De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, kzeg niet dat je geen gelijk hebt, maar ik kan het me alleen niet meer herrineren.. wissel zovaak van die dingen :p

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar dan zijn deze 2 zo tegenstrijdig.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja die met die zakdoek was van Mtthz. Waarom nu die avatar Robin? Ik vind het niet echt nodig dat hij weg moet hoor. (Feyenoord 3-0 en 4-2 :))

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja ik had wel zo'n avatar. Was na de zoveelste kutwedstrijd. Ik was het beleid van Blind helemaal zat. Heb er nog steeds geen spijt van overigens.

Wat gaat het vanavond allemaal worden. Ik denk:

Ajax-Grun 2-1
    Barça-Milan 1-2

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik geef Blind nog wel een kans.. Gewoon nog 1 seizoen proberen en als hij het dan verneukt dan gewoon opflikkeren :).

6. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

What about this one?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    _O_

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Blind moet gewoon oprotten. Ja nu 2 x van de kakkies gewonnen maar verder heeft hij dit seizoen geen flikker gepresteerd. Het is een zak hooi een nietsnut.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

En dat noemt zich nog een Ajax supporter, beetje meer respect aub :{

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over avatars gesproken, ik zie dat al verschillende mensen mijn avatar hebben 'gejat'. Mag best hoor, maar het is nu alleen niet meer zo origineel. En het valt nu eigenlijk onder: 'Niet te vroeg juichen.' Want we moeten nog ff winnen van Groningen en dan is de pret wel gepast. :)

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Laat Rijkaard maar komen. Die heeft Sparta ook laten degraderen...

12. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Danny heeft het echt niet slecht gedaan. Als ze winnen van groningen halen ze voorronde champions leaque, ze kunnen de beker nog winnen en in je champions leaque hebben ze ook gewoon de poules overleefd.
    Was jammer dat ze daarna er snel uitvlogen maarja tegen de budgets van andere grote teams kan ajax ook niet op en alles wat goed is wordt meteen weggekocht bij ajax waardoor ze elke keer weer opnieuw kunnen beginnen.

Hij verdient zeker een kans. Hij kan der ook niets aan doen dat ajax laatste jaren gewoon dom ingekocht heeft en er zoveel blessures zijn. En Ajax goede spelers als Zlatan zo makkelijk laten gaan en zo'n klote sfeer hele tijd creeeren dat ook andere spelers zoals van der vaart weg gaan.

Ze moeten keer gewoon heel dat bestuur vernieuwen. Beetje raar dat de laatste coaches steeds eruit geknikkerd worden vroegtijdig. Ligt echt niet alleen aan de coaches.

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik weet niet maar imo waren spelers als van der vaart en de jong enigsinds mede verantwoordelijk voor die beroerde sfeer..

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets, the only ego, kun je dus nooit weten, want je weet niet hoe zij in de groep lagen. Daarvoor moet je er zelf bij zijn.
    Wat je wel kan weten is dat De Jong altijd voorop in de strijd ging, en VDV uit vorm was en geen zelfvertrouwen meer had en terugkreeg.

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, 20:15 begint de wedstrijd, hopelijk goede overwinning thuis en dan in de uitwedstrijd niet meer te veel te hoeven aanvallen.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dus ook "ik weet niet" ;).. Tis maar speculatie offcourse..

16. mars15

mars15 Guest

net bij editie nl over voetballers en misdaden.

kluivert die een mordenaar is
    veroorzaker van een dodelijk ongeval

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Roda-supporters willen nieuw kort geding

De 56 Roda-supporters die nog steeds een stadionverbod hebben, willen een nieuw kort geding aanspannen tegen de KNVB.

Advocaat Van Geelkerken verstuurt woensdagochtend een dagvaarding naar de voorzieningenrechter. De rechter besloot afgelopen maand in een eerste kort geding dat het stadionverbod van 107 Roda-supporters opgeschort moest worden. De KNVB kon niet duidelijk maken dat die maatregel voor de gehele groep gerechtvaardigd was. Doordat 56 fans zich niet bij het eerste kort geding hadden aangesloten, bleef hun stadionverbod gehandhaafd. Na bestudering van het vonnis afgelopen weekeinde besloten advocaat en supporters om de KNVB met een nieuw kort geding te dwingen om ook de resterende stadionverboden voorlopig in te trekken. De datum van het kort geding wordt bepaald door de voorzieningenrechter.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het blijft geen feest :cool:

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze worden ook wel vrij gesproken. Want de rede die de KNVB gaf om deze 56 supporters niet vrij te spreken was belachelijk. Op de vraag of ze de stadion verboden van deze supporters ook konden opheffen zei de KNVB dat zei zelf maar een kort geding moesten aanspannen.

Nou, dat hebben ze gedaan:)

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  20. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Waarom zit jij niet in Heerenveen?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina