1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er valt zo veel uit de lucht (ooit nog wat gehoord over de transfer die rond was van Saviola naar PSV?). Je wilt niet weten wat er allemaal in de pers geroepen wordt. En dan vooral in de Engelse...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens Studio VOetbal komt Advocaat niet naar PSV. Hij heeft zich zelf wel aangeboden maar PSV heeft geen interesse

3. mars15

mars15 Guest

'Henk ten Cate akkoord met Ajax'

Uitgegeven: 1 mei 2006 09:55
    Laatst gewijzigd: 1 mei 2006 11:34

AMSTERDAM - Henk ten Cate volgt Danny Blind op als hoofdtrainer van Ajax. Dat meldt de regionale omroep RTV Noord-Holland op basis van een verklaring van voetbalanalist Ton Ojers zondagavond in het programma Noord-Holland Sport.

De 51-jarige Ten Cate is nu nog assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Ajax laat maandag opnieuw weten niet te reageren op geruchten in de media.

Vorige week meldden diverse media dat Blind aan het einde van het seizoen moet vertrekken als hoofdcoach van de Amsterdammers. Ajax liet daarop weten de technische staf na afloop van het seizoen te evalueren.

Wedstrijd

De club liet weten dat de speculaties in de media niet in het belang zijn van Ajax. De Amsterdammers spelen woensdag de return in de finale van de play-offs tegen Groningen om een ticket voor de voorronde van de Champions League. Zondag wacht de laatste wedstrijd van het seizoen, de bekerfinale tegen PSV.

Speculatief

Ten Cate zelf noemde de onthulling van Ojers 'puur speculatief', meldt RTV Noord-Holland. De Amsterdammer werkte in het verleden onder meer als trainer voor Go Ahead Eagles, Sparta Rotterdam, Vitesse, MTK Boedapest en NAC Breda.

Eerder werd de trainer in verband gebracht met landskampioen PSV, dat na het aangekondigde afscheid van Guus Hiddink op zoek is naar een hoofdtrainer.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verdomme :mad: Zolang ik het niet uit zn eigen mond hoor geloof ik er gewoon geen moer van. Klaar.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ook.
    De media...:mad:

Hehehe, Hugo had wel een discussie zeg, met Kesler over zn wief die ook meegaat naar Duitsland.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe ik zie het al voor me... Dick Advocaat belt PSV op.

Dick Advocaat: Hallo Meneer Westerhof...ik wil me graag aanbieden als trainer voor het volgend seizoen. Ja hallo? Hallo? HALLO? Bent u daar nog?

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha 8)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Onze oosterburen kunnen er anders ook wat van.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol 2 broers tegenover elkaar als lampies tegen feyenoord moeten spele

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En zal je net zien dat Koeman met PSV kampioen gaat worden:{

Lekker....

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Maar of dat dan aan Koeman ligt of aan de huidige spelers/Hiddink.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat ten Cate weg gaat is eigenlijk min of meer al zeker. Hij wacht er officieel alleen mee tot na de CL finale

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat zeker? Maar als het zeker is, is de kans dat hij voor NL top kiest, wel groot. de absolute topclubs durven het misschien nog niet aan, omdat hij nog nooit alleen voor een grote topclub heeft gestaan, en als hij dan eerst bij een NLclub laat zien wat hij kan, kan hij daarna altijd nog naar een groot team.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    10-0?

Dat is wederom iets waar je Jezus Christus op kan zeggen!

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

_0/ _O_

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.vi.nl

:)

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Kan van Basten Kalou er ook opzetten en hem later vervangen als blijkt dat hij geen paspoort krijgt? (Mits de FIFA-deskundingen ook vinden dat Kalou geen Nederlander is)

:+

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    god hope not. Kalou hoort niet thuis in het Nederlands elftal simpel..

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    I agree, Kalou moet gewoon voor zijn eigen land spelen maar al was ik de bondscoach van Ivoorkust dan had ik hem in geen honderd jaar meer opgenomen in de selectie.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maarja hij heeft nogal verpest in Ivoorkust, dus daar komt hij ook niet aan de bak. Achja hij zal wel een mof worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina