1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik vanacht nachtdienst heb.:'-(

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Erhm nou ik ben momenteel niet echt in de mood te gaan uitzoeken wat jij daar mee bedoelt. Ik weet dat ajax tegen groningen speelt. En barca tegen ac. En het enige wat me boeit is wat ajax doet.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat hij Roda bedoelt. Weet het bijna wel zeker|:-

4. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Ach, waarschijnlijk zijn de bussen toch weer teruggestuurd..

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, nee vandaag niet;)

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Las net op VI.nl dat Dennis Bergkamp de uitnodiging om voor Ajax te spelen afsloeg omdat hij Feyenoord supporter was :cool: Hij is later toch wel voor Ajax gaan spelen..

7. mars15

mars15 Guest

KNVB trekt ook de overige 56 stadionverboden

De KNVB heeft 56 stadionverboden voor Roda-supporters ingetrokken. Daarmee is het kort geding dat de supporters wilden aanspannen van de baan.

Eerder had de rechter al 107 andere stadionverboden voor Roda-fans opgeschort. Volgens de rechtbank kunnen supporters pas een stadionverbod krijgen als ze voor hun misdragingen zijn veróordeeld. De Roda-supporters zouden over de schreef zijn gegaan tijdens de bekerwedstrijd tegen Ajax in maart.

8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk :), maar ik denk niet dat NAC Europa ingaat. De FIFA gaat denk ik geen landen aanwijzen waar de hoogste ploeg op de Fair Play-lijst misschien gaat degraderen. :mad:

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Niet slecht gedaan? De cijfers liegen niet hoor. Ajax heeft 10 (!!!)competitienederlagen geleden. Een historisch dieptepunt. Daarnaast was het voetbal ook nog eens diepbedroevend.

Europees hebben ze het geluk gehad dat ze, in misschien wel, de zwakste CL poule ooit zaten. En in de halve finale van de beker is er ene Huntelaar die geen 5 tellen later die omhaal had moeten maken.

Het budget van Ajax is het hoogste van Nederland. Kortom, in Nederland is er geen enkele club die tegen het budget van Ajax op kan. En toch geen kampioen.

Blind heeft in augustus vorig jaar aangegeven de selectie goed genoeg te vinden om mee te doen voor de landstitel. Blessures zijn geen excuus, want daar heeft Ajax al 5 jaar last van. Het is structureel en Ajax moet eens analyseren waardoor de vele blessures worden veroorzaakt. Daarnaast heeft Blind zelf tegen van der Vaart gezegd dat ie weg mocht gaan.

De coach is nu eenmaal verantwoordelijk voor de prestaties van het 1ste elftal.

Verder blijkt maar weer dat je over geen enkele feitenkennis bezit...

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat veel mensen die voor dat Huntelaar er was Blind de slechtste coach vonden die er was, en toen Huntelaar er was en Ajax steeds met mazzel won gelijk Blind weer helemaal top vonden en het nu opeens erg gaan vinden dat hij weg gaat :confused:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Cijfers liegen niet, maar het seizoen is wel redelijk geslaagd, als je deze 'prijzen' binnen krijgt. Hoe slecht het ook was, zo gaat voetbal.

Ook dat heet voetbal. Huntelaar stond er wel! Hij had geen 5 seconden later die bal moeten raken indeed, maar voetbal kan gek lopen

Hoogste budget van Nederland ja, maar als een Chelsea met een zak geld aan komt, voor een speler als Sneijder, slaan de hoge heren dat echt niet af hoor. Die zien alleen maar geld, en dat bedoelt hij met niet kunnen opboksen tegen de grote jongens.. De selectie is ook goed genoeg om mee te doen om de landstitel. Zo drastisch is het niet veranderd sinds 2003.. Maar er zijn zoals je zegt, veel blessures, die je weldegelijk als excuus kan zien. Als je basisspeler geblesseerd is, kan dat cruciaal zijn..

Verder blijkt maar weer dat je over geen enkele feitenkennis bezit...[/QUOTE]

Coach is verantwoordelijk, maar als je als bestuur aan het begin van het seizoen loopt te babbelen over Continuïteit en vastigheid, en dan na een zwak jaar je trainer weg wil gaan sturen, klopt er iets niet..

12. mars15

mars15 Guest

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het niet echt met je eens God's Gamer, alles afschuiven op 'dat is nou eenmaal voetbal'. Laten we er maar niet op gaan gokken dat we volgend jaar wéér zó veel mazzel hebben als dit jaar. Ook met een niet zo beste selectie kun je een goed team smeden, als je een goede trainer hebt. Daar zijn zat voorbeelden van te noemen. Blind is naar mijn mening té veel gefocust op zijn tegenstander en past zijn team daaraan aan, in plaats van te vertrouwen op zijn eigen voetbal. Ik vind dat we mooie aankopen hebben gedaan voor volgend jaar maar ik hoop niet dat Blind er weer een zooitje van maakt door elke week weer anderen op te stellen.
    In Nederland zijn er trouwens een hoop andere teams met weinig geld (zelfs minder!) en die gebruiken niet het excuus dat ze steeds leeggekocht worden.

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Of over scheidsrechters of blessures.

Maar ja, God's Gamer vindt het nogal meevallen. Een van de meest dramatische seizoenen in 40 jaar en dan toch nog de term 'het viel wel mee' gebruiken. _O_

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het had erger kunnen uitpakken. Geen finale gatorade, geen 2e ronde CL, geen finale play-offs. Dit is toch 'bereikt' met die slechte resultaten.
    Er zijn teams die beter hebben gepresteerd dit seizoen en die dat helemaal niet hebben gehaald; kuch AZ kuch, kuch feyenoord kuch.

Snap je?
    Wij als Ajacieden zoeken daar onze troost in, voor de slechte resultaten van de competitiewedstrijden. :)

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Elgee, maar dat is geen reden om te doen alsof het enorm slecht spel er niet was.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ontken het zeker niet. Maar het was goed aan het begin van het seizoen (goed spel, geen of te weinig goals), en aan het eind weer wat beter (mede door goals en spelplezier van Huntelaar) dan in het 'midden' van het seizoen toen het echt bagger was.
    Het was tijden niet om aan te zien, maar als je daarmee toch dit kunt (ze hebben nog steeds alleen de JC-schaal en UEFA-cup ticket + die plaats in 2e ronde van huidig CL-toernooi) halen, moet je daar blij mee zijn.
    Ik bekijk het liever positief in. Het was al erg genoeg dit seizoen grotendeels. :)

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pardon? In de eerste vijf wedstrijden verloren van Feyenoord en AZ en gelijk gespeeld tegen ADO. Da's niet goed.|:-

19. mars15

mars15 Guest

hehe waren nog eens tijden

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde ook niet op jou, maar meer God's Gamer :+ .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina