1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mjah het staat ook in een Engels blad, dus ik vertrouw het daarom ook een stuk minder.

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hij is ouder dan Patrick Kluivert en die vind iedereen toch te oud? :+

3. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ze zijn anders even oud hoor:cool:

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt niet naar PSV gaan als ik hem was. Ik geloof er niks van dat ie niet nog bij een topclub aan de gang zou kunnen... Al is het maar voor een paar jaar. Bij PSV willen ze hem heus nog wel hebben als ie straks 32 is ofzo hoor...

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    With other words.. Jij vindt PSV geen topclub?
    Het spel is niet altijd even leuk om te zien, maar het is toch echt een topclub.
    Van Nistelrooy heeft altijd gezworden ooit terug te keren naar de Eindhovense club.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    tja, maar de nederlansde competitie is nogsteeds niet van opzienbarend niveau. Er zijn al jaren maar 3 'topclubs' in nederland. Met een enkel seizoen een uitzondering van een team dat goed speelt. Het zou zijn carrière niet goed doen als hij weer terugging naar PSV. Bovendien is Man Utd toch wel even wat anders dan PSV. Als hij daar weggaat kan hij beter kijken naar een spaanse of italiaanse club ofzo, daar ligt het niveau toch wel even wat hoger dan in een gemiddelde uitwedstrijd tegen de vele middelmatige clubjes hier..

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad.

Waarom weer eens Heracles uit als je ook nog gewoon Aston Villa kan bezoeken. Hij is te goed voor de Nederlandse competitie. Bovendien zie ik hem niet graag terugkomen. Schiet hij er weer 30 in zoals altijd. Lekker. Een topclub of een subtopper in Engeland zal goed bij hem passen. (Tottenham misschien?)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In other words. Sorry, ik kon het niet laten. ;)
    Ik denk inderdaad niet dat Van Nistelrooy PSV nu als topclub ziet, maar eerder een club waar hij zijn carrière zou willen afsluiten. Als hij nog naar een topclub zou willen gaan, wordt dat ook in een topcompetitie.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja ik kan ook wel dingen zweren, maar of ik me daar aan hou..... :{

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is persoonlijk aan jou. Dat heeft er ook niks mee te maken...
    Maar zijn vrouw wilt terug naar Nederland en hij ook, dus ik denk dat hij binnekort weer terugkomt. Maar we zullen zien.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte eigenschap imo, maar daar gaat het hier niet over.. :+

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    nee in andere landen heb je veel topclubs..

italië: Inter, Juventus, Ac Milan
    Duitsland: Bayern, HSV
    Spanje: Barca, Real Madrid, Valencia

etc.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je vergeet, dat de uitduels tegen de 'kleinere' clubs, nog steeds een behoorlijk niveau hebben. Aangezien RBC nou niet bepaald goed is, en de degradatie klanten in bijvoorbeeld Spanje, toch een behoorlijk tandje hoger zijn.. Het niveau ligt voor hun in Spanje misschien te hoog, maar gemiddeld genomen zijn ze beter dan hier in Nederland.

Daarnaast, in Engeland (imo de top van de wereld), heb je eigenlijk drie kwart van de premier leugue, die onze top kunnen hebben..

1 Chelsea
    2 Man. United
    3 Liverpool
    4 Tottenham
    5 Arsenal
    6 Blackburn
    7 Newcastle
    8 Bolton
    9 West Ham
    10 Wigan Athletic
    11 Everton
    12 Charlton
    13 Middlesbrough
    14 Fulham 37
    15 Man. City
    16 Aston Villa
    17 Portsmouth
    18 Birmingham City
    19 West Bromwich
    20 Sunderland

I rest my case..

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dit lijken me wel leuke oefenwedstrijden.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Chelsea zou 4,5 hebben geboden op Kalou.

Denk dat dat wat weinig gevonden wordt door Feyenoord...

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    bovendien is dat ook wel te zien aan de begroting van de gemiddelde engelse club. In dat opzicht zijn de kleine nederlandse clubjes gewoon ook maar amateurelftallen. Als dat niet veranderd, zal de competitie ook niet beter op worden. Ik weet niet wat de begroting van Man Utd is, maar denk dat er heel van nullen op staan.

ik rust mijn koffer

17. mars15

mars15 Guest

en doorverhuren aan Feyenoord

wel leuk chelsea thuis, nog leuker reading uit, binnenkort boeken :)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2006
  18. mars15

mars15 Guest

Een dag om nooit te vergeten

In een week die bol staat van de herdenkingen, 4 mei dodenherdenking, 5 mei bevrijdingsdag, willen wij als Feyenoorders even stil staan bij 6 mei 1970. De dag waarop Feyenoord een enorme prestatie op Europees topniveau leverde.

Feyenoord won de Europacup voor Landskampioenen!

Voor de eerste keer in de geschiedenis won een Nederlandse club de belangrijkste Europese trofee. Feyenoord won in Milaan. Ja wij wel! Bij ons was de 2-1 in ons voordeel en zo werd er gewonnen van het Schotse Celtic door doelpunten van aanvoerder Rinus Israël en levende legende Ove Kindvall.

Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel… Bedankt!

Geen Woorden Maar Daden

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    toch wel

:)

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hm toch 1 van mijn favo spelers..Kunnen we momenteel goed gebruiken zo`n vechter op het middenveld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina