1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ajax wist vandaag ook niet veel te creeëren, de eerste 60 minuten waren weliswaar voor Ajax, maar echt veel uitgespeelde kansen heb ik niet gezien. Daarna toont PSV gewoon aan dat 't ontzettend efficiënt is; dat is ook een klasse. Gewoon een overwinning waar je op kon wachten, typisch PSV dit, wat niet wegneemt dat het knap is.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, zo bedoelde ik dat ook niet. Ik bedoelde meer te concluderen uit jou citaat, dat wanneer geluk vaker voorkomt, het gepromoveerd wordt naar kwaliteit. Daar ben ik het gewoon niet mee eens.

    Dat was ook niet naar jou gericht. Gewoon even de hoofdpersonen aan het woord gelaten. :)

    En je mening vergeten te nuanceren, geen probleem, had ik waarschijnlijk ook gehad. Maar daarvoor is het een forum, zodat andere even het voor jou nuanceren. ;)
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    mwah psv was helemaal niet gevaarlijk. 1 kopbal in 2e helft en schot van koné op de paal paar minuten voor tijd. Meer niet.. erg jammer dus
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat bedoel ik dus: PSV heeft eigenlijk geen kans gehad, een wat lucky kopbal van Simons en een gevaarlijke actie van Koné, dat was het wel. Maar ja, heeft Ajax daar zoveel tegenover gezet dan? Eigenlijk ook niet, Ajax legde het betere voetbal op de mat, maar PSV deed het weer op zijn eigen manier....
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    ajax heeft zeker wel aardig wat meer mogelijkheden gehad hoor, qua schietkansen etc. En een hele grote kans voor huntelaar begin 2e helft.. jammer dat die er niet inging. Maar ben blij met het vertoonde spel.Vooral in de 1e helft.. diep respect voor henkie hoe snel die ons omhoog krijgt_O_
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Godverdomme wat een kutdag. Trein had overal vertraging, mis bijna de aankomst van de trein. En dan denk je dat je de wedstrijd domineert, en dan krijgen die boeren 1 kutkans en scoren ze ook nog.

    En dàn hoor je die boeren wel, dan wel:mad:

    Ben er mooi ziek van...
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    was nieteens een kans:{

    en wat dacht je dan van dat doekje van ze?? gewoon te grappig:lol: :lol: ze denken echt dat ze europese topclub zijn. Ze mochten dromen van onze uitstraling wereldwijd.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    maar hield het niet langer vol :lol: :lol: :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2006
  9. mars15

    mars15 Guest

  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Net nadat alle lampies naar binnen waren, moest ik nog op de foto met twee Engelse koters, omdat vader Engelsman mijn jodenvlag zo leuk vond.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zat het eigelijk met de grootse sfeeractie? Heb er helaas geen beelden van kunnen zien. :mad:
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En dit was de zielige actie van hen

    [​IMG]
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    hoezo zielig ?
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zie reactie van mark
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    ze zijn ook een topclub in europa
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dit. Ze staan weer met beide benen op de grond. Helemaal niets in de snelkookpan. Wahaaa.
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruud heeft weer eens gescoord, tegen Osasuna dit keer.

    UPDATE: En hij heeft zojuist maar eens zijn tweede gemaakt. :):):)
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    :lol: :lol: gefrustreerd???

    4-0 4-0 010 staat voor lul.. vergeten\o/ .. maja dat over beide benen op de grond staan slaat nergens op. We worden gewoon kampioen dit jaar, heilig van overtuigd na vandaag..
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn kijk net even die andere uitslagen...

    Twente-Groningen 7-1...gelukkig meer chagrijnige mensen in mijn omgeving.
     
  20. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hattrick voor Van Nistelrooy in de eerste helft. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina