1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alex is dan allang naar Italië toe denk ik:cool:

Maarja ik wordt er ook steeds zat van dat ze tegen Italianen voetballen. Ik zou een Nederlandse ploeg wel een keer tegen Barça, Real Madrid, Man.U of Chelsea zien voetballen. Niet Arsenal, die zijn al te vaak voorgekomen.

Arsenal-Ajax 0-0
    Ajax-Arsenal 1-2
    PSV-Arsenal 1-1
    Arsenal-PSV 1-0
    Ajax-Arsenal 0-0
    Arsenal-Ajax 1-1
    Arsenal-PSV 0-0
    PSV-Arsenal 0-4

En dan ook nog drie x tegen Ajax op het Amsterdam Tournament (2-0, 0-0, 0-1) sinds 2000 en een wedstrijd tegen FC Utrecht (3-0)

Vaak zat zou ik zeggen:)

2. mars15

mars15 Guest

zo slecht is rapid niet he

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die weet ik nog:D, Roda verloor toen thuis van Milaan met 1-0. Maar eigenlijk heeft Roda Milaan gewoon uitgeschakeld, want die goal die milaan in kerkrade maakte was buitenspel.;)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  4. mars15

mars15 Guest

zou wat zijn gelijk met fifa 07 barca kiezen;)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat doorgaat, en hij voelt zich goed daar, dan hebben ze echt een spitsen probleem :eek: ;)
    het is al een topteam, en nu is het helemaal ziek, met elke week een wereldspeler op de bank.. Je kan niet én Messi én Eto'o én Henry opstellen volgens mij.. ;)

6. mars15

mars15 Guest

messi als rechtshalf dan maar

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat kan natuurlijk ook :+

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O_ Ownage, mijn favo spits op de Europese velden op dit moment. Dit is te gruwelijk.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dan nog Ronaldinho linkshalf, Henry/Eto'o in de punt en Messi rechtshalf.

Alle 4 kunnen nooit tegelijk spelen denk ik

10. mars15

mars15 Guest

barca speelt met 3 spitsen;)

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ronaldinho, Eto'o en Henry in de basis. Zou Messi op de bank laten. Goede wissel voor Eto'o. Dan Henry naar het midden doorschuiven en Messi op de vleugel.

Echt een konings aanval hoor.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer. Henry past gewoon bij Arsenal. Ik vind het niks dat ie naar Barça gaat, áls het al waar is. Als je aan Arsenal denkt, denk je aan Henry. Okj, hij kan er niet altijd blijven, maar Barça vind ik voor mijn gevoel niet bij hem passen...

Als Torres nou naar Arsenal gaat, maakt 't me niet echt meer uit wat Henry doet. :+

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Henry is de koning echt eerlijk waar. En dat terwijl hij bij Juve gigantisch flopte he. Maar hij moet gewoon weg bij Arsenal. Heeft daar niks meer te leren en kampioen worden ze toch voorlopig niet meer. Team is gewoon teveel achteruit gegaan. Hij wil gewoon prijzen winnen en dat kan hij bij Barca zeker.

Torres, ik weet het niet zeker hoor. Heb toch een beetje m'n twijfels over hem.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, Henry lijkt me eigenlijk wel perfect voor Barça, ik zou het echt geweldig vinden. Messi moet wel gewoon blijven spelen, een geweldig talent dat nog een hoop ervaring kan opdoen. Henry bij Arsenal zou echt zo dope zijn, hoop echt dat dit waar is.
    Staat 'em goed :cool:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Torres is vergelijkbaar met Henry, qua spel. Hij is snel, kan hard schieten en is sterk. Mooie voetballer om te zien spelen ook. Ze hadden al interesse in hem, volgens de geruchten dan wel. Henry had voor Arsenal ook nog nooit meer dan 9 doelpunten gemaakt in 1 seizoen voor AS Monaco of Juve. Torres maakt er al meer. Nadat Henry bij Arsenal kwam, heeft'ie ieder seizoen meer dan 17 doelpunten gemaakt. Al tijdens zijn 5e seizoen 100 doelpunten voor Arsenal. Torres heeft dit zeker ook in zich. Hij doet het ook niet onaardig voor het Spaans Elftal.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net het kaartje voor de halve finale Ajax - Roda gekocht:cool: 22 maart ben ik aanwezig;)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:
    Zou leuk voor hem zijn. Ik weet alleen niet of hij daar wél dan aan spelen toe komt...

Lekker, denk je dan...

:D
    Lees de rest op; http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=46301

Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijke mafkees die materazzi.

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

ja een slome houthakker is het die alleen maar overtredingen nodig heeft om je stoppen, hij en samuel--------> de twee kanibalen van Italie! Het zou verboden moeten worden!

20. mars15

mars15 Guest

strik er om

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina