1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf noem jij mij triest ventje joh stumper. Dat zeg je maar tegen je vader als je je zakgeld niet krijgt wijsneus. Daarbij hoor je mij ook niet zeggen dat er geen inversteerders bij PSV en Ajax zitten, zeg alleen dat het 2 clubs zijn die wel op eigen benen kunnen staan. (omdat ze beide goed met hun bron van inkomsten om weten te gaan en er mensen binnen die clubs zijn die het financieele beleid goed weten te begeleiden) Maar zat stad Rotterdam verzekeringen ook niet achter Feyenoord als grote sponsor, daarna Fortis. (zeker niet de minste, en toch weten ze zo diep te zinken als nu.)

    En sukkkel!!! --> Kezman kwam van Partizan Belgrado en Frafan van Alianza Lima. Kezman is idd gekocht (voor weinig) en Farfan eerst een stage van 4 weken. Maar zijn beide geen spelers waarvoor PSV diep in de buidel heeft hoeven tasten.

    En waar denk je dat dit op slaat.

    1. Mijn opmerking was naar basovich niet naar jou.
    2. Mijn opmerking was gericht op t spel van PSV gisteren, wou je zeggen dat dat niet bagger was.
    3. Dan kan je nog beter zeggen "lijkt wel feyenoord" bal gehakt
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed. Weer klaar hier met geflame? Mooi :)
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    PSV kwam zichzelf gister even tegen, een ploeg die ook grotendeels alleen op de counter speelt. Maar jezus, wat een goals en steekpasses van Bordeaux. :eek:
     
  4. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ...

    Ik moet zeggen ..ze speelde Psv daar bijna helemaal stuk...
    Een vriend van me is een die-hard Psv fan ..dat word weer wat vandaag op school :p ( ik en een paar andere zijn Ajax fan (A) )
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig ben je ook zo intelligent dat je mijn sarcasme snapt. Godsamme zeg.

    Overigens leuk dat je zegt dat Kezman geen dure speler was, het is de duurste aankoop ooit gedaan door een Nederlandse club. :emo: (11,3 miljoen)
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    He basovich, je zit wel altijd op internet als "je" club speelt he? Internetfan ben je toch ook. En Miqe, ik vind je nu ook aardig triest. Ajax heeft met ABN Amro ook een grote sponsor en ik weet zeker dat als het nodig is de eventuele investeerders bij Ajax staan te popelen om geld in de club te stoppen. Kijk eens voor de aardigheid hoeveel miljonairs en miljardairs zich rond de club (lees:eretribune) begeven.
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, Bordeaux speelde een veel ergere vorm van het counteren dan PSV normaal doet. Het was meer de laksheid van PSV die ze parten speelde dan de kwaliteit van Bordeaux. Alex en Cocu waren niet zoals ze normaal zijn en ik vind ook dat ze Salcido miste. Achterin was het gewoon één grote zooi. Tweede helft ging het wel ietsje beter, marja.

    Oja, we hebben spelers als Kluivert en Reiziger ook écht nodig. :emo: Ik weet niet of je het inziet, maar het zijn reserves. Sls ik naar Reiziger kijk, snap ik niet dat hij ooit in het Nederlands elftal is gekomen [waar Van Basten dus geen coach van was]. Ooijer is misschien noemenswaardig, maar was niet zo belangrijk als Huntelaar was/is voor Ajax.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de 2e helft beter ging omdat ze nu wel moesten, om hun gezicht een beetje te redden. Daarbij had Bordeaux ook niet echt meer de intentie om wat te doen. PSV had schijnbaar gisteravond echt geen zin in, zo leek het.
     
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ABN Amro en Philips zijn maar kleine bedrijfjes natuurlijk :x . Stel je niet zo aan, je zit te zoeken naar naar kleinigheidjes om Feyenoord af te branden. De enige reden dat Feyenoord financieel niet al te ruim zit is omdat ze geen CL spelen. En dat komt doordat er technisch wanbeleid is gevoerd.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor zover ik weet is het financiele gedeelte al een aantal jaar niet echt geweldig. Dus het komt echt niet alleen om dat ze geen CL spelen, want dat doen ze al jaren niet meer!
     
  11. basovich

    basovich Guest

    ooit van een laptop gehoord:).
    en waarom ben ik triest? voel jij je wel goed ofzo!


    -------------------------------------------------------------------------


    afellay :D!!!!


    1-0 :).

    mocht wel ff zeg;)...had net op tijd ingeschakeld.
    Nu ajax en az nog gelijk en mijn weekend is weer ok:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2006
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Was een van de eerste goede mogelijkheden voor PSV, was wel weer direct raak!

    Zojuist wereldkans Cocu, Gomes blinkt weer uit!

    EDIT: '88, 0-2 Koné.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ajax op 1-0 door Heitinga.

    Zal AZ het wééééér laten afweten in de topwedstrijden?
     
  14. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    stil maar van gaal jajaja stil maar van gaal :) hij van de week met wij willen liever dat sneijder en perez meedoen want wij willen ajax op hun sterkst verslaan .
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    1-1 Shota.
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Jalalalalalalalalala, pisgoal Hofs, geen kansen gehad, maar wel voor :D

    Woehaaa, 2-0 De Guzman! Mooie kopbal, voorzet Joonas :D

    AZ op 1-2, wat een weekend :D
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  17. mars15

    mars15 Guest

    Zou tof zijn op 3 punten komen met ajax
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Twee zelfs!

    Maar 't is nog lang! Nog een minuut of 20!
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    ajax alweer gelijk
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn gelijk:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina