Ik niet. Wie zouden jullie in de plaats willen zien dan? Hij heeft een snel, goed schot en er gebeurt altijd wat als hij invalt... Ik kan er best inkomen...
Makaay ofzo? Babel heeft een paar invalbeurtjes gehad en voetbalt een seizoen bij Ajax. Niet eens bijzonder goed.
Castelen is een pure rechtsbuiten, Makaay is een centrumspits. Centrumspitsen hebben we zat in Oranje, rechtbuitens zijn erg schaars.
True, maar als Babel wordt opgesteld wordt ie waarschijnlijk ook niet als centrumspits opgesteld... Dus dan is Makaay een vervanger voor Vennegoor... En dan liever Babel dan Castelen Maar goed, laat lekker zitten... Die ene keer dat ze in mogen vallen
Voor Ajacieden hier die gaan: Boukhari en Buijs vrijgesproken: Hopelijk speelt ie zoals in de vorige finale, toen om de JC-schaal.
feyenoord update wie komen er kolka is zeker nevland als kuyt weg gaat pranic wouden ze, schrokken van prijsvraag dinsdag was een optie maar gaat naar heerenveen
Kolkka, sjeezus man. Dat is een leuke aanvaller voor Ado ja, maar toch geen speler voor Feyenoord? Hij heeft es bij PSV 3 seizoenen gespeeld., maar dat is inmiddels ook al 6 jaar geleden. Ben benieuwd of ze er nog wat uit kunnen halen, uit die Kolkka. Nevland hetzelfde eigenlijk, en scoort nou niet echt zo veel en regelmatig als Kuyt. Pranjic daarintegen lijkt me wel iemand die een stapje hoger mag.
Bij Heerenveen vinden ze die vraagprijs van 7 Miljoen wel een mooi bedragje blijkbaar. Ze hebben toch aardig gecashed voor Samaras, Huntelaar en nu misschien ook Nilsson en Hansson. Vraag me af wat ze met al dat geld gaan doen. Ze kunnen toch een aantal erg goede spelers voor dat geld terughalen, toch denk ik niet dat ze dat doen. Ze zullen wel weer wat goudhaantjes uit Scandinavië halen zoals ze vaker doen. Enorm goed aankoopbeleid daar bij Heerenveen.
Sneijder weer...:{ Maduro wel weer erbij. Meer dan 11 miljoen. Had toch wel een flink veel groter bedrag verwacht voor RVN...
Ja (zie vorige pagina). Misschien is Van the Man wat minder waard omdat hij 'al' 29 is, maar ja, dan kan hij toch nog makkelijk 4/5 jaar mee?