1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Anti Ajax? Nee. Slecht gefloten? Ja.

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Anti Ajax? ja. Slecht gefloten? Ja.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen was het het tegen Roda gewoon onverdiend, toen verdiende roda door te gaan.

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    huntelaar vond dat blijkbaar niet:p

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of gewoon heel veel geluk, lucky aj.....;)

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Echt genaaid hoor... Meteen na het winnen van de beker je trainer ontslaan. Terwijl hij het net op de rails leek te hebben. Echt laf. Dat er nu ajaxieden blij kunnen zijn... Als dit bij mijn club zou gebeuren, ik zou me kappot schamen!

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Crossposter!! 8)
    Maarja, ben het ergens wel met je eens.. mijn blijdschap werd ook best wel getemperd door dat nieuws..

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wel raar wat er bij manchester aan de hand is. Die ferguson zou echt een keer weg moeten, hij heeft al zo veel spelers weg gejaagt. is ruud de volgende? en moet huntelaar 1e spits worden in het nederlands elftal?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, me 2. Ging het eindelijk zo goed met hem.. Ik was zo blij toen ze hadden gewonnen, toen hoorde ik opeens dus dat Ten Cate trainer wordt. Echt jammer, die Blind iedereen omhelsen.. :mad:
    En die Boukhari is ook grappig, hij mag nu fluiten maar hij ging zo zitten op een stoeltje als een dirigent dat publiek dirigeren en met zo'n soort microfoon geval meezingen.. :D

En voodoo300, ja ik heb het gelezen. Vind het wel raar van die Ferguson, Ruud is een harstikke goeie speler en wat je zegt is helemaal waar.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee.

Nee. Ja.

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

Ja en het kwam ook zo onverwachts. Echt uit de lucht vallen dit. Dat hij ontslagen wordt is gezien het seizoen niet echt raar. Dat hij toevallig 3 prijzen (voorronde noem ik voor het gemak ook maar even een prijs) wint, doet niets af aan het tijd dat Ajax schandalig heeft gespresteerd. De manier waarop alles gegaan is, is niet netjes en dat verdient niemand.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren was van Basten te gast bij Studio Voetbal. Het is nog vrij onzeker of Huntelaar mee gaat naar het WK omdat van Basten eigenlijk niet te veel centrumspitsen mee wil nemen. Met Ruud,Vennegoor en Kuijt (die wel eerder via rechts speelt) zijn er al 3 en dat is wel het meest verstandige volgens van Basten.

Hij maakte zelf wel grapjes dat hij niet altijd even verstandig is (en dus eventueel 4 centrumspitsen mee wil nemen) maar ik vond het wel vrij duidelijk dat Huntelaar niet mee gaat

edit//En volgens Ajax is het niet waar wat SBS6 over ten Cate zij. Op 18 mei is de persconferentie

edit2//
    Lijkt me nu wel duidelijk dat van Nistelrooy ManU verlaat. Denk zelf niet dat hij nu al terug naar Eindhoven gaat. Ik gok er eerder op dat hij nog 2-3jaar bij een echte topclub gaat spelen

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    net de nieuwe collumn van Johan Derksen zitten lezen op VI.nl, en dit stukje sprong er toch wel tussen uit:

Zou dat waar zijn? Voor zover ik weet is het nog niet bekend wie uit de school is geklapt.. of heb ik iets gemist? :p

voor de volledige collumn: http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830

14. mars15

mars15 Guest

Woensdag 8 mei 2002: Feyenoord wint voor de tweede maal in haar geschiedenis de UEFA Cup. Na een zinderende Europese campagne worden achtereenvolgens SC Freiburg, Rangers, PSV, Inter en Borussia Dortmund aan de kant gezet.

In de eigen Kuip maken Pierre van Hooijdonk (twee maal) en Jon-Dahl Tomasson in de finale de doelpunten om de Borussen met 3-2 te verslaan. De kaartverkoop, omwisselen van de kaarten, het wel of niet doorgaan van de wedstrijd, feest op het Stadhuisplein, rust bij de bloemenzee voor het Stadhuis voor wijlen Pim Fortuyn, de spanning voor de wedstrijd, de wedstrijd, rode kaart Jurgen Kohler, 1-0 en 2-0 Van Hooijdonk, 2-1, 3-1 Tomasson, 3-2, blessuretijd waar geen eind aan lijkt te komen, de ontlading, Paul Bosvelt die de beker in ontvangst neemt, feest in de Kuip, de optocht naar de Coolsingel, feest in de stad, helaas vernielingen in onze stad, maar één ding weten we zeker...

Edwin, Chris, Kees, Patrick, Tomasz, Paul, Shinji, Bonaventure, Jon-Dahl, Pierre, Robin, Leonardo, Johan, Ferry en alle andere mensen die een bijdrage hebben geleverd aan deze ongekende prestatie BEDANKT!

Geen Woorden Maar Daden !

15. mars15

mars15 Guest

hofs heeft verteld tegen iemand dat het pierre was ja

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de fok post je een bericht van 4 jaar oud? Geil je nou nog steeds op die uefa cup?

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Hahaha, die arme jongen is helemaal de draad kwijt...

18. mars15

mars15 Guest

is nog steeds de laatste europeese prijs gewonnen door een Nederlandse club, wanneer had ajax een europeese prijs gewonnen ? _0/ om over psv maar niet te spreken

al meer dan 10 jaar geleden ?

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar praten wij daar over? _0/

20. mars15

mars15 Guest

4 jaar is iets anders dan 10 jaar...
    geen idee of je er over praat.. weet niet wanneer ajax de cl won jij wel ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina