Precies, maar Twente is toen afgehaakt, en Roda gaf hem de kans om weer aan voetballen toe te komen. Dus dat kan ook wel doorslag gevend zijn om bij Roda blijven. we zullen wel zien.
Twente kon hem toen niet betalen en daarom is Roda pas in beeld gekomen. Althans dat zei Cziommer een paar weken geleden op RTV Oost. @Mtthz: Ik denk dat Cziommer voor elke Nederlandse club wel interessant is. PSV had toch voor het seizoen ook interesse?
Eigen goal. En dan maakt Klaas-Jan het karwei af Naja ik zie wel. Laatste keer was het namelijk ook zweten geblazen in de beker tegen Roda JC
hoorde wat over deisler ( goede speler ) dat die het wk weer mist net als in 2002 -knie blesurre http://members.home.nl/freddyschram/We Are From Rotterdam.wmv oldschool filmpje
Als ze hem mee nemen krijgt hij op de training toch wel een doodtrap van een medespeler. En onverdient is het niet_0/
Ja, heb ik gezien, jammer dat het écht de hele tijd over Hiddink ging. Wat een geziek steeds...Die man wilde toch niks zeggen. :{ En dag Gomes... En hallo Huntelaar...