1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede aankopen alleen staan ze er niet meteen en moeten ze nog groeien

2. mars15

mars15 Guest

deze is wel leuk

ADO Den Haag spant arbitragezaak aan tegen Sillah

Uitgegeven: 28 april 2006 14:51
    Laatst gewijzigd: 28 april 2006 14:52

DEN HAAG - ADO Den Haag heeft een arbitragezaak aangespannen tegen voetballer Ebrima Sillah van RBC Roosendaal. De 25-jarige Ghanees wil, ondanks een mondelinge overeenkomst, komend seizoen niet aan de slag in het Zuiderpark. De arbitragezaak is op woensdag 3 mei.

"We zijn van mening dat de arbeidsovereenkomst van rechtswege geldig is en zien de arbitragezaak dan ook met veel vertrouwen tegemoet", aldus algemeen directeur Robert Langenbach van ADO Den Haag.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja, straks moet Sillah tegen zijn zin in bij Ado tekenen. Lijkt mij ook geen goede oplossing voor beide partijen. Zelfde verhaal vorig jaar met Ikedia, die mag nu ook weer bij AZ vertrekken volgens mij

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt maar die had volgens mij ook een contract bij Tottenham getekend naast die bij AZ.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pardon? :{

6. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat was Pius Ikedia

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelde Mtthz ook Pius Ikedia ;)

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou AZ is twee keer op rij boven Feyenoord geëindigt. Maar ondanks dat ziet Barry Opdam Feyenoord nog steeds als een promotie.

Juist!:)

9. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Kromkamp mag naar Ajax'

Volgens de Sunday Express is Liverpool bereid Jan Kromkamp te laten vertrekken naar Ajax. De rechtsback speelt niet veel door het goede spel van zijn concurrent Finnan. Bij Ajax zou hij Trabelsi op kunnen volgen.

De voormalig verdediger van AZ en Villareal heeft een ongelukkig seizoen achter de rug. Hij verkaste afgelopen zomer van AZ naar Villareal maar kwam niet veel aan spelen toe. Hij wilde vertrekken in de winterstop en Liverpool bood uitkomst.

Maar ook in Engeland krijgt de Oranje-international weinig speelminuten. Een vertrek naar Ajax zou voor allebei de partijen een goede oplossing zijn. Omdat Ajax dan een waardige opvolger voor Trabelsi zou hebben en Kromkamp dan weer meer kans op speelminuten krijgt.

Liverpool zou Kromkamp afgelopen winter voor 3 miljoen euro hebben overgenomen en voor een bod van 4,5 miljoen mag Kromkamp per direct vertrekken.

Waardige opvolger Trabelsi vind ik hem.
    Maar 3 teams in 8 maanden :p ?

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zou mooi zijn, heb het altijd al een goede verdediger gevonden..

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    zou zeker een heel goede toevoeging zijn aan de selectie van ajax! Vind het ook zonde dat hij zo weinig aan spelen toekomt, want het is een goede voetballer.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In aanvallend opzicht brengt hij enigsinds ook een behoorlijke toevoeging.
    Kromkamp en Emanuelson/de Cler gaan waarschijnlijk ook de backspaces van het Nederlands elftal opvullen en zijn imo met zijn drieën ook de beste backs van Nederland. Trabelsi brengt wel wat op, Juanfran sturen ze ook vast het laantje uit.. Stam komt erbij, Perez is er dan ook bij en: Huntelaar, Mitea, Rosenberg, Ten Cate... Als Ajax volgend jaar geen kampioen wordt, dan weet ik het ook niet meer. :confused:

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Ten Cate moet eerst nog zeker worden hè ;) En Kromkamp trouwens ook.. al is dat wel zekerder dan TenCate..

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo is Kromkamp zekerder dan Ten Cate? Kromkamp heeft de laatste 2 wedstrijden gewoon in de basis gestaan en deed dat behoorlijk (daarvoor alleen wat invalbeurten, in totaal 12 wedstrijden gespeeld), en nu zegt een of ander blad dat Kromkamp weg mag. Ik moet het nog maar geloven...

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen het niet uit de lucht gehaald hebben.

Dick Advocaat misschien nieuwe trainer pisvee.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, volgens mij wil hij liever een jaartje in Engeland blijven om een bassisplaats af te dwingen dan terug te keren naar Nederland.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ff zijn zakken vullen..
    Zo gaat het vaak met Nederlandse spelers, en dan komen ze weer terug.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het voor hem ook leuker is om bij een topclub in Engeland te spelen dan bij een (top)club hier.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Liverpool is de droomclub van Kromkamp dus hij zal echt niet na een half jaar vetrekken omdat hij weinig speelt

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als hij speelt tenminste. Ik verwacht niet dat hij nu naar Ajax komt. Liverpool, waar hij nog altijd kans heeft op een basisplaats, weer omruilen voor de Eredivisie? Dacht ht niet

Mooi zo}:]

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina