dat is dus echt uit de lucht gegrepen.......Babel en Ronaldinho, dat is A: 2 koppen lengte verschil B: 2 benig verschil C: technisch enorm verschil enige plussen bij babel t.o.v. ronaldinho zijn zijn snelheid, zijn explosieve shot en zijn kopkracht......thats it
Daarbij is Ronaldinho veel meer onvoorspelbaar. Bij Babel is het nog steeds altijd naar binnen trekken en schieten. Ik moet hem nageven dat hij dat wel kan, maar toch kan ik Babel nooit écht goed vinden.
Ik vind de vergelijking Babel Ronaldinho ook totaal niet kloppen. Ik vind hem eerder te vergelijken met Henry. En denk ook zeker dat Ryan een hele grote kan en gaat worden. Want wees eerlijk Henry stelde in het begin ook niet heel veel voor. Pas veel later werd hij de grote gewelidge spits die we nu allemaal kennen.
Heb ik ook al eens eerder gezegd.... Zal helaas nooit gebeuren, van Basten zal (en nu zeg ik als Ajacied zelf; HELAAS) altijd proberen een ajax-systeem neer te zetten. Vanaf t begin al. Ik denk dat dat zeker goed zou zijn 4-4-2. Zie ik alleen toch liever v. Persie met v. Nistelrooy ( , ik mis m wel)
Er wordt gezegd dat 4-3-3 typisch voor Oranje is. Maar ze hebben toch jaren gewoon met 4-4-2 gespeeld, met best goede resulaten. 2000 V.d Sar; Reiziger, Stam, F.deBoer, Numan; Zenden, Cocu, Davids, Overmars; Bergkamp, Kluivert 1998 V.d Sar; Reizer, Stam, F.deBoer, Numan; R. deBoer, Cocu, Jonk, Davids (Overmars); Kluivert, Bergkamp Niet de slechtste jaren voor Oranje geweest. Er is naar 4-3-3 gegrepen toen bleek dat Kluivert+Van Nistelrooy geen goede combinatie was. Dus: 2006 V.d Sar; Boulahrouz, Ooijer, Heitinga, Emanuelson; Sneijder, Van der Vaart, Landzaat, Robben; Van Persie, Huntelaar (Nist). Met Van Persie in de Bergkamp rol, dus schaduwspits
Babel hoort nu nog op de bank, maar kan nog wel een grote gaan worden. De vergelijking met ronaldinho is natuurlijk beetje aangedikt, maar de stijl verschilt niet zo verschrikkelijk veel. Dus.. ja ik snap het wel van Gabri, en hij kan erg goed worden.. al denk ik dat Babel meer iemand is, die je ook weer snel vergeet. Tijd zal het uitwijzen.