1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Laat me niet lachen , vriend, het was wel degelijk bewust, het feit dat hij alvorens te juichen om het doelpunt een blik richting scheidsrechter wierp zegt mij al meer dan genoeg....
    Iemand die een doelpunt maakt zonder overtreding begint sowieso direkt te juichen.....die hoeft op dat moment helemaal niet meer naar de scheidsrechter te kijken.....
    Lul nu maar wat je wil , feit is en blijft dat de camerabeelden het duidelijk genoeg maken....:lol: :lol:

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sven, ik ben het vaak met je eens, maar hier toch echt niet...

Een speler, Sneijder in deze, rent achter een bal aan, de keeper pakt hem, maar hij ziet al aankomen dat ie in aanraking gaat komen met de keeper. Hij steekt zijn handen naar voren, om zich af te weren. Dan raakt hij de bal, die de keeper nog geen 2 seconden in zijn handen heeft, waardoor die nog niet klem zit, en dus losschiet. Hij weet dat hij de bal raakt, maar ziet de bal voor zijn voeten, dus schiet de bal in het doel. Nu kijkt hij naar de scheidsrechter, want hij denkt, "hmm, ik heb de bal met de hand aangeraakt, misschien heeft hij dat gezien!" De scheidsrechter keurt de goal goed, en dan kan hij gaan juichen...

Het is dus volledig verklaarbaar, als je het zo bekijkt.. ;)
    Of de goal ook daadwerkelijk goedgekeurd had moeten worden, is een 2e.

3. mars15

mars15 Guest

vanmiddag nec-ajax

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we wel kunnen winnen...

5. mars15

mars15 Guest

denk het ook

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En het gevalletje Mols dan? Moet daar ook zolang over gezeikt worden? Daar heb ik je amper over gehoort. Daar werd ook voor geappelleert door de spelers, scheids heeft dat ook niet gezien, ook de grens niet.
    Sneijder wist dat ie een overtreding gemaakt had, bewust of onbewust dat doet er niet toe. En iemand die eerst naar de scheids kijkt alvorens te juichen, betekent niet altijd dat hij een overtreding gemaakt heeft. Dan moet je maar es wat vaker voetbal kijken.

Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, hoeveel spelers kijken na een doelpunt ook niet eerst naar de grensrechter i.v.m. buitenspel?

8. mars15

mars15 Guest

laten we daar ook even over hebbe tyfus mols
    koste mij 6 euro , met zn klote hands |:-

9. mars15

mars15 Guest

tof ik ga nu voor 4 euro kijken bij planet

nec-ajax

vanavond heerenveen-utrecht

morgen az-roda kijken

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    je betaald als feyenoord fan 4 euro om een wedstrijd van ajax online te kijken? :{

11. mars15

mars15 Guest

is voor 3 dagen onbeperkt toegang

dus vanavond psv / heerenveen kijken, en morgen az live kijken

saaie 1e helft zeg

12. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de 2e helft wel wat leuker..
    2-2

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    omfg, ajax weer punten laten liggen, begin het aardig zat te worden. Ten Cate had gewoon bij barca motte blijve :mad:

14. mars15

mars15 Guest

Was een leuke 2e helft
    mooie goal van perez bij de 0-1
    slecht van sneijder zeg :lol:

ajax komt nog goed weg dat ze snel na de 2-1 2-2 maken

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Door mensen zoals jij, zijn de trainers altijd als eerste de lul :mad: |:- |:-

Ten Cate doet niks verkeerd, de instelling van de spelers is gewoon al jaren naar de tering.. En dat verbeter je echt niet door er elk jaar een nieuwe trainer voor te gooien.. Dus hou je muil, anders gaan ze daar in de bestuurskamers ook (weer) zo praten.. Hou gewoon voor de grap eens een trainer voor minstens 2 a 3 seizoenen voor het team.. Laat ze wat opbouwen..
    "Het is een topclub, die moeten presteren!" Fok dat, om te presteren moet de instelling goed zijn. en die krijg je alleen door een duidelijk beleid te hebben, met een vaste trainer.. Pas als je in het 2e rijtje terecht komt, mag je gaan twijfelen aan de trainer..

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een club als Ajax heeft geen 2 a 3 seizoenen tijd om een team op te bouwen

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dus moet Ten Cate (na Wouters, Olsen, Adriaanse, Koeman en Blind) er ook maar weer uit? Ik snap niet waarom een club als Ajax niet mag bouwen en Barcelona bijvoorbeeld wel. Die zijn tenslotte ook weer opgebouwd door Rijkaard en diezelfde ten Cate.

Ten Cate is gewoon een goeie trainer, net zoals dat gehele rijtje dat tussen haakjes staat. Het ligt aan de spelers daar. Ze zijn veel te veel met andere dingen bezig dan met het presteren, teveel met hun eigen ego bezig.

Als Ajax nou eens net zo hard ging werken als Feyenoord waren ze echt een topclub geweest. Harde werkers met een zeer goede techniek komen namelijk altijd ver. Als 1 van de 2 mist, ben je blijkbaar geen topclub als ik bekijk hoe Feyenoord en Ajax ervoor staan.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    geef ze die, en ze brengen '95 terug

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat mij betreft mag Ajax alle tijd nemen die ze nodig hebben maar normaal gesproken krijgt een topclub dat niet meer. Voor een groot deel zijn daar ook de (ongeduldige) fans schuld aan

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben juist niet iemand die de schuld op de trainer gooit maar ik vind ten cate gewoon geen ajax man. Bij ajax ontbreekt gewoon een hoop de laatste tijd waardoor ze gewoon dik onder de maat presteren. Ik vind gewoon dat ten cate, wanneer het er op aan komt, niet alles op alles zet. Ajax komt de laatste 2/3 seizoenen gewoon heel lui over. Als ze bijvoorbeeld voor staan gaan ze heel rustig voetballen waardoor ze uiteindelijk toch weer hun voorsprong verliezen. Binnen de ploeg moet toch echt eens een omschakeling komen als je dit wilt kunnen veranderen. En zoals al werd gezegd, ajax is een topclub en die hebben geen 2 a 3 seizoenen om iets op te bouwen. Tijd is geld en daarom geef ik ten cate niet lang meer, zo gaat het nou eenmaal in de voetbalwereld. Ik zou trouwens ook wel willen dat ajax de tijd zou kunnen nemen om alles weer helemaal op te kunnen bouwen maar dit gaat nou eenmaal niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina