1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    die kneus van tele 2 bij de 1-0:

    "ja misschien heeft dit toch wel te maken met waterreus die pas een week actief is op doel"



    10 minuten later bij de redding op het schot van huntelaar:
    "waterreus doet het goed, iedereen dacht dat hij geen bal zou redden maar dit doet ie toch goed hoor. Bij de 1-0 was hij natuurlijk kansloos"


    we hebben het wel eens over slechte scheidsrechters maar die commentators zijn nog erger :emo:
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was Opdam, ten eerste.
    En dat is een verdediger, dat is een deel van het beroep van hem, mensen onderuit halen om zo doelpogingen van de tegenstander te voorkomen desnoods dus met het nodige risico. Maar als we het nu eens over Huntelaar gaan hebben, de aanvaller... hij heeft iedere keer smerige acties diet toaal niks met voetbal hebben te maken, hij moet echt een keer nodig billenkoek van zijn ma krijgen. Hij trapt iedere speler na die hem uit evenwicht brengt en van de bal zet. Nee, zo blijkt maar weer hoe de spelers van ajax zijn, ze hebben allemaal een te groot ego en zijn allemaal van die verwende ventjes.
    Spelers bij AZ kunnen er ook wat van hoor, zoals Cziommer zelf.. maar bij ajax begint het nu toch wel heel erg te worden. Met die ventjes zoals die Perez die idd ook bij AZ zat en toen ook zo was, maar nu bij ajax zit, en Sneijder en nu ook Huntelaar... Nee, ik ben die 3 helemaal zat. Met hun acties. Ik vind het 3 geweldige voetballers, maar nu vind ik ze niet meer geweldig en ook geen voetballers, want dat zijn ze zo zeker niet.
    Ik denk dat Huntelaar ook vast en zeker vervolgt wordt.
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens, Sneijder, Huntelaar, Heitinga etc.. vind ik allemaal ronduit kutvoetballers. En alleen maar om het feit dat ze bij Ajax spelen en een te groot ego daar hebben gekregen.
    Dit had ik een paar jaar geleden bij van der. Vaart ook maar sinds hij bij HSV speelt is dat verandert vind hem nu een goede voetballer die in Duitsland beter tot zijn recht is gekomen dan in Amsterdam:)
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    he spuit elf 1e helft---> de cler op de mul
    en je 2e zin slaat helemaal nergens op, dus dan mag een aanvaller een elleboog geven omdat hij vrij moet staan om te scoren? 8) yeah right. Verdedigen kan ook slim zonder iemand een doodschop te verkopen: stam, alex en nog wel meer verdedigers ook bij subtoppers

    ik heb later toch ook over opdam :emo:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Jullie kunnen nu zeggen wat je wilt maar die actie van Huntelaar is niet goed te praten.
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En PSV is de lachende derde. \o/*)

    Feyenoord nog maar 3 punten verwijderd van Ajax....evenals Twente btw.
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar wilde niet bewust op de knie trappen. Hij wilde er voor gaan staan, maar was te laat. Braamhaar kijkt ernaar en beoordeeld dat dit geen kaart is. Volgens mij kan je dan ook niet meer vervolgd worden door de tuchtcommissie. Dit kan alleen als de scheidsrechter het totaal niet gezien heeft.

    Conclusie van deze wedstrijd:

    - Lucky AZ
    - Van Gaal heeft zich weer belachelijk gemaakt in de persconferentie
    - Ajax was veel beter, op 10 minuutjes waarin AZ beter was na
    - Ajax had scheidsrechter net zo tegen als dat AZ dat had
    - Huntelaar, Opdam en De Cler hadden alle 3 rood moeten krijgen. Misschien Steinsson ook nog wel, maar daar kan je over discussieren of dit een doorgebroken speler is.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Wat was er nu dan weer? Kan eigenlijk altijd wel om van Gaal lachen
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jij kan je beter ook op laten nemen! Wat een onzin komt eruit!
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, gooi het maar in de doofpot. :emo:
    Verdediger is er om mensen onderuit te halen? Laat me niet lachen. Een goede verdediger is er een die dat niet nodig heeft.
    Een actie als:
    [​IMG]
    Vind ik nou echt een verdediger die iets goeds doet.

    Iedere keer? Ik kan me er maar vrij weinig voorstellen. En als ze er al zijn, is dat dan ook niet 'zijn beroep'? 'Verdedigers intimideren', 'laten zien dan je er bent'. Of geldt dat alleen voor AZ'ers. En voorbeelden van Sneijder en Perez mag je me ook even geven, die ken ik zelf niet namelijk, misschien jij wel.


    Ja uhh, wat vind je nou?

    [​IMG]
    Dit is natuurlijk smerig, al kun je ook zeggen dat Cziommer de bal wil wegschieten en Huntelaar het lichaam erin zet om dit soort tafarelen te voorkomen, je kunt namelijk moeilijk zien waarmee Huntelaar hem raakt, met de noppe dan is het gewoon een harde natrap en dus rood, als het alleen het been is wat tegen de knie van Cziommer komt, dan stelt die vrij weinig voor. Cziommer had na 1 minuut ineens helemaals niks meer dus. Daarbij, Cziommer grijpt wel naar het andere been, wat raar is natuurlijk.
    Het blijft een domme actie.

    Maar er gebeurde wel meer in de wedstrijd waar ook een kleur voor getrokken had moeten worden.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    haha idd.. tegen roda ook al een elleboog, iedereen vind hem zo aardig.. maar het is gewoon een smerige speler
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Snapt nou helemaal niemand dat je als spits van je af moet bijten, fel zijn? Anders red je het niet hoor, tussen 2 verdedigers. Elke spits doet dat, Arveladze, Koevermans, Kuyt, Farfan, Koné, Kluivert, Ibrahimovic, Adriano, Raul, Ronaldo, Van Nistelrooij, Henry, Denneboom.
    Tuurlijk, voor een elleboog moet gewoon een kaart gegeven worden, voor elke speler. Het is niet zo dat ik spitsen vrijstelling geef van de regels. Maar voor iedere speler geldt dat hij fel moet zijn om te winnen, zeker in topwedstrijden, en wedstrijden waar teams aan elkaar gewaagd zijn zeker, zoals vanmiddag.

    Als je als spits vanaf de eerste minuut de brave Hendrik gaat uithangen, kun het wel vergeten.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    dus mag hij het ook ? je ziet cziommer gewoon een stop beweging maken met zn voet
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    het spel lag al stil ,....
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet opgemerkt, sorry, maar ik reageerde een beetje snel, ik was een beetje pissed over die actie van Huntelaar.
    Hij flikt het iedere keer, dan zie ik het hier nog niet eens overduidelijk of hij het expres doet. Maar ik kan me herinneren dat Huntelaar in de CL ook iemand tegen zijn kruis aantrapte, de klootzak, bewust~! @ Elgee ja maar het zijn zo geen voetballers meer... als je de tegenstander bewust pijn doet met zulke domme acties in het veld.

    En over Perez en Sneijder heb ik het natuurlijk over hun ego.
    En de beledigingen die ze pas hebben gemaakt naar de arbitrage.
    Er wordt wel vaker gezegd dat die Ajaciedjes van die verwaande ventjes zijn. Ik bedoel, ze halen het toch ergens vandaan.:emo:

    Overigens naar het wedstrijdbeeld kijkende had AZ eigenlijk geen recht op de winst. Dan verdiende Ajax dat eerder...

    Die actie van v Gaal langs het veld toen Huntelaar Cziommer neerhaalde was wel oké.:thumbs:
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei, een elleboog is gewoon een kaart.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Cziommer is inderdaad zo'n domme actie, dat vind ik ook. Maar zodra de scheids omdraait even een tikkie geven, hoort er gewoon bij. Huntelaar is, en geloof me nou maar, heus niet de enige in de wereld die dat doet, iedereen doet dat. Okj, Lindenbergh misschien niet nee. ;)
    Ik weet niet of je zelf voetbalt en in welke leeftijdscategorie, maar dan maak je dat zelf vaak genoeg mee lijkt me.
    Die beledigingen hebben helemaal niks met voetbal meer te maken, dat hoort gewoon niet.
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij zo de wedstrijd ziet, dan moet jij gaan janken denk ik.
    En wat voegt dit toe?
    Hou anders gewoon even je mond.

    @ Elgee
    Daar heb je helemaal gelijk in!
    Iedere spits doet die dingen.
    Maar misschien valt het gewoon iedere keer meer op omdat altijd (vaak) de ogen op Huntelaar zijn gericht bij Ajax. Huntelaar is jong natuurlijk en moet zich nog ontwikkelen en hij moet nog veel leren, maar die dingen moet hij gewoon niet meer doen. Je ziet het te duidelijk.

    Dat hij van zich afbijt en dat je niet met hem moet fokken weet iedereen inmiddels wel.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    hij vond dat az had moeten winnen.

    wat vind jij precies onzin? of misschien alles? zo ja, dan vind ik het vreemd dat je ajax-az gaat kijken terwijl je ook jouw clubje had kunnen zien spelen.

    zo'n loze opmerking kan iedereen maken.
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal is Van Gaal wel objectief maar vandaag niet, blijkt dan.
    Ajax verdiende meer de winst dan AZ.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina