1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Transfervrij is toch niet jatten? Man waar heb je 't over? Het contract loopt af, hij wil weg, of hij moet weg voor nix.
    Jatten is toch wat anders volgens de 'De Dikke Van Dale'.

2. mars15

mars15 Guest

28 april 2006 einde van nac in de eredivisie :)

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook niet letterlijk bedoelt.
    Maar een club verdient dan minder aan die spelers.
    En dat willen ze voorkomen.

Maar om even bij het Ajax en AZ verhaal te blijven.
    Ze zijn beiden fout. Maar laat ze allemaal maar lekker kletsen.
    Ik kijk naar de sportieve prestaties. Daar gaat het tenslotte ook om. Met wie er nou in het team zit, al is het nou Dembele of Arveladze het boeit mij niks.

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben vreselijk blij met de resultaten dit jaar.
    Ik heb er alleen geen vertrouwen in dat we dit nog een keer gaan flikken...

Ik irriteer me trouwens ook nog altijd aan die uitspraak van Blind in het begin van het seizoen.. Het was iets als

De wedstrijd tegen Bronby is de belangrijkste van het jaar

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook als succes supporter moet je toch in de gaten hebben dat Scheringa zielig bezig is:{

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Scheringa is ook nou ja zielig wil ik het niet noemen.
    Maar ik weet niet of jullie de tijd met van Hanegem en AZ herinneren?
    Daar bleek maar weer dat voorzitters zich helemaal niet al te veel met het voetbal zelf bezig moeten houden.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijkbaar niet, en jij nu ook niet.:+

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou van mij mag blind dus echt opzouten. Hij heeft helemaal niks gepresteerd dit jaar. Ja dankzij de palyoffs mogen we maybe CL spelen. Maar voor de titel waren we geen enkel moment in de race. Continu geschuif met spelers en systemen enzo. Maar ik was van het begin af aan al tegen de aanstelling van Blind. Hij heeft geen uitstraling niks. Vind het maar een dooie zak. Tuurlijk hij heeft als speler goed gepresteerd in het verleden maar dat geeft geen garantie voor succes als Trainer.

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slim dat je over een ander onderwerp begint:9

Grote kans dat het vanavond voor NAC over is in de eredivisie dit seizoen en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat niet geheel onterecht. Lopen leuke voetballers rond en ze hebben een redelijke aanval. Alleen met zo'n belachelijke verdediging kom je nergens. Ze verdedigen zo slecht.

@ Timmeh: Je loopt wel erg veel onzin uit te kramen!!!

Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  10. mars15

mars15 Guest

hoop dat ze er uit vliegen vooral voor de aanhang

heel de tijd zingen

wij haten rotterdam
    maar wel vriendjes zijn met sparta haha

11. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat boeid mij helemaal niet wat ze zingen. Jullie zingen ook verkeerde dingen. Dat heeft bijna elke club wel.
    Ik vind het op VOETBALgebied terecht als ze degraderen.

12. mars15

mars15 Guest

Zaak-Kalou maandag voor de rechter
    ROTTERDAM - Het beroep van Feyenoorder Salomon Kalou tegen de laatste afwijzing van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie van zijn verzoek tot versnelde naturalisatie, dient maandag 1 mei voor de rechtbank in Rotterdam. Advocaat Jelle Kroes van Kalou is van mening dat het standpunt van Verdonk in strijd is met de wet.

Voor Kalou is haast geboden. Met de laatste beslissing van Verdonk op 20 maart leken zijn kansen om met het Nederlands elftal naar het wereldkampioenschap in Duitsland te kunnen, voorbij. Advocaat Kroes ziet met een gunstige uitspraak van de rechter nog een kleine kans. „Dan moet wel alles snel gebeuren.” Bondscoach Marco van Basten moet uiterlijk 15 mei zijn definitieve selectie voor het WK bij de wereldvoetbalbond FIFA inleveren.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijke mentaliteit van Blind natuurlijk!

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kalou moet gewoon lekker een Ivoraan blijven. Ik hoef hem echt niet in het nederlands elftal. Leer eerst maar eens normaal nederlands. En z'n benen laat hij de laatste tijd ook niet echt meer spreken. Heb liever Kuijt in de basis op recht en Persie nog achter de hand.

15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, wat ben je ook een raar mannetje he...

Je weet gewoon dat WIJ de beste supporters van het land zijn! Uitverkocht huis tegen Top Oss, wie doet dat ons na?

enneh, oh ja SPARTA is dé club van Rotterdam! Maar dat wist je stiekem al he ;)

Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    spartaaaaaaa feyenoord sucks feyenoord kan inpakken:p

17. mars15

mars15 Guest

Jong NAC degradeert
    nu nac 1 nog

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat weet ie idd al ja, vandaar ook zijn nickname. Die slaat namelijk terug op de Spartamars (het lied dat in het Sparta stadion gedraaid wordt) :p

O ja Spartamars15, ik wens je alvast een prettige vakantie toe en je mag nog van geluk spreken dat Feyenoord niet in de CL mag spelen. Die maken zichzelf daar toch alleen maar belachelijk, net als jij trouwens :+ _0/

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dirk Scheringa probeert een topclub te maken van een club waar hij een paar jaar geleden nog definitief de stekker uit wou trekken, resulterend in een falliet van de club. Bovendien is hij bezig met Calimero-gedrag dat zo zielig is dat het lachwekkend is. Hij zit te janken als Ajax maar een klein beetje interesse heeft in zijn spelers en zelf koopt hij heel Willem II en RKC Waalwijk leeg.
    En dan nog niet te spreken van het stadionverbod van Martin van Geel. Meneer van Geel zag meer perspectief in een baan bij Ajax. Als je een mooie uitdaging voorgeschoteld krijgt, neem je het toch met beide handen aan? Dat gebeurd met gewone mensen, met voetballers en ook dus met technisch directeuren.

Niemand ziet AZ al als een topclub. Op Scheringa na dan. Barry Opdam had onlangs nog aangegeven dat zelfs Feyenoord voor hem een promotie zal zijn. En als Ajax Landzaat vandaag zou bellen, zou hij gisteren al gaan. AZ is gewoon nog steeds een subtopper die de laatste jaren goede zaken heeft gedaan. Maar er is nog steeds geen enkele prijs gewonnen. AZ teert nog steeds op het landskampioenschap van 1981. De grootste prijs tot nu toe. Clubs als Ajax, PSV en onze vrinden van Feyenoord hebben een uitpuilende prijzenkast. Bovendien hebben beide clubs een hele grote begroting, een groot stadion en een grote fanclub. Dat heeft AZ niet.

Het vormen van een topclub heeft meer tijd nodig dan Scheringa denkt. AZ wordt geen topclub zolang het geen prijzen wint en niet constant bovenin speelt in de Eredivisie. Dat heeft tijd nodig, veel tijd. Of enorm veel geld (Chelsea) uiteraard. Tijd heeft Scheringa niet, en ondanks hij miljionair is, hij zal nooit teveel geld in AZ steken.

20. mars15

mars15 Guest

AZ is volop bezig met het komende seizoen. Naast de interesse in Moussa Dembele en Kemy Augustien van Willem II, hebben de Alkmaarders met RKC Waalwijk een akkoord bereikt over de transfer van Maarten Martens

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina