1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Villareal-Arsenal 1-0. Door José Mari. Verlengen. Penalty's. 5-4 in het voordeel van Villareal.

Mark my words.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is een andere, lullo8)

Het gaat 2-0 voor Villareal worden.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vast ;) , zo lang henry in het veld staat scoord arsenal sowieso wel 1 keer. want je zag het tegen juventus en de laatste tijd in de competitie, als henry het op z'n heupen heeft is arsenal al bijna onverslaanbaar.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, Mick, nee. Arsenal pakt haalt gewoon, gelijkspelletje wordt 't. Dope ondertitel trouwens op GQ ;)

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Anastasiou dichtbij akkoord met Roda JC

25 april 2006, 15:22

Door: Sonny Klanderman
    EXCLUSIEF - Yannis Anastasiou is dichtbij een akkoord met Roda JC. Het contract van de Griek loopt komende zomer bij Ajax af en in Kerkrade zien ze Anastasiou als de ideale man voorin en als mogelijke aanvoerder.
    Anastasiou speelde in een eerder stadium al bij Roda JC. De Griekse aanvaller kwam destijds tot 114 duels voor de club uit Kerkrade en scoorde 48 doelpunten bij Roda. Voor Ajax maakte Anastasiou zeven doelpunten in 32 wedstrijden.

Halverwege het seizoen 2003/2004 maakte de routinier de overstap van Roda JC naar Ajax. Ajax betaalde 800.000 euro voor Anastasiou. De keuze om de spits over te nemen, kwam voornamelijk voort uit personele problemen destijds. Daarom werd de overgang al gauw bestempeld tot 'paniekaankoop'.

Zou wel mooi zijn, in A'dam zien ze hem graag vertrekken, en ik zie hem graag komen. Dus iedereen blij:)

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Kunnen ze mooi gebruiken als breekijzer aangezien zijn conditie nou niet echt bepaald.......... Jammer anastasiou je kon het niveau van Ajax niet aan dus is het beter dat je vertrekt naar een middenmoter. Toch bedankt voor je inzet _0/

Uhm jij noemt jezelf een echte feyenoorder, maar je hebt niet door dat Kalou de laatste wedstrijden hard word uitgefloten ? Zelfs ik zie dat duidelijk.... Beste Mars verdedig je club nou niet en kom er nou eens een keer voor uit......

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  7. mars15

mars15 Guest

alweer |:- dit bericht riep je al een half jaar geleden

8. mars15

mars15 Guest

euhm in het begin was die uitgefloten tegn hertha en nac. in augustus dus.
    daarna niet echt meer

9. mars15

mars15 Guest

vrouwen horen niet bij voetbal

ken/zie alleen maar lelijke wijven bij het voetbal die nog meer haat hebben tegen ajax dan ik |:-

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Ja zoals deze charmante dame zeker:+

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, toen ging het niet door, nu hopenlijk wel.

Hmm, daar moet jij toch als een blok voor vallen:+

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 voor bram ;)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Of je er echt blij mee moet zijn weet ik niet. Hij heeft de afgelopen 2 jaar niet echt veel gespeeld en is ook al aardig op leeftijd. Als pinchhitter kun je hem nog wel gebruiken maar voor de eerste 11 lijkt hij mij zelf voor Roda niets (meer)

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het enige probleem is zijn leeftijd, voetballen kan die nog wel. (hoop ik;) )

En ja, hij is transfervrij, dus hij kost ons niks. En voor een jaartje kan hij nog wel mee.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de telegraaf gezien? |:-

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zo dom van de clubleiding, wat had ie vorig jaar als team om op te bouwen? niets! 10 gingen er weg of planden om te vertrekken. Nog 3 wedstrijden en hij kon aan zijn team bouwen voor een nieuw seizoen. Nu een nieuwe trainer die de groep totaal niet kent. En die moet een elftal gaan bouwen. Nee clubleiding jullie moeten een zondebok aanwijzen, en de selectie kunnen jullie niet aanwijzen dus moet de trainer maar gaan |:-

echt een beslissing dat laat zien dat de clubleiding faalt in voetbalinzicht

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zei het, ik wist het. Maar ik moet toegeven dat ik dat antivoetbal in eerste instantie niet had verwacht. Die Riquelme heeft die penalty ook verschrikkelijk slecht genomen, die keeper lag al op de grond toen hij nog moest uithalen. Even kijken wat de keeper doet en hij had die bal rustig naar de andere kant van het doel kunnen schieten. Maar het was eigenlijk toch geen penaltie, dus wat dat betreft...

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    t zal wel onduidelijk blijven tot er echt officieel nieuws is van blind ofzo..

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop echt dat hij blijft, want wat heeft hij nou kunnen bouwen aan dit elftal? Hij is er nu wel al mee bezig, en het gaat steeds beter, maar volgend jaar kan hij er pas echt iets van maken.

Alhoewel rijkaard en ten cate ook wel tof zou zijn als trainers duo bij ajax!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina