Tuurlijk, gooi het maar in de doofpot.
Verdediger is er om mensen onderuit te halen? Laat me niet lachen. Een goede verdediger is er een die dat niet nodig heeft.
Een actie als:
Vind ik nou echt een verdediger die iets goeds doet.
Iedere keer? Ik kan me er maar vrij weinig voorstellen. En als ze er al zijn, is dat dan ook niet 'zijn beroep'? 'Verdedigers intimideren', 'laten zien dan je er bent'. Of geldt dat alleen voor AZ'ers. En voorbeelden van Sneijder en Perez mag je me ook even geven, die ken ik zelf niet namelijk, misschien jij wel.
Ja uhh, wat vind je nou?
Dit is natuurlijk smerig, al kun je ook zeggen dat Cziommer de bal wil wegschieten en Huntelaar het lichaam erin zet om dit soort tafarelen te voorkomen, je kunt namelijk moeilijk zien waarmee Huntelaar hem raakt, met de noppe dan is het gewoon een harde natrap en dus rood, als het alleen het been is wat tegen de knie van Cziommer komt, dan stelt die vrij weinig voor. Cziommer had na 1 minuut ineens helemaals niks meer dus. Daarbij, Cziommer grijpt wel naar het andere been, wat raar is natuurlijk.
Het blijft een domme actie.
Maar er gebeurde wel meer in de wedstrijd waar ook een kleur voor getrokken had moeten worden.
Klik om te vergroten...