1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    *hoopt dat hij een Duits paspoort krijgt en over 6 jaar de absolute sterspeler is*

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik neem aan dat jij een voorstander bent van Kalou in Oranje?

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel. Maar geef mij 1 goede reden waarom hij in Oranje hoort ? : En nee niet van : hij is zo goed.. (Hij is een "beetje" uit vorm )

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen dat de wet nageleefd moet worden :+

en dat wij dus een toptalent Nederlander laten worden

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah met als enige doel dat hij kan meedoen met het wk ? .. Over een jaar is ie naar het buitenland en is het einde Kalou in Nederland

editje : Verdonk schend toch al genoeg regels en verdragen.. deze kan er ook wel bij

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Klaas Jan Huntelaar ole ole ole:p

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat het anders gaat tussen KJH en Jan met de lange achternaam. Als Kalou een plek in Oranje wilt, zal het waarschijnlijk ten koste gaan voor de plek van Castelen.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik er graag bij hebben. Ik zie hem liever spelen dan Kalou.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    naar buitenland gaat kalou zo en zo, hij heeft meer kwaliteit dan een type vennegoor (nee kom niet met pinchhitter gezeur want wanneer wordt dat op het wk gebruikt? |:- ik heb liever dat we door kalou's creativiteit 2-1 voor staan dan dat we hopen op de 1-1 met vennegoor als pinchhitter)
    ik moet je wel gelijk geven als je komt met het argument dat het wel heel raar verlopen is, hij had dit ook vorig jaar al aan kunnen vragen

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, gaat die naar het buitenland, doet daar ervaring op, wordt nog beter, en dan...

kan Nederland hem bij elk toernooi oproepen en gebruiken (hij is dan tenslotte nederlander).
    Oftewel: maak hem nou maar gewoon nederlander. Als je er met dit WK nog niks aan hebt, komt het een volgende wel...

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjees, weer een Kalou discussie? :{

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja jonge, is dat niet met elke sterspeler? Van Nistelrooy heeft ook geen 20 seizoenen in de NL-se competitie gespeeld hoor...
    Wat een non-argument. :{
    Wat heeft dat uberhaupt met Oranje te maken? Om in Oranje te spelen hoef je niet perse in de Eredivisie te spelen, toch?

Van mij mag ie, maar het zal toch wel niet meer lukken. Maar hebben we niet al gehad..? Deze discussie steeds.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En nog iets over Ajax:

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dit is wel momenteel wel zijn enige motivatie.. Sorry de jongen kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands.. En zo`n top speelt hij de laatste tijd ook niet.

Zoals killaz dus al aangeeft waarom niet vorig jaar..

"Excuus" voor het "slechte" argument maar ik heb momenteel veel prive zaken mijn kop waardoor posts soms gehaast zijn.

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is er vorig jaar oktober mee begonnen. ;)

Mja het is te laat, jammer vind ik, anderen vinden het niet jammer. En hij speelt de laatste tijd niet goed, dit heeft imo gewoon te maken met dit gerotzooi. Dat gaat aan je vreten. En als het mentaal niet goed met je zit kun je ook niet goed voetballen.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij is hij sinds afgelopen zomer al begonnen. Samen met dat gekut met PSV.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zodra hij een Nederlands paspoort heeft kan hij veel makkelijker aan de slag bij een europese top club, aangezien landen zoals bijvoorbeeld spanje een maximum stellen aan spelers van buiten de EU. Als hij nederlander wordt, dan is het allemaal wat makkelijker voor de clubs, en ook voor hem;)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op zich is Kalou er helemaal niet te laat mee begonnen want als Verdonk niet dwars zat was hij al wel een half jaar nederlander ;)

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben we dus wat wetten opgesteld waardoor een taalbarriere zo'n talent niet bij het Nederlands elftal weg hoeft te houden. ;)

Ik snap ook niet waarom Kalou nu al beter dan Ronaldinho zou moeten zijn.. Die gast is nog zo jong. En van Basten wil hem nu al mee hebben naar het WK!
    Ik denk serieus dat een ander land er niet over na zou hoeven denken en niet moeilijk zou doen. Misschien is hij nu nog niet zo goed, over een jaar of 4/6 (misschien al eerder!) kan hij écht het grote verschil maken. Die reclame van Achmea is ook niet zo onrealistisch hoor

20. mars15

mars15 Guest

Stein :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina