Edgar Davids overweegt om terug te keren naar Ajax. De middenvelder van Tottenham Hotspur verklaart tegenover CNN Sports dat een overgang naar Amsterdam komende zomer zou kunnen plaatsvinden. "Uiteindelijk wil je toch naar huis terug, maar hier vertrekken is zeker geen gemakkelijke beslissing."
De Pitbull was van 1991 tot 1996 actief in bij de toenmalige Godenzonen. Daarna speelde Davids bij AC Milan, Juventus, FC Barcelona en Internazionale. De laatste tijd werd de 33-jarige Davids nadrukkelijk in verband gebracht me Ajax, dat in de persoon van technisch directeur Martin van Geel concrete interesse toonde.
Davids, die in de voorselectie van Oranje zit maar waarschijnlijk niet bij de eerste groep van 23 WK-klanten zal komen, gaat de komende tijd nadenken. "Ik heb hier nog een eenjarig contract en heb het hier erg naar mijn zin. Dat maakt de keuze om hier te bijven of terug te keren naar Nederland lastig."
"We hebben (bij Spurs, red.) momenteel een elftal met erg veel potentie en deze club heeft een grote toekomst, daat bestaat geen twijfel over", zegt Davids, die de komende tijd met 'een aantal personen' gaat praten over zijn toekomst.
bron:
www.voetbalzone.nlKlik om te vergroten...