1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Jij hebt het echt zwaar hé? Jullie krijgen PSV nog thuis (en uit) en ik denk dat je dan echt gaat huilen. Ik beloof je dat ik op het forum zal zijn om je uit te lachen :thumbs:.

    Over de wedstrijd:

    Ajax was niet goed genoeg. PSV was niet veel beter maar dwingt wel de goal af. Over geluk kun je gewoonweg niet spreken, daarvoor heeft PSV te vaak bewezen over een efficiëntie te beschikken die nodig is voor een Europese topclub. PSV speelt in de CL en Ajax in de Uefa Cup. Dat verschil was te zien. Voetballend kan Ajax duidelijk meekomen met PSV, maar dat is niet voldoende. Wel is het bevestigd dat PSV dit jaar meer last zal hebben van Ajax dan vorig jaar. Ajax gaat het PSV moeilijker maken. Maar PSV is als ploeg gewoon geslepener.
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    marcel is standaard kakkie. heeft liever dat Ajax verliest dan dat zn eigen club t goed doet..
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ach dat is oud nieuws. Ik kan me nog herinneren dat ik vorig seizoen precies hetzelfde zei. Toen hoopte hij namelijk dat NAC nacompetitie zou moeten spelen en daar las je alleen maar replies over. En in die tijd droeg hij ook nog een anti-ajax avatar, dus ja, het zal wel bij zijn persoonlijkheid horen =(

    Maar dit jaar doet NAC het gelukkig een stuk beter. Er kan zelfs gehoopt worden op de playoffs, nu ze 9e staan \o/
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg makkelijk, alles over één kam scheren....

    En ach ja, refereer maar weer lekker naar de 0-4 en de bekernederlaag. Feit is wel dat wij achter de spelers blijven staan en bij een flink gedeelte van de supportersgroep van Ajax gebeurd dat niet.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ? wie sloten ook al weer hun spelers op ?
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat was één man, wat een non-argument...
     
  7. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulk soort doelpunten zijn echt geen gelukjes... Zijn gewoon slim genomen vrije trappen. Zo'n indraaiende vrije trap wordt gewoon gemikt op de verre hoek. Doordat die bal indraait en er veel spelers voor de neus van de keeper staan kan de keeper er niet uit en moet tot het laatste moment op zijn lijn wachten waar de bal komt. En omdat ie zo indraait richting verre hoek is een kleine aanraking genoeg om de keeper te verslaan. Mocht die bal niet aangeraakt worden gaat ie alsnog op doel en is ie moeilijk te houden voor de keeper omdat ie zo lang moet wachten...
    Bovendien is het ook moeilijk te verdedigen voor de verdedigers.

    Ik ben zelf Ajax supporter maar dit is echt geen geluksgoal, je weet als aanvaller dat aanraken genoeg is. Kan je beter kijken hoe Heitinga verdedigt...hij had zijn hoofd er gewoon tegenaan moeten zetten :{
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu toch weer terugdenken aan de playoff wedstrijden tussen feyenoord en ajax. Volgens mij was de kuip in de rust al leeg bij de 2e wedstrijd, omdat iedere feyenoord supporter met de staart tussen de benen afdroop.

    Nu gebeurt dat bij iedere club, en dus ook bij ajax, maar ga nu niet zeggen dat het feyenoord publiek zo geweldig is.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Stekelenburg raakte de bal ook nog met zijn vingertoppen, dus als niemand hem aangeraakt had was hij gewoon tegengehouden door stekelenburg.
    Verder schampte de bal het hoofd van simons, en dat kan je onmogelijk kwaliteit noemen!
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    ja idd je hebt gelijk.. jullie waren erg goed te horen op 22/10:'-( :lol: :lol:
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ligt er aan wat voor publiek, bij de 0-4 was iedereen er nog achter het doel hoor, de rest zijn gewoon dagjes mensen
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    En wéér verwijzen naar één wedstrijd, jammer dat je er niks meer uitkrijgt.

    Jullie waren lekker verstaanbaar in de ArenA vorig jaar, toen wij er wonnen. Kom op hé.....:emo:
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    dat zeg je, dan is het toch logisch dat ik naar een wedstrijd verwijs waar jullie stil zijn.En bovendien is dit de enige thuiswedstrijd per jaar die ik live zie van jullie. Dus ook de enige waar ik een echt oordeel over kon vellen.
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar "achter de spelers staan" is een breed begrip en kun je niet baseren op één wedstrijd ;)

    Maar ja, jij gaat tenminste niet direct schreeuwen op basis van samenvattingen.
     
  15. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tis niet iets wat alleen de beste voetballers kunnen. Feit blijft wel dat dit soort vrije trappen gewoon gevaarlijk en moeilijk te verdedigen zijn. Het is dan ook niet een geweldig doelpunt van Simons, maar wel een hele goede vrije trap... Dus puur geluk is het in mijn ogen niet. Kijk maar hoe vaak dit soort vrije trappen genomen worden en hoe vaak daaruit een doelpunt ontstaat...
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    feyenoord! \o/

    15 punten uit 5 wedstrijden.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LuL niet, al was het een man, het doel lag echt niet bij die ene man.
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Normaal zou ik neit blij zijn voor Feyenoord, maar het verzwakt wel onze concurrent, want Feyenoord zelf vormt allang geen concurrentie meer :lol:
     
  19. basovich

    basovich Guest

    psv deze week nog steeds koploper:).

    en wat een schot van salcido zeg:D!
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    3-2, lekker! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina