1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    AZ wordt het zeker niet, die laten altijd af weten bij belangrijke momenten heb ik gemerkt.. PSV moet nog 1 wedstrijd verliezen, en dan kan Ajax van PSV winnen, en dan staan we bovenaan \o/ :cool:

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ook niet om objectief te blijven, maar laat ons lekker dromen.8)
    Ze zijn gewoon weer goed bezig, of PSV niet, zo kun je het ook zien.
    Ik vind PSV echt matig voetballen de laatste weken hoor.
    Het gaat er misschien toch om spannen?! Maar ja, PSV blijft constant, maar de doelpunten die ze blijven maken uit spelhervattingen... het houdt een keer op, hun wat ik deels geluk en deels kwaliteit noem. Maar AZ draait nog te kort mee in de top om echt wat van zich te laten zien he, denk ik..

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie iig AZ eerder kampioen worden als Ajax. En gister zat het eindelijk eens mee in een topwedstrijd, dit kan net dat stapje zijn.

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de wedstrijd van gisteren überhaupt gezien dan? Naar mijn mening één van de betere wedstrijden van dit seizoen. Alleen twee hele domme momenten van de verdediging. Dat zegt echter helemaal niks over het spel.

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas laat ons geliefde clubje het de laatste jaren ook afweten op belangrijke momenten.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, PSV was de betere misschien.
    Maar kijk eens objectief naar het spel op zich van PSV de laatste weken, ik heb het niet alleen over de wedstrijd van gisteren. En eigenlijk waren nu de rollen eens omgedraait gisteren, normaal huppelt PSV altijd met 3 punten weg..

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt dat Ajax daar problemen mee heeft gehad de laatste jaren? Nee hoor.

Leuke partij vanmiddag. Lekkere goal van De Mul, goed de man voorbij gekomen. :)
    Gabri speelde best goed, samen met Davids. Daardoor kon Sneijder veel aanvallender spelen.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    HET WAS FUCKING WREED VANMIDDAG_O_ Wat een weekend:)

9. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    SC Heerenveen 1-1 FC Groningen
    NAC Breda 2-1 RKC Waalwijk
    PSV 2-3 AZ
    Excelsior 1-2 FC Twente
    Heracles Almelo 2-2 Willem II
    Ajax 4-1 Feyenoord
    Vitesse 1-1 NEC
    ADO Den Haag 1-1 FC Utrecht
    Sparta Rotterdam 2-2 Roda JC

30 doelpunten deze speelronde en voor het eerst sinds de derde speelronde van het seizoen 2004/05 (27-29 aug. 2004) weten alle achttien teams weer te scoren in een speelronde. Destijds waren de uitslagen:

NAC Breda 2-2 PSV
    Ajax 1-1 FC Utrecht
    Vitesse 1-1 Feyenoord
    FC Den Bosch 1-2 Willem II
    NEC 1-2 AZ
    Roda JC 2-1 De Graafschap
    RKC Waalwijk 1-3 ADO Den Haag
    FC Twente 4-1 SC Heerenveen
    RBC Roosendaal 2-2 FC Groningen

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet normaal, waarom zaten als die Ajacieden hier en niet in 't stadion?

Aardige wedstrijd gezien. Jammer alleen dat de Ajacieden zo ongelooflijk stoer zijn om met flesjes te gaan gooien richting Feyenoord-supporters. Als de KNVB dit opvalt, dan kunnen er de eerstkomende 5(!) jaar GEEN uitsupporters meer mee. Lafbekken, bedankt! Vervolgens wel allemaal een grote mond, maar 3 paardjes werd ze teveel. Rennen in de eigen stad. Eerste kwartier was gelijkopgaand, Feyenoord had absoluut moeten scoren. Daarna geven we het in een kwartier weg. Jammer, in de tweede helft ben je absoluut beter, raak je wéér de paal en had je echt minimaal 2 keer moeten scoren. Die vierde doet er niet meer toe.

Maar goed, tot in de play-offs.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Woei, NAC heeft uit de laatste 8 wedstrijden 19 punten gehaald. Geen ploeg die dat kan na zeggen, ook geen PSV, AZ, Ajax of Twente dat daaraan komt _O_

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop wel dat die speler van vitesse die die speler van nec beet een lange tijd geschorst word. wat een wan gedrag zeg |:-

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hij is tog al betraft en dan kan er tog geen vervolg hierop meer komen?...

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat dacht ik ook, maar bij talpa hadden ze het aan de scheids gevraagt, en die had aangegeven dat hij het niet gezien had, en dat hij die gele kaart vanwege het duwen had gegeven. hierdoor is het dus weer mogenlijk dat hij wel bestraft word.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok, das zou wel beter zijn want dit was echt een bizarre overtreding...=(

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het werd naar de ME gegooit. Feyenoorders waren onbereikbaar. Slechts een detail. Werd zelf nog bijna geraakt door een Smirnoff fles.

3 paardjes:emo: En by the way...als de ME met een vol eskader paarden op je af komt rennen blijf ik niet staan hoor. Ik weet niet wat jij normaal doet, maar ik heb nog betaald voor een Klassieker dus...

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je alles wel wegschuiven onder de noemer "weggeven". Ajax was gewoon veel beter en dwong deze 3 goals gewoon af. Feyenoord had niets te vertellen de 1e helft, op die schuiver van Chari na.

2e helft was opportunistisch en had Feyenoord iets meer kansen (is iets anders dan voetballend beter zijn). Daarentegen mocht Gabri en Babel er ook nog wel 2 bij mogen prikken. Maar goed dat wordt waarschijnlijk weer weggeschoven onder de noemer "niet meer relevant".

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zowel Feyenoord en Ajax achter.

Ajax in Den Haag: 1-0 door Kolk.
    Feyenoord in Enschede: 1-0 door Heubach.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    me like that.:cool:

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Lekker gedekt, lekker uitgekomen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.