Ja, lach maar. Jullie maken het voetbal kapot met dit soort belachelijke acties, wat bereik je er nou mee? Je eigen club breng je in diskrediet, jullie staan nu praktisch met één been in de Jupiler League en kunnen (hopelijk) op een paar wedstrijden zonder supporters rekenen + een flinke boete. Ik heb er geen moeite mee in ieder geval.
Haha, grappig, wacht maar als het jullie zelf een keer overkomt, dan lach je niet meer zo hard. Overigens denk ik niet dat zulke acties ooit tegen ADO-supporters zullen gebeuren, omdat de andere 17 eredivisieploegen namelijk normale supporters hebben . Het ging een tijdje goed met die supporters, maar ze zijn het helaas niet verleerd . In elk geval succes in de Jupiler League volgend jaar.
haha ja en vraag niet hoe. Meneer Jol had duidelijk een 1 op zn toto ingevuld. Als die gewoon die 2 strafschoppen geeft was t een heel ander verhaal geworden_0/ _0/ lees anders de vi ff vandaag, het stukje over 010 'geluk is geen basis om op te bouwen'
vanavond psv..hoop op een gelukje zoals celtic ook van Man Untd. won. iig zijn er 2500 meegereisde supporters mee, dus dat moet wel goedkomen. hmm, feher..nja hopen dat het lukt.
Zo zo, PSV-supporters rukken ook eens uit. De topwedstrijd tegen Ajax van 2 weken geleden was niet bepaald een succes met geen eens een vol uitvak, ook de wedstrijd tegen Feyenoord vorig jaar was geen succes, maar 1 schamel vakkie! PSV:famous for NOT traveling!
is standaard bij ze.. heb nu 7 jaar scc maar heb nog nooit vol uitvak van psv meegemaakt . 1x bijna maar bijna telt niet
Ik snap niet waarom julie heel de tijd over de suporters doorzeuren... Volgens mij is PSV de laatste jaren gewoon beter als Ajax en heeft het meer prijzen gewonnen. Bij voetbal gaat het om uitslagen nie hoe je die bereikt
bij gebrek aan resultaat van hun eigen ploeg beginnen ze maar over de supporters van de tegenstander te zeuren