1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

heb die trap eigenlijk helemaal niet gezien, heeft iemand een filmpje van youtube ofzo?

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    die trap was onbeschoft hard, die andere speler maakte zo ongeveer een salto en kwam toen neer. En janssen vond het helemaal niet zo hard gaan na afloop!

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    gast overdrijven is ook een vak :confused: Vond de tackel op Emanuelson veel harder en daar hoor je dan niemand over?

Wat een hypocriet gejank zeg..

4. mars15

mars15 Guest

terrecht van jansen, die lul gaat verder met een aanval

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    nu.nl

@ Sostic; DIT is pas hypocriet...

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is inderdaad hypocriet, keur die actie van Huntelaar ook niet af. Mag best bestraft worden, maar ik vind het gewoon raar dat er moord en brand word geroepen door zo'n actie terwijl er hardere overtredingen worden gemaakt in een wedstrijd, en daar hoor je achteraf niemand over.

Is raar dat zo'n actie achteraf niet te bestraffen is, valt me trouwens op dat ik elke week dood erger aan het niveau van de scheidsrechters in nederland. Kan het NOG slechter? :confused:

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad..

Ik denk ook dat je over Janssen minder hoorde omdat hij toch al de lul was. Huntelaar zou ermee wegkomen.. Tsja daar gaan mensen over struikelen (terecht imo). En het feit dat het om een Ajacied gaat speelt hier en daar ook vast wel een rol :+ Bij mij niet btw.. Schoppen = schoppen = schorsen. Maakt niet uit bij welke club iemand speelt.

Ik verdedig Janssen trouwens niet, maar ik vind het ook triest dat er doorgevoetbald werd. De ongeschreven regel van de bal buiten trappen in geval van blessure gewoon blijven handhaven :thumbs:

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet mee eens. Moet je kijken wat het de afgelopen maand alleen al voor problemen oplevert. Ik zie het nut er niet van in. Sportief doen kan ook op een andere manier, ongeschreven regels zorgen gewoon voor problemen. Bal teruggeven ok, dat zorgt zelden voor onduidelijkheid maar kijk naar Ajax-AZ, kom op. De scheidsrechter fluit niet en het staat één op één achterin, tuurlijk voetbal je dan door. Wat mij betreft is het gewoon altijd doorvoetballen, geen gezeik, geen aanstellerij. Zorgt er ook voor dat aanstellers eerder weer opstaan, als ze weten dat er zonder fluiten niet buiten wordt gespeeld.. Dat is mijn mening dan.

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Is ook wel wat voor te zeggen, maar het blijft lullig als iemand echt geblesseerd is en daarnaast baseer ik het op afgelopen weekend waarbij wij zelf door een soortgelijke situatie een goal tegen kregen :+ hehe

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja ok, het was wel zo, maar hij schopte hem gewoon ongenadig hard neer. Hij had ook best ff alleen zijn lichaam erin kunnen zetten en dan had je het zelfde effect bereikt namelijk dat het spel stil had gelegen.
    Ik vind die vier duels zeker terecht en vond deze overtreding vele malen harder dan de overtreding op emanuelson!

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die speler van Vitesse stelde zich aan, stond later ook zonder problemen weer op, en dat had de tegenstander door. Bovendien was die verdediger ook niet al te lief voor ze tegenstander (elleboog), dus lekker doorspelen zou ik zeggen.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hij stelt zich aan... Als hij niet was opgesprongen had hij bijde benen gebroken gek :{

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wel even goed Ruttyx zijn post lezen

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had het over Van der Schaaf he. En ik weet niet meer hoe die overtreding op hem ging, maar jij spreekt jezelf iig tegen. Want als je opspringt heb je het recht om geblesseerd te blijven liggen?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gaat snel bij Ajax

0-1 Huntelaar

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja nee sorry, ik had het verkeerd gelezen.

Excuses :thumbs:

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    als je altijd als iemand blijft liggen, de bal moet buitenspelen, dan gaan op een gegeven moment spelers expres blijven liggen om de snelheid uit de aanval te halen. en dat vind ik pas onsportief.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    niet op een gegeven moment, dat gebeurt nu al.. Kijk bijvoorbeeld naar van der schaaf bijvoorbeeld. Daar was amper wat aan de hand, maar toch wilde vitesse dat de bal werd uitgespeeld!

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Terecht dat Krakow het niet heeft gered. Feyenoord was beter en won terecht. Charisteas speelde een goede wedstrijd, werkte hard en was weer nuttig en had weer een doelpunt. Feyenoord 3e, denk dat je dat beter kunt worden dan 2e....

20. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de herhaling niet gezien omdat ik moest werken
    heeft iemand een website waar ik de samenvatting kan kijken?

edit : heb het al
    http://www.youtube.com/watch?v=tTlkJIShmL0

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina