1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zie Rijkaard en ten Cate niet naar ajax komen, Cruijff kan janken wat die wilt maar die twee gaan echt niet weg bij de beste club.

Ik vind het best jammer als Blind weggaat, ajax wist dat ze met hem een trainer hadden met weinig ervaring. De vele blessures werkten natuurlijk ook niet altijd mee.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Op teletekst stond net dat hij weg MOET...duss jammer voor de mensen die wouden dat hij bleef.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah maar welke bron als dat dezelfde is als de telegraaf en dat dan weer vergelijkt met het pers bericht van tao.. t blijft onduidelijk

en nee ik zie Frank Rijkaard en Henk ten Cate ook niet komen

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van Gaal dan?

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand trouwens gister Arsenal - Villareal gekeken ?
    Vondt het namelijk de lelijkste CL wedstrijd van dit seizoen, grotendeels te danken aan het mietjes-achtige voetbal van Arsenal wat ze moesten spelen van die Wenger. Ik gunde Villareal de winst maar door een blunder van Riqeulme (mist penalty '90 min.) kwam het daar niet van.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Arsenal deed het nog wel redelijk. Ik vind Villarreal nou ook niet echt geweldig spelen eigenlijk.

Zou mooi zijn als Arsenal de CL wint, voor Bergkamp dan hè. :)

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    De geruchtenmolen werkt duidelijk op de hoogste toeren. :9

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    8) Van Gaal weer naar Ajax? Die kans is net zo groot, als dat we dit seizoen nog de CL winnen.. 8)

Maar ik hoop echt dat ie blijft, hij is denk ik de juiste man op de juiste plek. Afgelopen seizoen liep gewoon niet lekker, maar je hebt de spelersgroep én de supporters wel achter je staan. Dan kan je zo'n trainer gewoon niet zomaar wegsturen. Volgend jaar heeft hij er een stel ervaren krachten bij, die het team naar een hoger niveau kunnen tillen. Gun hem gewoon nog 1 jaar, hij verdiend het! Zoals Tao Tek al zegt, een Jood in hart en nieren! Al 20 jaar bij ajax! Die zet je dan toch niet na een kwakkel seizoen, wat echt lang niet altijd aan hem heeft gelegen (behalve dan steeds die wisselingen in de basis), toch niet zomaar op straat? |:-

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het blijft Ajax he ;)

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blind is gewoon een slechte trainer, en die paar oplevingen zijn voor een groot deel te danken aan Huntelaar. Voor de rest is het voetbal met Blind altijd zeer matig geweest, behalve tegen Feyenoord dan.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Meld er dan wel even bij dat je het over de play-offs hebt, want competitie duels hebben ze dit seizoen niet gewonnen bij Feyenoord.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Blind had ontzettend veel problemen met blessures etc, waardoor dit een verloren jaar is geweest.. (amstel cup en eventuele CL plaatsing daar gelaten)
    Hij heeft heeel veel gewisseld in de basis in het eerste deel van het seizoen, maar sinds Huntelaar (idd ;)) er is, is er niks aan te merken op de trainer. Daarnaast, zoals ik net al zei, hij heeft de spelersgroep achter zich staan. En die jongens weten echt wel, wanneer een trainer niet goed zijn werk doet..
    En als je dan ook nog de supporters achter je hebt staan, dan snap ik niet waarom het bestuur er al overna denkt om je weg te sturen.. Tuurlijk is het een kut seizoen, maar dat moet je niet altijd maar op de trainer afschuiven.. Tuurlijk, als er 2 jaar achter elkaar niks bewerkstelligd word, mag je aan de trainer gaan twijfelen. Maar Blind kwam in een team, waar aan gebouwd moet worden. Dat is nog steeds in volle gang. Laat hem nog een seizoen zitten, en zie dan wat er gebeurd. Gaat het nog niet goed, dan kan je altijd nog bekijken of ie weg moet..

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu je die avatar zo hebt GG, was jij niet ook degene die toen eens een avatar had met een zakdoekje op een foto van Blind? Of was dat iemand anders...

En dat de spelers hem zijn gaan steunen zegt ook al veel, die voelen ook een afscheid aankomen.
    'Ajax denkt aan Ten Cate+Rijkaard, maar dat gaat dus nooit gebeuren. Ten Cate wil wel weg daar, maar dan wel als Hoofdtrainer, en niet weer als Assistent. Rijkaard blijft, en als ie weggaat, dan een jaar rust en niet weer een nieuwe club.' Aldus Jack van Gelder.

14. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Ik verbaasde me de eerste dag dat hij aangesteld werd als trainer en dat hij nog zolang heeft mogen blijven. Blind is geen trainer, tenminste (nog) niet voor een beter ontwikkelde spelersgroep dan een jeugdteam.

Tevens zie ik "de kots van het zuiden" vanavond graag hard onderuit gaan.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    explain.. De kots van het zuiden is er 1 die ik nog niet ken..

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dat Mtthz was.. Zover ik weet, heb ik er nooit een gehad

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  17. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Doe je huiswerk maar over wie er vanavond speelt.

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Jij hebt er ook mee gelopen.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    If you say so :{

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat al niet meer herrineren :eek:.
    Er stond nog bij jouw als onderschrift: ©Mthhz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina