ajax dat ze hem in een periode alleen maar uit zaten te fluiten, want zo geef je een speler geen vertrouwen.Tenslotte wil ik de Ajax supporters een hele grote compliment geven na het warme onthaal tegenover Blind, man wat kreeg ik kippevel! :eek: _O_ Dit is nou een voorbeeld van hoe supporters respect moeten tonen tegenover anderen en dat maakt voetbal onder andere zo mooi :)

@Lord Armada
    Saviola is toch een paar klasses beter en heeft bij veel grotere clubs gespeeld....

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2006
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij speelt hij alleen op huurbasis bij Monaco en is nog steeds eigendom van Barcelona.

Zou wel een mooi afscheidscadeau van Hiddink aan PSV zijn :)

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kots, als ajax nu weer verloren had van Feyenoord was die echt niet warm onthaald:{ En dat snapt blind ook wel.

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja onze limburger begint weer te flippen zoals gewoon, hypocriet....

Het geeft aan dat ze nog vertrouwen in hem hebben en dat zie je maar bij weinig supporters die alleen maar lopen te klagen. Ik weet dat jij er als de kippen bij bent als ik iets zeg over Ajax, ja jonge het komt hard aan als er 150 supporters van roda worden opgepakt en dan is dit je manier om wraak te nemen :D _0/

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Schattebout, het waren 200 Roda supporters. En daar is al een groot deel van vrijgesproken. En die wraak hebben we als Roda supporters allang gehad. De 2-1 overwinning in de competitie smaakte zoet, heel zoet;)

En het geeft helemaal niet aan dat ze vertrouwen in hem hebben, echt niet. Als Ajax van Groningen verliest, dan wordt hij echt niet meer toegezongen. Als je als Ajax zijnde van Feyenoord wint, dan betekend dat idd wat voor een A'dammer. En dan ga je rare dingen zeggen:p

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, want wij vonden het echt niet erg om tegen Roda te verliezen, want we staan mooi wel in de finale van de Gatorade Cup :9

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was ook echt te merken aan de reactie van het uitvak}:]

8. mars15

mars15 Guest

dat zijn 2 hele andere groepen }:]

9. mars15

mars15 Guest

vindt hem wel tof die limbo

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zolang ie maar in jou straatje lult..

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ff zonder dollen, die Saviola gaat dus echt niet Pisvee hoor. Geloof ik gewoon helemaal niks van. Gast is veelste goed voor die lampies.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    en veel te duur! Voor iemand als Saviola hebben ze echt geen geld daar in Eindhoven!

13. mars15

mars15 Guest

babel ff zn kop verbouwen met jong feyenoord-jong ajax :)

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    beter je naam veranderen in mars3 _0/

16. mars15

mars15 Guest

babel is stoer, voor de camera ff een supporter belachelijk maken, alleen maar omdat er een gracht tussen zit

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Heb babel altijd al een treurig ventje gevonden, en waarom zou er voor hem geklapt moeten worden? hij heeft toch geen bijdrage gehad aan de overwinning.ik hoop wel dat hij afvalt bij de WK selectie ik vind dat hij er totaal niet bij past.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat internetmannetje gewoon laten ouwehoeren, hij heeft nog nooit lopen rellen, alhoewel hij ons anders wil doen laten geloven. Denkt er een soort van status aan te ontlenen.

19. mars15

mars15 Guest

nu echt crisis bij nac, theo mommers is opgestapt

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    3-0! _0/
    2-4! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina