1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ga dan lekker bij RBC voetballen. Op dit niveau moet je dat gewoon kunnen. Punt uit. Anders ben je niet goed genoeg voor Ajax.

ik vind niet dat je dat zo kan zeggen. ajax speelde al heel snel met 8 man en 2 jochies, dus een krachtsverschil is dan logisch. Echter speelt Ajax met z'n normale verdediging EN met 11 man, dan wil ik het nog wel eens zien. Mertersacker, Frings en Klose worden nou afgeschilderd als topvoetballers, maar vorig jaar lachten we ze nog uit.

2. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik hoor niemand klagen dat Donald finaal over de bal heen maaide in de 1e helft. Je kan wel alles wat fout gaat afschuiven op Maduro, maar dat is alleen maar speculeren. In voetbal bestaat er niet zoiets als, als. Ajax heeft verloren maar ik vind zeker dat ze hun best gedaan hebben.

Ik had ze trouwens met hun vaste krachten in de basis best wel een kans gegeven het te overleven. Want Bremen was de laatste weken niet in goede doen. Wel jammer, maar Ajax komt er echt wel en ik verwacht dat ze onder Ten Cate nog wel prijzen zullen pakken.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahha.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, vind ik wat naïef. Er lopen genoeg spelers rond in de top die zodra ze voor doel komen gewoon in paniek raken (ik noem een Iniesta bij Barcelona, die scoort amper). En als je Maduro als voetballer bekijkt, is het iemand die het spel verdeelt vlak voor de verdediging, niet een speler die in scoringspositie een bal gemakkelijk kan aannemen en koel kan binnenschieten. Tuurlijk, hij had hem moeten maken, gewoon met links binnenrossen, maar een speler als Heitinga had die wel binnengeknald.

Helemaal mee eens. Als Ajax 11 man had gehad, op volle sterkte, had het veel meer kans gehad op een punt of misschien wel meer. Ik had het dan ook gewoon over het team dat er nu stond en kwam te staan.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zo die heeft lol in zijn eentje!

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha,troostprijs zal je bedoelen zeker,:lol:
    Zijn we alvast met zijn tweeën.

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou joh die Belgische clubs die zijn echt "je van het" zeg.. :{

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb laatst even Belgisch voetbal gekeken, maar buiten de clubs als Brugge, Gent, Anderlecht en Luik is het niveau net zo hoog als ons dorpsamateurclub. Daar ga je niet voor je lol naar kijken op tv.

Anyway, Bremen was gewoon beter en een nederlaag was te verwachten. Hopen op een stuntje thuis en anders hebben we het nog niet slecht gedaan tegen die topclub.

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ajax komt nog goed weg met 3-0, 7-0 had het wedstrijdbeeld ook goed weergeven. Werder is duidelijk een maatje te groot. Gelukkig is de trots van Alkmaar zo goed als door. Ik zet dan ook mijn geld op AZ-Bremen in de finale, dat zal een mooie pot worden.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Indd, AZ speelde goed tegen de Turkse huidige nummer 1.
    3-3, wat een uitslag + wedstrijd.
    En over Ajax, tja dat komt toch door Lindenbergh een beetje...
    Maar Ajax speelde bij vlagen goed voetbal is wat ik vernam van de samenvatting vanochtend. Die wedstrijd heb ik niet helemaal gezien namelijk alleen een deel van de 2e helft.
    Maar toch is Werder een maatje te groot, ze hadden even wel gewonnen...

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gek heh, ze hadden weinig keuze qua verdediging en speeld met 10 man wat ik persoonlijk dik onterrecht vond omdat die eerste geel nergens over ging en bij die 2-0 had ik ook mijn twijfels. Dat ze gingen verliezen had ik wel verwacht maar dat de scheids weer zo'n grote invloed had was weer gaar. Zelfde met die overtreding op stam wat ook geen kaart opleverde, maja dat ik zeiken na de wedstrijd maar was tog goed pissed.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wome had gewoon rood moeten krijgen voor die overtreding op stam.
    Maarja 7-0 was een geflateerde uitslag geweest. Denk dat 3-0 het wedstrijdbeeld prima heeft weergegeven.

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die laatste zin :D:D
    Maar goed, het had absoluut 5-0 móéten zijn, twee keer de paal, één keer de lat. Werder Bremen was 2, wat zeg ik, 3 klasses beter. Natuurlijk in het zadel geholpen door een fantasie-opstelling en een falende Lindenbergh, maar Werder had zoveel meer moeten scoren. 3-0 geeft de kansenverhouding dan ook helemaal niet goed weer. Voor Ajax is het Europese seizoen ten einde. Thuis gaan ze geen 3x scoren, en 1 tegendoelpunt is fataal. gezien het feit dat-ie bij Bremen vrijwel altijd valt, geef ik ze nog geen 5% kans.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ajax verliest ook een keer zeg :+=(. Vant weekend weer competitie, kijken wie er dan als laatste lacht tenzij ajax dan van excelsior verliest maar dat lijkt me stug :) (Feyenoord moet voorlopig tegen utrecht dus jah, kijken of wij maandag dezelfde artikelen over feyenoord kunnen posten als jij net over ajax ;)). Ajax kan zich nu gaan richten op competitie en hopen dat PSV weer punten laat vallen (bij heracles...:+)

Maja lindenberg was zondag al mede, zo niet, hoofdverantwoordelijke voor het tegendoelpunt dus jah. Was gewoon een stomme actie als je al geel hebt.

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond geen van beide overtredingen geel van lindenbergh, die slappeling van een frings had alletwee de keren gewoon kunnen blijven staan. wat heb ik een hekel aan schwalbes, maar imo was werder ook nauwelijks beter dan ajax, ze speelden alletwee redelijk mager. Met gewone opstelling volgende week geef ik Ajax nog wel een kans, omdat je nu al zag dat zodra er twee man van Ajax even voorin waren de verdediging van werder zo op een hoop werd gespeeld alleen zijn ze veel te weinig voorin geweest.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die 2de kaart vond ik wel geel om eerlijk te zijn. Als ajax een volledige opstelling had gehad en met 11 man had gespeeld hadden ze het alsnog erg zwaar gehad maar natuurlijk een veel grotere kans gemaakt. Maar dat is allemaal "als" en die "als" is er niet meer en het is nou eenmaal zo gelopen hoe kut het ook is...

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens nu wil ik echt ff een keer me toto goed hebben want voor het laatst dat ik hem gewonnen heb is volgens mij al een jaar geleden.

Willem 2 - Ado
    Nac - Sparta
    Apeldoorn - Zwolle
    Haarlem - VVV
    Top Oss - Omniworld

Ik zet er 4, wie denken jullie dat er gaat winnen?;)

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Willem 2 3 - 1 Ado
    Nac 1 - 2 Sparta
    Apeldoorn 2 - 1 Zwolle
    Haarlem 0 - 2 VVV
    Top Oss 3 - 1 Omniworld

Heb al vast de uitslagen erbij gezet :+ hoewel sommige wedstrijden mij niet echt boeien :9 ;)

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo, dan ga ik die zette:9 ( kga er nog ff 1tje weghalen ik ga er namelijk 4 zette:+ )

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nou dat zou ik niet zo doen. Haarlem heeft dit seizoen nog geen thuiswedstrijd verloren! Daarbij denk ik dus dat het een gelijkspel wordt tegen VVV Venlo!

Zwolle verliest heheheh :D ( Tja, anti zwolle he \o/ ) Maar ook omdat AgoNEENEE iets beter is, ondanks dat zwolle redelijk staat in de 5e periode.

Top Oss - Omniworld, vindt ik beetje linke wedstrijd! Kan je beter GAE- Helmond Sport nemen, dat wint Go Ahead zeker weten:thumbs:

Bij de eredivise wedstrijden, wint Willem II wel van Ado den Haag! Overigens gaat Sparta NOOIT winnen bij Nac!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina