1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, het moet wel in proporties blijven. Te ver kun je er ook in gaan namelijk.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    had meer over die schop van vandaag
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik betwijfel of het raak was, en of het een schop was. Als dat wel zo zou zijn geweest, hoort dit ook gewoon niet. Ook niet om van zich af te bijten.
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd jij anders even lekker je grafbek.
    Met je 'mof' en je 'nerd'.
    Kijk nou eens wat voor een reactie jij plaatst, een inhoudsloze reactie met een mening van een Ajacied. (waar niks mis mee is) Maar jij bent gewoon niet zo objectief. De Cler maakt een overtreding volgens jou, en Cziommer loopt te janken want er gebeurde niks? Lekker ventje ben je dan...
    En ik kraam geen onzin uit, dat je dat even weet, dat kun jij vinden, maar vind ik niet anders zeg ik het ook niet. Jij moest eens weten wat ik wel niet van jou vind nu. En trouwens als jij vindt dat ik onzin uitkraam dan zeg je met andere woorden dat je vind dat Ajax niet had moeten winnen?
    Oké dan...

    edit: ik jank helemaal niet door over Huntelaar. Ik wijd ca. 2 à 3 posts aan hem en aan de wedstrijd. Wat mij betreft is de discussie gesloten. Maar jij gaat er op door.. tja...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1) Hoe vaak zie je dat niet, er zijn zo veel ploegen die doorspelen als het hun uit komt en als er 1 van hun op het veld ligt willen ze zo snel mogelijk dat het spel wordt stil gelegd.
    2) Braamhaar fluit gewoon dubieuze wedstrijden, het grootste deel van het arbitrage in nederland vind ik sowieso brak (bossen, luinge, wegereef etc etc)
    :cool: Dat is nou eenmaal voetbal (en de persoonlijkheid van de speler) Aanstellen en hopen dat de speler geel krijgt en na een "behandeling" beetje creperend het veld in komen en even later weer normaal mee gaan voetballen alsof er niets is gebeurd.
    4) Het zou ook wel fijn zijn als je ff op je taalgebruik let, als je gewoon zegt wat je vind snapt hij het ook wel. Je hoeft hem niet helemaal vol te schelden.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Die scheids fluit niet echt constant nee, maar moet je daarom nou gaan schelden? En waarom ontwijk je nou mijn post? Maar laat anders maar, ik zal er niet op doorgaan dan verder..
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    kuuuuuttttttt kakkerlakkkkkeeennn
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jij scheld nooit zeker _O_
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pff zaadzooi=(
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Shht.

    Nou kijk niet in iedere post. Als we het daar over gaan hebben.
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Duidelijk een rode kaart voor Huntelaar. "Hij wilt zich ervoor zetten", dat doe je niet door middel van je poot vol uit te strekken! "Hij wilt de bal afschermen", dat doe je met de binnenkant van je voet en je trekt je poot dan echt niet zo op! Hij zag dat Cziommer de bal weg wilde spelen en besloot hem dan maar te trappen, dat gebeurt in het heetst van de strijd, maar is niet goed te praten. Smerige overtreding; 3 wedstrijden!
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    * zelfde straf voor cziommer wegens een schwalbe (verkeerde knie grijpen en een minuut later nergens meer last van hebben)

    * 3 wedstrijden voor Opdam voor het bewust schoppen van Huntelaar

    zo kan je wel aan de gang blijven.
     
  14. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is duidelijk tezien dat de anderen knie geraakt word en hij gewoon naar de verkeerde grijpt ik vond het een goede beslissing eerder geel voor ciziommer dan rood voor huntelaar
     
  15. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt blind.

    [​IMG]

    Hij raakt hier toch duidelijk zijn rechterknie.
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je zegt het zelf al: hij wordt geraakt. Dan is het dus natrappen, en daar staat rood voor! Hard of zacht, dat maakt niet uit! Zelfs als Huntelaar Cziommer niet raakt is het rood vanwege een trappende beweging.

    Ach, elke voetballer had zich zo gedragen. Huntelaar ook, die was ook gaan liggen en had theater gespeeld. Huntelaar maakt een schandalige overtreding, ik vind het raar dat mensen hem nog gaan verdedigen ook.
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    @lol:

    Nee, geen goeie beslissing. Cziommer kan zich wel aanstellen, maar wat Huntelaar doet slaat nergens op. Hij strekte zijn been zowat, op kniehoogte. Hij raakte hem niet hard, maar voor de intentie had ie rood moeten krijgen.

    Ik heb de wedstrijd gezien en Ajax was in de eerste helft echt goed. Waanzinnige druk, AZ werd compleet vastgezet en de aanvallers van AZ werden al ver op eigen helft alweer aangepakt door Ajax. De goal was zeker terecht (hij miste hem serieus nog bijna, dat had ie echt niet moeten flikken :)), en gewoon terechte ruststand. Eerste goal van AZ was gewoon een goede goal, geen gezeik over dat Urby op de grond lag, dat moet maar eens afgelopen zijn. De Cler had misschien wel rood moeten hebben. Hij raakte de Mul niet hard, maar hij kwam wel veel te wild in. Ik denk dat Ajax meer verdiend had.
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Over die trap van Huntelaar. Hij lijkt met zijn voet eerst naar de bal te gaan en hem daarna pas omhoog te heffen zodat hij Cziommer raakt. Ik zeg lijkt, want het is niet helemaal goed te zien.

    Ben benieuwd naar de samenvatting vanavond.
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou duidelijk te zien is het sowieso niet, maar ik denk dat hij beide benen raakt, klinkt misschien vreemd, maar zeg maar met zijn hak, czimmor's linker knie/been, en de tenen kant van de schoen van KJH czimmor's rechterknie/been. Maar denk dat je beelden in heeel langzaam moet laten afspelen op groot beeld om goed te zien. Maar neemt niet weg dat dit schande is. Heb andere overtredingen neit gezien, maar dit gaat nergens over. Donker (!) ROOD. Zal vanavond beelden van andere overtredingen uiteraard ook goed bekijken, want dat was ook niet netjes(misschien ook schandelijk) als je zo hoort.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Hopelijk pakt de knvb hem goed aan.. nog maar 3 punten achter op ajax


    ajax zou toch kampioen worden ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina