Het kwam echt over als dat Stam even doorhad dat er een goal nodig was, omdat Ado net een doelkans kreeg daarvoor. Geweldig die vent.
Mendez heeft z'n tweede gele kaart. Nog een kwartier volhouden met 10 man. Feyenoord btw ook lekker bezig...2-5 in Tilburg. Edit: Correctie, 3-5 alweer. Edit 2: Koné op de paal!!
Echt op ze PSV's. Kunnen die niet verhuizen naar Italië ofzo. * Dapp're strijders fier en koen Bevestigt uw roemrijke mare Driewerf hup onz' kampioen! Hup, Ajax, hup onz' kampioen Ajax nog altijd koning voetbal. :b:
Helemaal niets in 020, wahaaaa. Leuk he, anderen uitlachen. Feyenoord was een leuke wedstrijd, wat een blunder van de grensrechter. Ongelofelijk. \o/
Precies en hoe vaak heeft Ajax ook niet in de laatste minuten gewonnen. Dat is dan meestal ook niet een overwinning om trots op te zijn maar het wel lekker 3 punten. Niet dat ik niet trots op PSV nu ben
Gelukkig maar. Ajax was gewoon beter. Onterechte overwinning van PSV. Maar ach, het is gelukkig maar een verschil van 1 punt. Ajax moet nu bewijzen dat het daadwerkelijk beter is door van andere ploegen te winnen, en zorgen dat dat ene punt vergepoetst word. En basovich, als je de wedstrijd gezien hebt, weet je dat PSV niet de terechte koploper is. Voorbeeldje, van VI.nl
Tja, beter dat het nog moet komen dan dat het al gebeurd is, toch Ajax fans? [UCL bijvoorbeeld]. Toch wel knap dat iedereen PSV maar slechter vindt en het anti-voetbal noemen, maar PSV het toch weer voor elkaar krijgt om voor de zoveelste keer op rij mee te doen om het kampioenschap. En dat waar Ajax een pauze kende [vorig jaar] en Feyenoord nu ook.
Voetbal is voetbal. Het gaat om de punten. Ik ben Ajacied maar ik had dit wel verwacht. Omdat Ajax goed kan voetballen, maar de slimheid van PSV is gewoon doorslaggevend. Zij kunnen gewoon slim voetballen, wij niet. PSV is volwassener dan dat Ajax op dit moment is. Maar goed, nog niets verloren, 1 punt achterstand is niet onoverkomelijk. Wel is het zo dat PSV altijd de topwedstrijden weet te winnen (zie AZ), en dat is net datgene waar PSV het verschil maakt. Zij spelen 2 wekelijks op topniveau en dat is heel belangrijk. Die UEFA cup is leuk, maar in de CL leer je pas echt wat topvoebal is. Daar zit het verschil tussen Ajax en PSV. Qua selectie gelijkwaardig, qua voetbalslimheid is PSV de betere.