Van: Mrcl
Datum: dinsdag 22 maart 2006 14:25
Aan:
dick.van.egmond@kennemerland.politie.nl
Onderwerp: Aangifte diefstal
Geachte heer Van Egmond,
Op zondag 19 maart j.l. was ik getuige van een diefstal. Graag wil ik aangifte doen van deze diefstal. Aangezien de aanwezige agenten op het politiebureau te druk waren met het laten verdwijnen van laptops, dienstpistolen en aktetassen, richt ik mij tot u als persvoorlichter van de politie Kennemerland.
Zoals gezegd vond de diefstal plaats op zondag 19 maart 2006. Het plaats delict is voetbalstadion De Alkmaarderhout te Alkmaar. De daders, drie personen (zie onder voor signalement), gingen er omstreeks 14h20 rustig vandoor met de buit: drie punten. Zij namen veel tijd voor deze diefstal, aangezien de gehele actie zo’n 90 minuten in beslag nam. Ook deden zij geen enkele moeite de diefstal aan het zicht te onttrekken.
Onderstaand een signalement van de daders:
Dader 1
Een autochtone man tussen de 40 en 45 jaar. Gemiddelde lengte en postuur. Bruin haar. Gekleed in een zwarte korte broek en een zwart shirt. Opvallend was het fluitje wat hij bij zich droeg, waarschijnlijk om de andere daders te waarschuwen.
Dader 2
Een autochtone man tussen de 35 en 40 jaar. Kleiner dan dader 1. Gemiddeld postuur. Donker haar. Gekleed in een zwarte korte broek en een zwart shirt. Opvallend was de vlag die hij bij zich droeg, waarschijnlijk om de andere daders te waarschuwen.
Dader 3
Een autochtone man. Leeftijd onbekend. Langer dan dader 1. Gemiddeld postuur. Blond haar. Kleding gelijk aan dader 2. Ook dader 3 droeg een vlag, waarschijnlijk bedoeld om de andere daders te waarschuwen.
In de veronderstelling dat bovenstaande informatie voldoende is een opsporingsonderzoek in te stellen, wens ik u veel succes bij de zoektocht naar deze laffe daders. Mochten er toch nog vragen zijn naar aanleiding van deze e-mail, ben ik te allen tijde bereid deze te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Mrcl
Klik om te vergroten...